Partyflock

Forumonderwerp · 704292
1 volger · 2034x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Hij komt 14 oktober voor de ps2 uit!:)
Heeft iemand hier al meer informatie over? misschien screenshots ofzo?
Ik hoorde dat de nederlandse competitie er ook bij zit:)
Heb er nu al zin in!!!
Waarschuw beheerder
donateur
NL competitie zit er idd in :)
heb een paar screenshots gezien in een gameblad, en dat zag er echt zeer vet uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
http://media.ps2.ign.com/media/682/682523/imgs_1.html
hier heb je een aantal screenshots van de ps2 versie :)

Waarschuw beheerder
:jaja: die wil ik zeker weer hebben,beste voetbal spel die er maar bestaat!

Waarschuw beheerder
ik wacht gewoon op fifa2005

Die ziet er stukken en stukken mooier uit.

en niet zeuren over de gameplay, want naar de verwachtingen van verschillende sites , lijkt het erop dat ea sports hieraan veel aandacht heeft besteed.

Dus met andere woorden, dat Iss Pes4 geen waardige tegenstander word
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PES4 met NL competitie :D dan haal k me PS2.

fifa soccer, who gives a fuck! hoerespel.

Waarschuw beheerder
2 de Tuiman:

:D :D

Volgens mij heb jij nog nooit PES gespeeld. Dat spel verslaat Fifa op alle fronten man!!Dus ook de gameplay! fifa heb ik na een half uur spelen wel weer gezien. PES kan ik echt uren spelen zonder dat het gaat vervelen.
Waarschuw beheerder
donateur
het mooie is, dat PES nu ook op de xbox uitkomt :D

Waarschuw beheerder
ik wacht gewoon op fifa2005

Die ziet er stukken en stukken mooier uit.

en niet zeuren over de gameplay, want naar de verwachtingen van verschillende sites , lijkt het erop dat ea sports hieraan veel aandacht heeft besteed.

Dus met andere woorden, dat Iss Pes4 geen waardige tegenstander word

Whahaha FIFA zal nog niet eens in de buurt komen van PES. Kijk zoals ik uit je post haal gaat het je meer om de graphics en de speler namen dan VOETBAL want daar schiet FIFA in te kort het VOETBAL zelf 8)

Waarschuw beheerder
U Tok Error en H4RDC0R3 4LL0CHT00N APC

Lees eerst ff m'n reactie ff goed, en reageer daarna pas.

nogmaals, easports heeft zich verdiept op de gameplay, en als easports iets wil , dan gebeurd dat goed.

Beide spellen zijn nog niet uit, dus je kunt de gameplay nog helemaal niet metelkaar vergelijken.

Waarschuw beheerder
fifa is een van de grootste wannabe's :s bah

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
easports en gameplay ze zeiden al sinds fifa 2003 dat de gameplay drastisch verbeterd is, het is alleen maar slechter geworden man.

Waarschuw beheerder
neuj, je moet het gewoon kunnen hanteren, kvind die off the ball control wel handig.

maar smaken verschillen natuurlijk.

ik download beide games dan wel en dan zie ik wel verder

volgens mij was fifa er eerder dan pes hoor?
Waarschuw beheerder
donateur
Deze moet ik hebben!

ISS pro roeleert :yes:

Waarschuw beheerder
tis gewoon een feit dat PES voor de die hard footie is en fifa voor de casual gamer :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
tis gewoon een feit dat PES voor de die hard footie is en fifa voor de casual gamer
:respect:

Waarschuw beheerder
be patience
Waarschuw beheerder
Fifa :no: Pro :yes:

Mensen die zeggen dat fifa een leuker spel is hebben een bord voor de kop en hebben er duidelijk geen verstand van.

Waarschuw beheerder
sukkel, ja de gameplay is beter, maar dat is voor de voetballers en die-hard gamers onder ons het best.
Maar de meerderheid van particulieren doen niet aan voetbal, en bij hun gaat het om de graphics

Waarschuw beheerder
Precies deTuinman daarom dus dat ik zkr niet voor de Fifa zal kiezen want als ik een VOETBAL spel kies dan wil ik een sterk potje VOETBAL ;)
En Fifa heeft alles erom heen heel mooi en ik geloof er geen snars van dat ze de gameplay beter gaan maken jah ok dit keer off the ball control met 2 spelers dan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Enige voordeel van Fifa t.o.v. PES op dit moment is dat de graphics iets mooier zijn, maar die van PES ziet er even goed zeer mooit uit(Y)
En nu zitten ook de echte namen in PES, kortom PES word vetter dan ooit :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=001328680012f28d9ecea4291a006311de]http://home.tiscali.nl/tuinmanadsl/foto/efectoutdoor/e4.JPG[/img]

mag ik ff lachen, jij noemt mij een sukkel hahaha. Ga jij Fifa spelen met je vriendjes, veel plezier :d

Waarschuw beheerder
alleen jammer dat die Ca$hman er nog in zit! Moet k weer tege ze vage gore rot kop aankijke... grafgezicht man! gvd!!!! hijs fijn!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001328680012f28d9ecea4291a006312b7]http://home.tiscali.nl/tuinmanadsl/foto/efectoutdoor/e4.JPG[/img]

[img]http://www.choons.net/forum/images/smiles/gayfight2.gif[/img]
Waarschuw beheerder
:d

De Fifa boys b)

Waarschuw beheerder
dit gaat de verkeerde kant op zie ik.

kbied m'n excuses dan ook maar aan

Waarschuw beheerder
hahaha open ff een fifa topic dan ;) zijn vast wel fans

Waarschuw beheerder
"nogmaals, easports heeft zich verdiept op de gameplay, en als easports iets wil , dan gebeurd dat goed."
Dat zeggen ze elk jaar! :D

Ik speel PES 3/WIe7 op de pc en het is 10 x beter dan Fifa. Laatst even bij een vriend fifa2004 op de xbox gespeeld en ik vond het echt 3 x niks. Veel te stijf en traag allemaal.

