227 volgers · 1503714x bekeken
Ik zoek een early hc nummer met het bekende ziekenhuis piepje (piep... piep.. piep... piiiiiiiiiiiieeeeeeeeep)en aan het eind "braindead!". Wat ik me zo kan herinneren was dat best een aardig nummer, maar ik heb geen idee wie het gemaakt heeft. Volgens mij is er in die goede oude tijd zelfs nog een clip van tmf hakkehh geweest. Wie kan me helpen?
Ik denk dat het eerder The Undertaker - Flatliner is uit 1993, staat op Rave the City 1
k thnx, met waat downen jullie eiglijk?? want ik neem aan dat niet alles wordt gekocht?? 
ik koop braaf alles op plaat, wat ik tenminste kan betalen (sommige zeldzamere of oudere platen kunnen nogal aan de prijzige kant zijn), en ik heb ook een cd-collectie bestaande uit meer dan 100 (verzamel)-cds van voor 2000 (toen ik me nog niet met platen bezig hield).
De paar dingen die ik nog 'miste' had ik via soulseek een tijd terug binnengehaald (en uiteraard ervoor geprobeerd te zorgen dat ik die goeie nummers op plaat bemachtigde, maar dat zit niet altijd mee).
De paar dingen die ik nog 'miste' had ik via soulseek een tijd terug binnengehaald (en uiteraard ervoor geprobeerd te zorgen dat ik die goeie nummers op plaat bemachtigde, maar dat zit niet altijd mee).
they gave you what
LSD ?????? iemand
LSD ?????? iemand
E-Noid - Liquid Super D
maar als ik bv dat nr van Dione of Korsakoff wil hebben gaa ik nie helemaal een cd kopen 
en nog 1 waar ik al heel lang naar op zoek ben
als iemand dit setje heeft
Catscan & Outblast - Live @ Thunderdome Jaarbeurs Utrecht 10.15.2003
op 6.20 die track
als iemand dit setje heeft
Catscan & Outblast - Live @ Thunderdome Jaarbeurs Utrecht 10.15.2003
op 6.20 die track
Ik durf uit m`n hoofd te zeggen dat het: Promo - The Bad Guy, Armageddon Project - Spawn Of Misantrophy of Armageddon Project - In The Underworld is, heb de set niet meer op m`n computertje staan
http://innercity.id-t.com/innercity2005/
1. Michael Gray - The Weekend
2. Deepdish - Flashdance
3. Eric Prydz And Steve Angello - Woz Not Woz (Club Mix)
4. Dave McCullen - Bitch
5. ?
6. ?
Wie helpt eventjes?
1. Michael Gray - The Weekend
2. Deepdish - Flashdance
3. Eric Prydz And Steve Angello - Woz Not Woz (Club Mix)
4. Dave McCullen - Bitch
5. ?
6. ?
Wie helpt eventjes?
Nr. 3 kwam ik zojuist zomaar tegen
weet iemand wie de remix heeft gemaakt van "Smooth criminal" word vaak gedraaid in afterclub zino
"Alpha Kenny One" heeft er in elk geval een gemaakt. Maar ik ken die hele tent nie tdus kan net zo goed van iemand anders zijn
laatste aanpassing
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze in de Dommelsch reclame gebruiken? Waarin die man op een piano speelt en die vrouw het nummer zingt?
Het origineel is van Robert Knight - Everlasting Love, maar er zijn aardig wat covers van gemaakt, onder andere door: U2, Gloria Estefan en Jamie Cullum...
laatste aanpassing
In de set van Johannes Heil @ Doornroosje 2002..
Weet iemand hoe die plaat heet die er op 18:15 in komt??!
Bedankt alvast

echt een vette plaat
Weet iemand hoe die plaat heet die er op 18:15 in komt??!
Bedankt alvast
echt een vette plaat

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)

![[BJ] MC Rampage](/images/user/44028_2700843.jpg)