Partyflock

Forumonderwerp · 703848

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Een vriendin van me is 18, en heeft nu een relatie met haar 43 jarige stagebegeleider die thuis een vrouw en een kindje heeft :s.

Ze mag dan wel 18 zijn, en dus volwassen, maar ik zou het niet goedkeuren.

Haar moeder is er heel erg nonchelant over en vind dat ze het zelf maar moet weten.

Hoe zou jij reageren als ouder?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:S Zou geen leuke reactie worden :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ziek :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou even een woordje spreken met meneer de stage-begeleider. Wordt een kort gesprek denk ik.

*knal*
Waarschuw beheerder
donateur
damn:O

denk eerlijk gezegd dat die man haar alleen gebruikt voor een buitenshuize wip?ofniet?

zou het als ouder gelijk afkeuren en haar verbieden met die gast om te gaan?ze vernielt zo een heel gezin! en ik zou die gast ff een belletje geven en hem het ff duidelijk maken!
Waarschuw beheerder
donateur
is ook een manier om je stage te halen :)
Waarschuw beheerder
donateur
:S
Waarschuw beheerder
donateur
doet ze goed

aanmoedigen die hap
Waarschuw beheerder
héhé... zo heb ik er ook iemand in de familie. ben er niet zo trots op, maar goed...

18 jaar, zit die bij een vent van 38, met 3 kinderen, alcoholverslaafd, nog steeds getrouwd, en enkel nog een paar rotte tanden in z'n bek.

:no:

laat maar doen denk ik dan. verstand komt wel met de jaren, bij de één al wat sneller dan bij de ander
Waarschuw beheerder
donateur
zodra ze haar stage heeft gehaald dumpt ze die gast toch en gaat verder met haar werkgever :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
zou het als ouder gelijk afkeuren en haar verbieden met die gast om te gaan

denk niet dat ze dan naar je zou luisteren werd verliefd op een man die 16 jaar ouder is en die al 4 kinderen bij een andere vrouw had (waar hij dus ook nog bij woonde). Ze heeft nooit naar de goede raad van de fanmilie geluisterd en is gaan samenwonen met hem...

nu is ze dus zwanger van haar 2e, zijn 6e kind en heeft op haar 22e een heel huishouden met 6 kinderen erbij... :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ach het is maar 25 jaar verschil :/

Waarschuw beheerder
denk niet dat ze dan naar je zou luisteren werd verliefd op een man die 16 jaar ouder is en die al 4 kinderen bij een andere vrouw had (waar hij dus ook nog bij woonde).

Ga je nog steeds met hem? :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het een kort gesprek wordt.

Linker Rechter Lever stoot.

Gevolgd door een paar goede knietjes om het geheel af te ronden met een goede kopstoot.

Om daarna een goed gesprek te hebben
Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat ze dan naar je zou luisteren werd verliefd op een man die 16 jaar ouder is en die al 4 kinderen bij een andere vrouw had (waar hij dus ook nog bij woonde). Ze heeft nooit naar de goede raad van de fanmilie geluisterd en is gaan samenwonen met hem...

nu is ze dus zwanger van haar 2e, zijn 6e kind en heeft op haar 22e een heel huishouden met 6 kinderen erbij...

liefde maakt blind in dit geval denk ik?

Waarschuw beheerder
Ziek man *kotssmiley*
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Geen idee hoe mijn ouders zouden reageren... Denk dat mijn omgeving minder leuk reageert als hun:)
Waarschuw beheerder
donateur
04.09.04 - Mythology & 18.09.04 - MoH 3 september 2004 17:32

Ga je nog steeds met hem?

nou dacht t niet dat ikhet over mezelf had... :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als vader had ik die vent helemaal totall loss gehoekt en mijn dochter...mijn dochter had een probleem gehad denk ik hahaha.