En ik vind de PCversie van PES(1024 x 768, high detail) stukken mooier dan de Pc versie van fifa2004.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jep :yes: k had em voor 15 eurie,de beste footie ooit

Waarschuw beheerder
En ik vind de PCversie van PES(1024 x 768, high detail) stukken mooier dan de Pc versie van fifa2004

Zeker!! :kwijl:

Loopt hij bij jou trouwens vlekkeloos zonder truukjes,updates en/of patches??

Bij mij ging hij eerst zo traag als dikke stront. Updates gedownload, Bestandje gedownload zodat ik double speed aan kon zetten, nieuwe drivers, videokaart getweaked en nu loopt hij echt perfect. Maar wel op 800 x 600 en medium. Zet ik hem hoger dan gaat hij op sommige stukken gewoon goed en op sommige stukken fucking traag.
Waarschuw beheerder
PES Rules FIFA zuigt.

En die betere gameplay die ze al jaren beloven.
Fuck it
Waarschuw beheerder
Heb jaren Fifa gespeeld totdat ik een PS2 kocht met PES3

Dag fifa!
Enige leuke fifa was wc '98, maar daarna ging het snel berg afwaarts met die gasten.

PES it is.

Waarschuw beheerder
2 U Tok Error,

De Europese versie van pes3 was idd slecht in eerste instantie. met een patch kon ik hem wel redelijk draaien maar idd op 800 x 600.

Toen maar eens de Amerikaanse versie gedownload genaamd : winning eleven 7 international.

Die draait perfect op 1024 x 768(kan hoger maar dat vertekent op mn monitor), high Detail en schijnt ook iets anders te zijn. Scheelt niet veel. Maar ga er maar vanuit dat PES 4 gewoon net zo draait als de USversie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: PES :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pes4 wordt waarschijnlijk weer heel vet!! 1000x beter dan die fifa spellen

Waarschuw beheerder
Ik ga binnenkort maar een playstation 2 aanschaffen :yes: speciaal voor de Iss Pro serie :kwijl: :kwijl:

Zo onwijs realistisch spel :kwijl: :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Emilio 7 september 2004 16:09
2 U Tok Error,

De Europese versie van pes3 was idd slecht in eerste instantie. met een patch kon ik hem wel redelijk draaien maar idd op 800 x 600.

Toen maar eens de Amerikaanse versie gedownload genaamd : winning eleven 7 international.

Die draait perfect op 1024 x 768(kan hoger maar dat vertekent op mn monitor), high Detail en schijnt ook iets anders te zijn. Scheelt niet veel. Maar ga er maar vanuit dat PES 4 gewoon net zo draait als de USversie.

Winning Eleven is toch in het japans of niet??

Ennuh PES4 die ga ik echt niet voor de pc kopen/downloaden.

Heb sinds kort een X-Box en wacht wel totdat ie daarvoor uitkomt :kwijl:
Waarschuw beheerder
Wanneer komt ie nou precies voor de Xbox? Wil 'm namelijk zo snel mogelijk spelen.

Waarschuw beheerder
Pro Evolution Soccer 4

Uitgever
Konami

Developer
Konami

Genre
Sportspel

Release datum
november 2004 :cry:

Belangrijke Features
Online Multiplayer

Waarschuw beheerder
neej pro evolution soccer 4 heet ook winning eleven 10 geloof k :)

Waarschuw beheerder
UndergroundPsyco 8 september 2004 14:00
neej pro evolution soccer 4 heet ook winning eleven 10 geloof k

8 ;)
Waarschuw beheerder
Wordt echt een vet spelletje ik heb er hoge verwachtingen bij.

En fifa tipt echt niet bij PES. De graphics zijn miscien ietsjes mooier maar veel scheelt het niet.
Waarschuw beheerder
Pro Evo Roeleert en Fifa zuigt

Waarschuw beheerder
speel de fifa 2005 demo maar is
Waarschuw beheerder
Fifa zuigt.

Paar maandjes wachten en dan is het PES time!

Waarschuw beheerder
De demo van fifa2005 is beter dan zn voorganger maar het haalt het bij lange niet bij pes....

Waarschuw beheerder
Ben zeker benieuwd naar dit deel, deel 3 is toch wel het beste voetbalspel ooit (tot nu toe :D).
Hoop dat mijn maatje hem snel binnen krijgt voor de Xbox
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.pesfan.com
Waarschuw beheerder
Pro Evo is gewoon op alle fronten beter als FIFA.
Zal mij benieuwen hoe FIFA 2005 zal zijn.

