3 volgers · 16487x bekeken
Als het iemand gelukt is om het wedding masker te krijgen zonder guide heeft diegene heeel veeel geluk gehad! Verder was het spel niet al te moeilijk nee maar sommige maskers waren een bitch om te krijgen. zorg dat je de tweede dag om 10 uur bij de melkbar bent en dan heb je een window van 10 seconden om een item te halen die je dan weer binnen 3 minuten naar de andere kant van termina moet brengen en dat dan die hele drie dagen lang! Was een redelijke uitdaging! en volgens mij onmogelijk om zelf uit te vinden!
donateur
nah opzich vond ik de moeilijkheidsgraad wel meevallen... alleen was het voor mijn gevoel geen ECHTE zelda game ... maskers verzamelen enz... raakte snel verveeld enz
best mee eens ja
toch schoot het niet echt op ookal luisterde je naar wat iedereen te vertellen had.
Zelda: Phantom Hourglass op de ds in het japans
laatste aanpassing
het lopen gaat wel via de touch dat is imo wel minder
heb het niet zo op die stylus maar we gaan het zien... beste zelda ooit lijkt me wat overdreven 
het ziet eruit als n gamecube spel
Welke delen heb jij gespeeld/uitgespeeld?
A Link To The Past
Ocarina of Time
Majora's Mask
Oracle of Ages
Oracle of Seasons
The Minish Cap
The Wind Waker
Twilight Princess
En welk deel vond jij het best?
Ocarina of Time, close gevolgd door Twilight Princess
alles werkt zo vet met die touchscreen las ik en bovendien is het verhaal ook gewoon cool
Ik heb de Japanse versie gekocht toen ik daar op vakantie was. Van het verhaal snap ik geen zak maar dat touchscreen werkt echt heel goed ja. Je hebt gewoon geen knoppen nodig, alleen je stylus is genoeg. Dat varen en dan schepen en beesten kapot knallen met je boot is ook echt geweldig.
het ziet eruit als n gamecube spel
http://www.youtube.com/watch?v=bYXcA6gWm_0
Een legend of zelda masterquest misschien, maar het blijft er gewoon uitzien als een n64 spel. Punt is dat cellshaded graphics met hun textures er gewoon veel beter uitzien dan wat je op de n64 zag!
Majora's Mask (N64): Ja jammer... Heb dit spel van de week toevallig nog es gedaan. Heb het alweer snel laten liggen. 3 dungeons... Tijd.. Maskers... maar 3 dagen... zucht* Ik zeg het niet gauw... Maar zónder walkthrough is dit spel gewoon NIET te doen... (of zijn er mensen die beweren dit spel uitgespeeld te hebben op eigen houtje? In dat geval schaam ik me diep.)
Schaam je diep man
hmm loop een beetje achter in dit topic
Maar heb 3 weken geleden voor een prikkie een cube gekocht (50 euri met 6 spellen, memorycard en 2 controllers) en 2e hands de TP gekauft.
Heb gisteren de Lakebed dungeon uitgespeelt en na wat conversaties met midna en die knakker met dat slangemasker ben ik nu een wolf in de light world. Vandaag verder
Ow verder gespeelt: Zelda op de NES, A link to the past op SNES, eentje op de gameboy (weet de naam niet meer) en Ocarina of Time op de N64 welke tot nu toe veruit de beste is. Al zal dat na TP ongetwijfeld veranderen..
Heb gisteren de Lakebed dungeon uitgespeelt en na wat conversaties met midna en die knakker met dat slangemasker ben ik nu een wolf in de light world. Vandaag verder
Ow verder gespeelt: Zelda op de NES, A link to the past op SNES, eentje op de gameboy (weet de naam niet meer) en Ocarina of Time op de N64 welke tot nu toe veruit de beste is. Al zal dat na TP ongetwijfeld veranderen..
Kan zelda alleen op nintendo consoles ?
Phantom of the Hourglass
is morgen uit in het engels !!
laatste aanpassing
hoever zijn jullie met zelda ds, want er moet getrade worden voor onderdelen ingame
hoever zijn jullie met zelda ds, want er moet getrade worden voor onderdelen ingame
Heb m wel al, maar moet eerst nog n ander spel op mn DS uitspelen, voordat ik aan Zelda begin..
bijna uitgespeeld
Mijn beste zelda deel?
hmmm:
Twilight Princess vind ik toch echt zeer goed hoor. Ziet er goed uit enz... maar ik heb hem wel gespeeld op de cube omdat ik gewoon met de 'normale' controller wilde spelen.
Maar.....
Ocarina of time
vind ik de beste zelda spel ooit gemaakt! Als ik het nu weer gaat spelen krijg ik gewoon kippenvel en denk ik terug aan vroeger toen ik nog een klein manneke was! Die herkenning van vroeger! KKan het niet uitleggen
Maar waar ik toch het meeste kippenvel van krijg is wanneer ik van MM notabene de
'Song of Healing'
hoor
Als ik ze nu nog nooit allebei gespeeld had en nu pas ging spelen kkan ik begrijpen dat mensen TP beter vinden. Maar de mensen die het gespeeld hebben toen OOT uitkwam weten over wat voor 'speciaal' gevoel het geeft!
hmmm:
Twilight Princess vind ik toch echt zeer goed hoor. Ziet er goed uit enz... maar ik heb hem wel gespeeld op de cube omdat ik gewoon met de 'normale' controller wilde spelen.
Maar.....
Ocarina of time
vind ik de beste zelda spel ooit gemaakt! Als ik het nu weer gaat spelen krijg ik gewoon kippenvel en denk ik terug aan vroeger toen ik nog een klein manneke was! Die herkenning van vroeger! KKan het niet uitleggen
Maar waar ik toch het meeste kippenvel van krijg is wanneer ik van MM notabene de
Als ik ze nu nog nooit allebei gespeeld had en nu pas ging spelen kkan ik begrijpen dat mensen TP beter vinden. Maar de mensen die het gespeeld hebben toen OOT uitkwam weten over wat voor 'speciaal' gevoel het geeft!
laatste aanpassing