Brrr nee dit kan gewoon niet of ze nou 18 is of niet. Het verschil is iets TE groot.
Waarschuw beheerder
ik zou als ouder echt boos worden dat weet ik wel!:/
maar je kan er toch niets tegen doen..
dan word het stiekem die vent zien.. ik zou liever willen dat ik het als ouder wist dan dat alles stiekem gedaan word..
Waarschuw beheerder
<cite>denk eerlijk gezegd dat die man haar alleen gebruikt voor een buitenshuize wip?ofniet?<cite>

:yes:

Waarschuw beheerder
tja, ik woon naast een stel mensen dat net zoals de Tokkies zijn dus ik kijk er niet raar van op.
Maar ziek is het wel
Waarschuw beheerder
Tja het is zowieso niet echt gezond dat een getrouwde kerel van 43 + Kids 'vreemdgaat'met een meisje van 18.. Die kerel zou wijs genoeg moeten zijn..
Waarschuw beheerder
Rien O:)

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
de stagebegleider elimineren!! :D

Waarschuw beheerder
Ik werk zelf in de erotische industrie en soms vind ik het echt ziek om te zien met wie die 18 jarige meisjes allemaal de koffer in duiken :s
Waarschuw beheerder
Tja het is ook niet gezond dat een vrouw van 73 met een kerel gaat van ca. 45 :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie wil er stage lopen :devil:?
Waarschuw beheerder
Op een ouwe fiets moet je het leren !!!! :D

Waarschuw beheerder
Tja het is ook niet gezond dat een vrouw van 73 met een kerel gaat van ca. 45

Je zou er maar naast wonen...

Waarschuw beheerder
waarom zou een meid een relatie willen met iemand van 43:S:|
snap dat dus echt niet!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga ook altijd achter jonge kippetjes aan hoor! :jaja: (y)

Ik geef die gast geen ongelijk. Dat wijf is een sletje natuurlijk :d

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
wheheh Dice heeft gelijk :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
die vrouw en het kindje.. dat vind ik een probleem
Waarschuw beheerder
Je zou er maar naast wonen...

Hahha jaa preciess:9
Waarschuw beheerder
na mijn ontmoeting heeft die gozer geen 'funktioneerings'gesprek meer nodig...
Waarschuw beheerder
Ik zou trots op mezelf zijn als ik 43 was en nog links en rechts wat jongs kon regelen. Alleen dat getrouwd zijn is een beetje triest, of je bent met de verkeerde getrouwd of je krijgt er geen sex meer van denk ik dan.
Waarschuw beheerder
donateur
het maakt toch niej uit hóe je huwelijk is? het gaat er toch om dat je consequent bent? als je niej meer gelukkig bent in je huwelijk: best! maar pies niej buiten de pot, daar kwets je andere mensen echt gigantisch mee!!! :S

Waarschuw beheerder
Ik heb nog wel een plekje in de hel voor die gast denk...
Waarschuw beheerder
Goh begint haar naam met een m:O
Klinkt verdacht veel op een meisje dat ik ook vaag ken:o
Waarschuw beheerder
donateur
Haar moeder is er heel erg nonchelant over en vind dat ze het zelf maar moet weten.

:S :/ nou dat snap ik dus echt niet...:no:
Waarschuw beheerder
mooi k zou die gozer gelijk afmaken :[
rot op dat kan toch niet...
hij is echt een stuk ouder en heb een vrouw en een kind ook :o
dat kan toch niet man :S

gewoon afmaken dus :[
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou er echt niet blij mee zijn maar je kan haar moeilijk verbieden met hem om te gaan. Ze is 18 dus volwassen voor de wet en als je het verbied maak je het alleen maar spannender. Helaas zal ze zelf tot de ontdekking moeten komen dat ze fout bezig is. Zou wel veel met haar blijven praten daar bereik je veel meer mee dan meteen verbieden.
Waarschuw beheerder
donateur
what the fuck? laat dat kind lekker ouwe ballen proeven:yes:
Waarschuw beheerder
as ik haar vader was dan hak die vent wel voor zn harses geragd of zn vrouw gebeld
Waarschuw beheerder
Tja, ze heeft wat met een vent die al een relatie heeft, en ook nog s kinderen, dus die gast is gewoon echt een lul, en ze is zelf ook niet echt lekker bezig...
Als ik die moeder was had ik wel ff m'n mening erover gegeven, maar voor de rest kan je er weinig aan doen, de relatie verbidden heeft natuurlijk ook geen zin

Waarschuw beheerder
Ik neem geen dochters later;P:D
Waarschuw beheerder
als het mijn dochter was zou ik der kop kaalschere