2 U Tok Error-POS verveelt idd nooit.Ik speel nu nog dagelijks POS het eerst deel en deel 4 heeft vele nieuwigheden en zal ik dan ook zekerz aan gaan schaffen.

De makers van POS hebben echt heel goed verstand van voetbal.100% realistisch voetbal...

Pro Evolution Soccer 4 (PS2) releasedate:

4 november 2004
Waarschuw beheerder
Oktober toch al?? 14 Oktober ofzow?? stond tenminste in t intertoys boekie.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
14 Oktober ofzow?? stond tenminste in t intertoys boekie

ja ik dacht ook 14 oktober :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb fifa 2005 al besteld, maar mss koop ik pes4 ook wel :)
Waarschuw beheerder
Check eens : dimensionplus.nl

Staat ie toch echt voor 4 november.

2 Benniekuh-Word de komende tijd erg druk met games want de laatste 3 maanden schieten ze als paddestoelen uit de grond.
Misschien haal ik ze ook wel allebei ligt eraan hoe et staat met de financien.
Maar PES4 komt zeker net als GTA San Andreas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom allebei halen? PES4 is toch ruim voldoende? :D

Waarschuw beheerder
Eindelijk ook op Xbox (Y)
tevens live ondersteuning :D
PES4 Superspel = 10 x beter als Fifa
Waarschuw beheerder
De vraag is alleen of EA Sports nu eens daadwerkelijk hun beloftes nakomt en echt komt met verbeterde gameplay zoals ze al sinds '99 beloven.
Maar van POS4 die ruleert echt zo realistisch.Net of je voetbal op tv bent aan het kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
POS4
het is pes4 Pro Evolution Soccer 4. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben al een tijdje Winning Eleven 8 aan het spelen. Super spel, alleen jammer dat het in het Japans is...
Waarschuw beheerder
had net de demo gedaan van de nieuwe fifa, is opzich wel beter als die van vorig jaar. Het probleem bij fifa is altijd helaas dat je het niet langer als 2 weken kan spelen anders wordt het echt saai. PES 4 is overigens al besteld, 15 oktober wordt de dag dat ie uit komt :D
Waarschuw beheerder
2 G.O.D.D.-Goed dat je me verbetert. (y)
Waarschuw beheerder
Zie net dat ie idd op 14 oktober uit moet komen.Nog minder dan een maand.
Hij stond eerst voor 4 november maar is dus vooruitgeschoven.

Waarschuw beheerder
PS2 versie Pro Evolution Soccer op 15 oktober

Gepost door Jaap van Nes - maandag 20 september 2004 - Bron: Gamer.nl

Voetbalfans kunnen alvast beginnen warm te lopen voor de releases van dé twee voetbalgames. Nadat eerder bevestigd werd dat FIFA 2005 op 14 oktober uit zou komen, heeft Konami vandaag laten weten de Playstation 2 versie van Pro Evolution Soccer 4 op 15 oktober uit te laten komen. De Xbox en PC versie verschijnen een dikke maand later en moeten op 26 november uit de schappen te trekken zijn.

Laat ik nou net een x-box hebben! :(.
Maja het zal het wachten waard zijn. PES4 gaat fifa echt op alle fronten verslaang gewoon!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
26 november europese release date? Dan heb ik de US PC version wel rond 15 november :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb wat coole filmpjes gevonden van het spel.

1. Juventus - Arsenal
2. Man Utd. - Chelsea
3. Barcelona - Real Madrid

Het zijn filmpjes van bijna 8 min en je ziet gewoon een hele helft van de wedstrijd!!

Waarschuw beheerder
Zie niet echt veel verschil met deel 3. Speeltempo lijkt iets hoger te liggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Speeltempo zal je wel weer aan kunnen passen, tenminste dat hoop ik.
Voor de rest: ziet er goed uit :P

Waarschuw beheerder
Komt door de codec dat hij wat sneller gaat :).
Want er word voor 10 min gekozen per helft en het filmpje duurt ongeveer 8 min.En je ziet 1 helft + menus.
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
dit spel gaat het Voetbal walhalla worden.. hoewel 3 was dat eigenlijk ook al! :) :yes:
Waarschuw beheerder
Dat spel wordt te gruwelijk !!!!
Waarschuw beheerder
Ja hoor....daar is ie dan :)

Heb m net gedownload en ga m morgen ff checken. Ik kan niet wachten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem sinds begin van de week voor de PS2. Ik heb hem nog niet echt gespeeld alleen even snel gekeken. Ziet er erg mooi uit. Normaal speel ik altijd FIFA, aangezien ik niet zoveel speel is dat het makkelijkst. Voor PES4 zal ik toch even moeten gaan zitten voordat ik het door heb. Ziet er in elk geval erg mooi uit, alleen jammer van die namen.

Waarschuw beheerder
Heb m net gedownload en ga m morgen ff checken. Ik kan niet wachten

Huh??

Je hebt hem NET gedownload, kan niet wachten...... Maar toch ga je hem morgen pas checken?? %-)

vage aktie. haha
Waarschuw beheerder
Idd.. die gozer spoort m eg nie!!!
Waarschuw beheerder
Haha....was net begonnen met Burnout 3 en dit spel is fokking verslavend. Daarnaast heb ik niet veel tijd om te spelen dus ben ik de volgende dag pas begonnen met Evo 4.

Maar tis een super bruut spel.:yes:
Waarschuw beheerder
Pro Evo Soccer is gewoon de moeder der voetbal-simulaties. :yes:
Waarschuw beheerder
Wil 'm ook nu spelen. Maar moet nog effe wachten op de Xbox versie.
Waarschuw beheerder
Pro Evo Soccer is gewoon de moeder der voetbal-simulaties.

Kijk.. das praat :)
Waarschuw beheerder
hij is er al (PAL)

want ik heb um al ;)

maaj als je um wilt gaan kopen...moet je idd w8en tot de 14e van october:)

Waarschuw beheerder
Ik heb hem nu ook een paar dagen, en hij is SUPER!!!! Vetste voetbal spel wat ik ooit gespeeld heb!! Ga em nu mteen weer spelen :D

[Master League]
Waarschuw beheerder
2 Kwak-Dat is 1 simpele zin hoe PES4 is te omschrijven. :yes: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand hem al in de winkel gekocht?
Bij ons was ie er nog niet:(

Waarschuw beheerder
Bij ons ook nog niet :D
Waarschuw beheerder
hier in amsterdam noord was ie er wel :yes:
heb de hele nacht gespeeld, topper.
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
0ok aangeschaft!! 4 is TOP! Dikke 10

Waarschuw beheerder
speelde aan het begin ff op niveau 2, maar dan win je alles met min 5-0. Daarna niveau 3, eerste 6 wedstrijden 2 punten :( Daarna wat realistischer spelen en toen kwamen de punten binnen. Doe nu weer mee in de top
Waarschuw beheerder
donateur
Zekers weer een topper!
Echt super realistisch ja :jaja:
vanaf niveau 3 wordt scoren wel een beetje moeilijker ja. dat wordt veel spelen dit weekend!

Waarschuw beheerder
Hij is weer fijn!! Moet je eens met Barcelona voetballen en larsson in de spits zetten! Scherpe das! Eerste wedstrijd 4-0 gewonnen (4x Larsson). Tweede wedstrijd 2-0 gewonnen (2x Larsson)!
Waarschuw beheerder
5-sterren is nog steeds makkelijk :( behalve de finale. dies wat moeilijker, maar nog steeds te doen
Waarschuw beheerder
Pro evo 3 dat is toch met Pierluigi Collina op de voorkant??

en wat is nou het verschil tussen iss en pro??
Waarschuw beheerder
Ik heb hem!!! (y)
Wat een spel toch weer...
Het is het wachten waard geweest.
Nog maar slechts 1 wedstrijd gespeeld maar morgen lekker de hele middag PES4 spelen.

Waarschuw beheerder
ik heb hem ook binnen en vindt hem weer toppie!!

Waarschuw beheerder
meesterlijk

alleen topic is beetje fout iss is de andere voetbal game van konami iets anders als pro evo soccer dus :p
Waarschuw beheerder
donateur
alleen topic is beetje fout iss is de andere voetbal game van konami iets anders als pro evo soccer dus

ja klopt, maar het eerste deel heet wel iss pro evolution, dus vandaar dat ik het verkeerd heb neergezet :P

Waarschuw beheerder
Hij is weer fijn!! Moet je eens met Barcelona voetballen en larsson in de spits zetten! Scherpe das! Eerste wedstrijd 4-0 gewonnen (4x Larsson). Tweede wedstrijd 2-0 gewonnen (2x Larsson)!

Larsson......:(
Ik speel met Ajax, 2e seizoen op 3 sterren. Eerste 6 wedstrijden maar 2 punten, daarna begin het te lopen :D Ik sta nu gedeelt 1e met Barça met nog iets van 4 wedstrijden te gaan. Moest net in de finalne van de beker tegen Barça. 2-2 > verlenging. Zetten hun LARSSON erin, en ja hoor, 1 kans en hij maakt de 3-2...
bekerfinale verloren :(

Waarschuw beheerder
5-sterren is nog steeds makkelijk behalve de finale. dies wat moeilijker, maar nog steeds te doen

Zet em dan op 6 sterren (extra optie die je erbij kan kopen)

Waarschuw beheerder
ik na bezig op 6 sterren met chelsea maar heb alles nog gewonnen met toch wel 3 - 0 meestal

kezman power :D:D

Waarschuw beheerder
Is er al iemand ver met het spel?
Ik begin nu aan mijn 3e seizoen Master League, maar ik heb in 2 seizoenen nog maar 1 speler verkocht :frusty:
Omdat er nooit clubs komen voor mijn spelers. Dit vind ik wel een groot nadeel, want zo wordt het saai om steeds met dezelfde spelers te spelen.
En hoe zit het nu precies met ouder worden? Spelers worden elk jaar een jaar ouder, jonge spelers worden wat beter, oudere minder goed. Maar wat als je al 5 seizoenen aan het spelen bent? Dan zijn alle spelers 5 jaar ouder en beginnen de spelers op te raken? Of komen er nieuwe???
Weet iemand dit???

Waarschuw beheerder
-Elke speler die te oud wordt en retired komt in het spel weer als een broekie terug.
-Spelers verkopen is makkelijk alleen moet je ze wel op de transferlijst zetten zodat clubs weten dat ze te koop zijn.

Heb pas 1 seizoen gespeeld maar genoeg spelers verkocht en gekocht.

Waarschuw beheerder
ok tnx (Y)

Alleen heb ik mijn hele bank al op de transferlijst gezet, maar geen enkele club die een bod heeft gedaan :frusty:

Waarschuw beheerder
Vind ik toch wel een beetje vreemd dat niemand een bod doet.
Ik was mijn spelers op de transfer lijst na 2 weken in de transferperiode al kwijt.

Waarschuw beheerder
ik snap het ook niet, mss omdat ik nu op 3 sterren speel?
Ik heb trouwes ff gekeken bij de jonkies, staat ZOLA etc daar tussen met allemaal RODE getallen. 17 jaar en nog gratis ook!!!!!1
Waarschuw beheerder
donateur
Heb em morgen eindelijk ook!! Kan echt niet wachten joh... Maar mijn club speelt helaas in
de GG DIVISIE dus zal ik n andere club moeten kiezen(of zit de GG divisie er toevallig bij)
Maar nu de vraag welk team uit de HC Eredivisie speelt wel lekker,top 3 niet meegerekend...
Waarschuw beheerder
donateur
NEC in ieder geval niet :P met demouge!
Die kerel is echt zo scheef als een banaan zeg!
Waarschuw beheerder
Ik ben nu bezig aan me tweede seizoen master league, 5 sterren met Ajax.

En ik heb ondertussen al vele potjes tegen me vrienden gespeeld :)

Waarschuw beheerder
PES 4 valt een dezer dagen in me brievenbus, en ik kijk er erg naar uit :D

Waarschuw beheerder
Wanneer mag je eigenlijk meedoen met de WEFA chamions League (of zoiets)?
Ik ben afgelope seizoen 2e geworden. Ik mag nu halverwege het seizen wel meedoen aan een of ander toernooi van de WEFA, maar nu zit ik pas aan het begin van het seizoen en komt er steeds door het beeld dat er ook nog een ander toernooi of iets dergelijks wordt gespeeld...
Hoe zit dat??

Artiest Trunkz
Waarschuw beheerder
Heb hem vandaag gekocht. Er is zeker verschil met versie 3 en deze versie 4. Het speelt sneller, soepelder en vooral realistischer.

Waarschuw beheerder
KUT!!! Mijn CD doet het niet meer!! :frusty:
Waarschuw beheerder
Weet iemand of er al een update is? Wil gewoon alle shit zoals in Winning Eleven 8
Waarschuw beheerder
niemand? Weet dat er 1 is voor PS2, maar niet voor XboX :S ...

Waarschuw beheerder
waar heb jij het nou weer over wesz?

kijk maar eens op xboxworld forum of niemand weet dat er een xbox versie aankomt!!!

Na meer dan 2000 replies is het 3de topic al aan de gang.
4 nov (volgens de berichten) ligt ie in de winkel.
Waarschuw beheerder
waar heb jij het nou weer over wesz?

kijk maar eens op xboxworld forum of niemand weet dat er een xbox versie aankomt!!!

Na meer dan 2000 replies is het 3de topic al aan de gang.
4 nov (volgens de berichten) ligt ie in de winkel.

XBOX Pro Evolution Soccer 4 PAL XboX Multi5 FULLDVD[elitewebt3.com]

;)

Is al ongeveer 2 weken uit.....wacht dus alleen op een update waarbij alle teams goed zijn bijgewerkt en alle "kits".

Dus wie o wie? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik weet dat die uit is. Maar dat is de beta versie. Zitten nog een paar bugs in :)

Waarschuw beheerder
idd das de beta nog officieel 27 november en of de kits daar wel bij zijn gewerkt dunno

maar voor ps2 spelers

www.pesfan.com heeft een update heb hem zelf gebruikt en werkt erg netjes allemaal
Waarschuw beheerder
Ja ik weet dat die uit is. Maar dat is de beta versie. Zitten nog een paar bugs in

Wat voor bugs? Zullen bij de officiele release alle spelers & kits echt zijn?
Waarschuw beheerder
Wanneer mag je eigenlijk meedoen met de WEFA chamions League (of zoiets)?
Ik ben afgelope seizoen 2e geworden. Ik mag nu halverwege het seizen wel meedoen aan een of ander toernooi van de WEFA, maar nu zit ik pas aan het begin van het seizoen en komt er steeds door het beeld dat er ook nog een ander toernooi of iets dergelijks wordt gespeeld...
Hoe zit dat??

Nou je hebt voor WEFA champions league ook voor rondes. Voor de nummer 3-6 in de competities.

En daarnaast ook WEFA cup ofzo dat net iets is als de UEFA cup.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Akuma: Release word 4 nov.

Dit staat op xboxworld.

Tadaaaa! Ik heb het blad Xbox (official xbox magazine) gekocht en bij de releasedatum staat...
4 november
*)
Ik heb nog een oude scanner, die ik niet geinstalleerd heb (windows'98 drivers ipv XP ), maar als ik die aan de praat krijg zal ik het 'bewijs' scannen :)

Okee, hier de gescande bladzijde van het tijdschrift waar de release-datum staat:

Het plaatje is te groot om hier te uploaden dus kijk maar via http://sg-corner.blogsite.org/viernovember.JPG
Ik weet het, het is een beetje scheef gescand :D

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
very nice hij stond eerst op 27ste maar dan komt hij eerder :D:D:D:D:D: xbox live cant wait

Waarschuw beheerder
HIJ IS ER!!!!

49,99 bij de free record shop. Heb net gebeld en die gast had net een hele lading binnengekregen.

Vanmiddag meteen halen!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
pc ??

Waarschuw beheerder
Xbox...

Of hij er voor de pc is weet ik niet. Daar heb ik eigenlijk niet naar gevraagd.
Waarschuw beheerder
hehe...ik heb de x-box versie ook net gehaald bij FRS.
Lag nog niet in de schappen, maar gewoon ff vragen aan de balie :D

en daar gaan we dan.......

...

...

eindelijk

Waarschuw beheerder
Heb hem ook net gehaald!! :D
Zometeen inderdaad EINDELIJK spelen.. :bounce:
Waarschuw beheerder
Kunnen jullie me vertellen of de game dezelfde laad-menuutjes heeft als bij de PS2 ??? En zijn alle teams nu wel goed bijgewerkt van england / frankrijk etc ???

Of ziet hij er hetzelfde uit als de eerder uitgekomen versie?
Waarschuw beheerder
zonet ff paar games online gespeeld....ging lekker, geen last van lag enzo.

morgen weer verder om alle controls helemaal onder de knie te krijgen

Waarschuw beheerder
ja ik ook online gespeeld ging allemaal vlekkeloos
Waarschuw beheerder
eindelijk pc versie :D
Waarschuw beheerder
denk dat ik echt de beste ben :yes:

Zijn er nooit westrijden ofzo?

Kweetdat er vorig jaar 1 in schiedam was

Waarschuw beheerder
pc versie in bezit! vet spel zeg! :) Menu's zijn ook zeker beter geworden en NL competitie..

Vanmiddag maar eens online proberen!

Waarschuw beheerder
Voordat ik de deur uit ging vanochtend had ik de computer ook aangezet om PES 4 te dowloaden. Vanmiddag als ik thuiskom gelijk spelen B).

Emilio je hebt geen cd key nodig om online te gaan toch??

Waarschuw beheerder
geen key nodig, maar ik heb nog geen verbinding kunnen maken.
Waarschuw beheerder
is hij er al dan>?

Waarschuw beheerder
geen key nodig, maar ik heb nog geen verbinding kunnen maken.

Beter dat je iig geen Key nodig hebt. Moet je verbinding maken met servers? Of moet je IP nrs gaan invoeren van bijv. vrienden.

is hij er al dan>?

Nee hij is er nog niet, daarom zegt emilio dat hij hem al heeft en ik zeg ook maar voor de grap dat ik hem vanochtend aan het downloaden was :S
Waarschuw beheerder
hij is duidelijk vet...

Alleen online moet ik nog ff proberen.
Waarschuw beheerder
download staat aan, ben benieuwd

Waarschuw beheerder
online is ook gelukt! gaat via IP!

moest wel ff een bepaalde poort openzetten omdat ik achter router zit.

Waarschuw beheerder
Straks dat online gebeuren ook maar s checken dan ....
neem aan dat jij ook de gratis versie hebt emilio ;)

Waarschuw beheerder
ja, maar ik heb er hard voor moeten werken. 2000 mb downloaden @ 20 tot 40 kb/s is geen pretje als je provider weer eens gezeik levert ;)

Waarschuw beheerder
Welke poort moet open dan??

En online kan dus in principe alleen tegen mensen waarvan je het IP adres hebt??

Je kan niet in een lijst selecteren tegen wie je wilt??

ja, maar ik heb er hard voor moeten werken. 2000 mb downloaden @ 20 tot 40 kb/s is geen pretje als je provider weer eens gezeik levert

Heb je chello?? En heb je gedownload via ftp??

Waarschuw beheerder
nee, je zal in een chatroom bijvoorbeeld op quakenet in #pes4 ofzo en dan moeten afspreken

een poort die bij settings staat.

nee geen chello, multikabel en die kunnen de druk op de newsserver niet aan... :S
Waarschuw beheerder
heb hem gister gekocht voor de XBOX ff 2 potjes gespeeld... ik vindt alleen de graphics een beetje glets mjaha dat boeit me niet zo heel veel.. tis gewoon een supervette game!

Waarschuw beheerder
Zeker vet spel al vind ik de graphics niet in alle stadions even goed.

Waarschuw beheerder
wanneer komt ie nu voor de PC :S
zit elke dag op de site van free record shop te kijken..

zal waarschijnlijk half december denk ik :S

Waarschuw beheerder
ik heb hem al op de pc :P

Waarschuw beheerder
jaa hij is ook wel te krijgen ;)
maar heb nog zo'n kortingsbon van de Free liggen :P

Maar hij zou er 2 december moeten zijn :P

Waarschuw beheerder
koop je daar toch wat anders voor ;)
Waarschuw beheerder
Supervette game. (y)

Alleen zo'n fucking frustrerend. Ben al een paar keer in staat geweest om de controller door het raam te smijten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanavond worden er een paar online games gehost op 81.69.26.72 vanaf een uur of 7

voor meer info #HardCor op quakenet....

Waarschuw beheerder
Cool!

Ik doe mee! B). Kick jullie asses allemaal :devil:

Waarschuw beheerder
kom wel even kijken denk ik cor!

Waarschuw beheerder
is cool gaan we ff potje voetballen :)
Waarschuw beheerder
Echt vet man PES! speel t al weer een tijd en nog steeds blijft het vet in tegenstelling tot fifa!

Ik vraag me echt af wat ze nog kunnen verbeteren.

Trouwens wel vet dat die spelers elke wedstrijd beter worden (in master league).
Waarschuw beheerder
Ik heb jaren fifa gespeeld. Sinds vandaag PES 4 geinstalleerd en gespeeld. Tering wat een gruwelijk spel zeg.
Hoezo moeilijk, bij fifa was het schieten op goal, 8 vd 10 had je hetzelfde schot en bijna alles vloog erin.

Dit spel is qua gameplay zoveel verder, tactisch gezien, alle simpele dingen, veel realistischer!
Ik was blij dat ik kon scoren, ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik alle knoppen moet gebruiken maar daar ben ik gauw genoeg achter.

wordt veel uurtjes achter de PC PES spelen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer komt ie nu voor de PC

Ja zit ook al te wachten :(

Waarschuw beheerder
ligt al in de winkels voor de pc hoor. vandaag gezien.
Waarschuw beheerder
donateur
Bij dynabyte in amersfoort nog niet :(

Waarschuw beheerder
k heb jaren fifa gespeeld. Sinds vandaag PES 4 geinstalleerd en gespeeld. Tering wat een gruwelijk spel zeg.
Hoezo moeilijk, bij fifa was het schieten op goal, 8 vd 10 had je hetzelfde schot en bijna alles vloog erin.

Dit spel is qua gameplay zoveel verder, tactisch gezien, alle simpele dingen, veel realistischer!
Ik was blij dat ik kon scoren, ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik alle knoppen moet gebruiken maar daar ben ik gauw genoeg achter.

wordt veel uurtjes achter de PC PES spelen

Weer iemand die zich over heeft gegeven aan het voetbalspel der spellen :D :Respect:

Ben er ook superverslaafd aan! Echt een topspel (Y)
Waarschuw beheerder
Weer iemand die zich over heeft gegeven aan het voetbalspel der spellen

Bij Fifa weet je precies wat er gaat gebeuren dus daar kun je op inspelen/anticiperen. Bij PES absoluut niet. Voorzet erin koppen bijv tering wat lastig, schieten op goal echt niet zo makkelijk als in Fifa. Bij Fifa kun je na een hele rush van acheruit nog gruwelijk hard op goal schieten, bij PES niet etc etc

dus ja ik heb me overgegeven na 1 keer spelen :o dus dat zegt genoeg :yes:

Waarschuw beheerder
(Y) :)

op #pro-evo kanaal van Quakenet Server (IRC) kan je mensen uitdagen (of uitgedaagd worden) om wedstrijden online te spelen. Op de site www.pro-evo moet je je ook even aanmelden (is niet verplicht) om mee te doen aan de "ladder". Soort van competitie. Is wel lachen!

Waarschuw beheerder
heb me ingeschreven :)
iemand potje voetballen vanavond ?

Waarschuw beheerder
Ik ben toch de laatste week elke dag daar te vinden.

Gewoon even vragen daar of iemand een ladderwedstrijd wilt spelen. Als je verloren hebt moet je dat melden op de site. En dan word het daar bijgehouden. Zou even de uitleg lezen als je het nog niet begrijpt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 U Tok Error, whehehe (y) tof alleen wil ik nog wel ff oefenen want kan er nog geen hout van! Als ik het onder de knie heb wil ik zeker onlione spelen, vetjes :yes:

thnx

Waarschuw beheerder
No probs! :)
Je kan zoiezo online spelen hoor. Hoeft niet per se een "laddermatch" te zijn ;). Kan ook gewoon vriendschappelijke potjes spelen. En je kan beter tegen menselijke spelers oefenen dan tegen de computer EN het is veel leuker.
Waarschuw beheerder
idd dat is waar.

zal me vanavond ff flink in de besturing gaan verdiepen! Vooral functie vd knoppen, en het koppen en bal afpakken wat zeer belangrijk is.

Trouwens sliding nemen is iet of wat riskanter dan bij Fifa :p daar kun je flink schafen. Hier moet je oppassen loop je zo tegen een kaart aan hahaha

Waarschuw beheerder
www.pesmoves.com

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grrr geen ps2 :@ only a PC ;)

wheheh. doe niet aan Ps2! Zal wel een gamepad aanschaffen om toch de feeling te krijgen o:)

Waarschuw beheerder
zo dat heb je zkr nodig want met keyboard is gewoon kut ...

Waarschuw beheerder
Die moves gelden ook voor de PC. Als je button configuration kijkt zie je dat ze ook een PS2 controller gebruiken als voorbeeld om je knoppen te binden.

Maar je hebt dus geen joypad. hehe. Dan zou ik er snel 1 aanschaffen, anders maak je weinig kans denk ik ;)

*edit* Zoals HardCor ook al zegt dus ;) *edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grrr :@

:9 Vandaar dat het scoren gisteren moeilijk ging :P o:)

Waarschuw beheerder
hehe dat denk ik ook ja!
Ik ben een half jaar geleden ongeveer begonnen met PES3. Die heb ik een tijd ook met Keyboard gespeeld. Het ging op een gegeven moment wel, maar het is toch een stuk moeilijker. toen maar joypad aangeschaft en het ging meteen stukken beter.

Wat je ook kan doen is bij www.hotbit.nl een USB converter halen voor PS2 Joypads. Kan je originele PS2 controllers op je pc aansluiten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
okee dan thnk u (Y)! Ik zal wel ff checken :D

Waarschuw beheerder
Geen dank! :)

Waarschuw beheerder
thanx for the link, zal me wel even registreren daar.

Weet iemand hoe het zit met het installeren van Wolfspatches om alle teams en namen goed te krijgen en online spelen?

kan me zo voorstellen dat je dan problemen kan krijgen dat je niet dezelfde teams hebt ofzo?

Waarschuw beheerder
ik heb alleen die option file gedownload op pesfan.com. En nu kloppen alle teamnamen en transfers!! (Y) B)

alleen als je online gaat is dat nog niet het geval....

Waarschuw beheerder
dus dan switched hij terug naar de standaard namen?

Waarschuw beheerder
yup
Waarschuw beheerder
gaar dat ik maar pes4 op de PS2 heb :(

Zou wel vet zijn om iedereen op internet in te maken.

Waarschuw beheerder
Dan koop je hem toch %-)
35 euro voor de PC!
Waarschuw beheerder
hehe zou wel leuk zijn als ik meer dan een pentiumII 450 mhz had!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lol :D

Serieus. haha. Dat schiet niet op dan nee!

Waarschuw beheerder
Heb hem vanochtend binnen gekregen!

Heerlijk spel! Maar vraag me af of er ook een Rumble functie in het spel zit?
Waarschuw beheerder
morgen krijg ik mijn logitech dual action controller binnen speciaal voor PES4 gekocht.
Zodat ik op de pc de zelfde functies heb als op de ps2 kwa trucs enzo.

Waarschuw beheerder
Waarom dan niet gewoon een converter gekocht voor de PC als je zo graag een PS2 joypad wilt gebruiken??

[img]http://www.hotbit.nl/images/thumbs/ps-pc_usb_converter1.jpg[/img]

15,50€ bij www.hotbit.nl
Waarschuw beheerder
maakt niet uit, ik moest toch een nieuwe pc pad hebben.

Waarschuw beheerder
iemand enig idee:

Heb een probleempje tijdens het spelen en heb alles al geprobeerd. Als ik speel heb ik heel de tijd een lijn door het beeld(loopt horizontaal).

Lijkt alsof er een aantal pixels later worden weergegeven.

Wat ik gedaan heb:
-Spel opnieuw geinstalleerd
-Nieuwe drivers videokaart
-Elke resolutie geprobeerd
-Me beeldscherm op een andere framerate en resolutie gezet.
-DirextX opnieuw geinstalleerd

Iemand enig idee? :( Rest van me spellen draaien perfect.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het beste spel ooit.. heb et jarenlang op de ps gehad en gespeeld.. nu speel ik op de pc (al vanaf de eerste dag dat ie uit was) en met een usb controller bij hotbit weg met ps controller... speel elke dag wel 2 uur on-line en heb plaatselijk ook al toernooien gewonnen...

ik wacht nu op een on-line programma waar je rank ook kan worden bijgehouden.. zou echt strak zijn
Waarschuw beheerder
Is het niet zo dat,zoals bij de Fifa-edities, je steeds op dezelfde wijze scoort? Want die gameplay is echt om te janken!

Waarschuw beheerder
Zijn hier nog mensen die op X-box live zitten met dit spel/?? Meld je anders ff via een berichtje...kennen we battlen!!

Waarschuw beheerder
2 noisescratcher. nee elke wedstrijd is anders.
Waarschuw beheerder
Makkellijke keus dus tussen dit en Fifa 2005 :)

Waarschuw beheerder
zijn er nu nog mensen die een potje willen spelen op X-Box Live??
Waarschuw beheerder
donateur
Pro Evo 4 het beste voetbalspel tot nu toe.....ISS begon het mee op de nintendo 16 bit.....ik persoonlijk vindt het het lekkerst spelen...

Waarschuw beheerder
he xtc geen x-box?
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij vertellen waar de clubs als Arsenal,Chelsea,Manchester,Bayern,Monaco zitten in PES 4 want ik kan alleen de nationale teams en de Italiaanse,Spaanse en Hollandse clubs spelen en vage Engelse teams uit de Second Division ofzo...:s

Waarschuw beheerder
noise scratcher daar heeft PES 4 geen licentie voor:
Manchester: Man Red
Chelsea: West London Blue
Arsenal: North London
Bayern: Rekordmeister
Monaco: ?????
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
Bjorn
KOM MAAR :)
Ik heb Xbox Live :)