Partyflock

Forumonderwerp · 703605
3 volgers · 16245x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Welke delen heb jij gespeeld/uitgespeeld?

The Legend of Zelda (NES)
The Adventure of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Ocarina of Time (N64)
Majora's Mask (N64)
The Wind Waker (GameCube)

En welk deel vond jij het best?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudeboy op zaterdag 16 december 2006 om 10:48:
Dat kutbeest heeft me het bloed onder m`n nagels vandaan gehaald, hahaha

Inderdaad zeg, verdomd lastig om dat beest te vangen...

Waarschuw beheerder
Gezien op gammo dat als je het hele spel met alles der op en deraan uitspeelt ben je 60 uur bezig.

en al speel je alleen de story mode uit ben je 40 uur bezig
Waarschuw beheerder
hm zit ergens voor de 3e dungeon, 10 uur speeltijd (Y) (gamecube)

echt dikke zelda game weer :)
tot nu toe vind ik hem al bijna beter als OOT, we zullen zien hoe et verder loopt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 19:02:
ben nu een half uurtje met twilight princess bezig ongeveer... moet die bitch ass kat vangen

kuch "cats can't catch fish..." kuch :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehehe we got him!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
10 uur derde dungeon??
je rushed er wel door heen, ik heb geen 1x vast gezettten in het spel zit op bijna 10 uur en moet nog naar de 2de dungeon.

Puzzels zijn best makkelijk als je zelda fan bend:P
verbaast me dat ik geen moment nog gehat heb dat ik het ff niet meer weet wat ik mot doen.

ik haal die 60 uur wel, zelfs al kom ik niet vast te zitten.
Waarschuw beheerder
Btje zonde om snel door de game heen te rennen niet?

Hoe is de besturing?
Bevalt dat een btje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 16 december 2006 om 17:00:
Hoe is de besturing?
Bevalt dat een btje?

bij zelda issie perfect
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Op de cube ook :P

Waarschuw beheerder
cube heeft standaard bestuuring speeld goed, maar vind de Wii versie als je er eenmaal aan gewent bent 10x beter.

zit op 13 uur ofzo dungeon 2 klaar, ken nu bombs nieuwe shield en een scope voor halen en dan ineens niet genoeg geld terwijl ik al 8 uur met een volle bag geld loop.

Ik ga nog ff terug naar dungeon 2 om ff laast paar kistje te pakken, en dana ff alle plaatsen zoeken waar je bommen kan gebruiken, denk dat ik over 5 uur ofzo bij dungeon 3 aankom ^^

dit spel moet je grondig spelen, zonde als je snel van plaats naar plaats gaad.

Heb ook stuk of 5 bugs, en aan vissen tja denk niet dat ik daar tijd aan ga verspillen te frustreerend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 16:50:
10 uur derde dungeon??

nee _voor_ de 3e dungeon :p
had net 2e dungeon gehaald, maybe dat betere aanduiding

ik rush ook niet btw, gewoon elk huisje langs, tegen iedereen praten etc. na een dungeon weer even wat oudere locaties bezoeken voor nieuwe dingen etc.

weet je wat trouwens irritant is?
dat die rupees teruggaan in de chest al zit je bag vol ;o
ik wil gewoon 100% compleet die dungeon clearen, en dan staan er nog wat schatkisten :(
moek later weer terug om ze te openen

de "slechterik" om maar even niet te spoilen, ziet er btw uber vet uit :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 21:44:
Heb ook stuk of 5 bugs

hm kheb nu 10 bugs geloof ik, die kan je inleveren in hyrule, krijg je wat dingen
1e kadootje wat je ervoor krijgt is iig zeker de moeite waard dus ga zo snel mogelijk inleveren :p

Waarschuw beheerder
radic
is dat ook voor vissen nee toch?(geen geduld voor vissen)

Nog te halen
1de dungeon nog 1 box met ruppees
2de dungeon 2 2boxen met ruppees 1 chest waar ik niet bij kan, das bij het gedeelte waar die trollen met vuur arrows op je schieten hellemaal links achter hoog is een chest(volgense de map/compas)

net 2 uur bezig geweest met revised van dungeon 2 en zoveel mogelijk halen in dat stadje, wanneer word het is donker? of moet ik daarvoor op hyrule field rondlopen?

16:30 ga nu is kijken of ik wat kan doen op de 2 hyrule fields met me bombs enzow, meschien ff bug hunten.

6 en 4/5 hartjes nu btw

btw beide dungeon bazen(de laaste van dungeon) waaren te makkelijk en verloor zelfs niet een kwart hartje bij die gevechten :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 23:47:
btw beide dungeon bazen(de laaste van dungeon) waaren te makkelijk en verloor zelfs niet een kwart hartje bij die gevechten

dat is de derde jammer genoeg ook.

Ik zit nu in dungeon 4. Die is echt heel vet.

In totaal iets van 24.00 gespeeld en heb 18 poes, 5 bugs nog maar maar ik ben wel een STAR in hyrule en ik heb groupies B)
Waarschuw beheerder
hehe de dungeon bazen zijn inderdaad niet moeilijk, maar zelda is zowiezo nooit echt vreselijk moeilijk

vandaag 4e dungeon gecomplete, nu maar eens heel wat minigames gaan doen etc.
die 4e dungeon kwam me namelijk iets té snel na de 3e (zat opeens van wtf, zit ik alweer in een dungeon hehe)

ook zit ik nu vast voor de 5e maja, daar ga ik later wel mee verder, eerst even beetje alle bugs proberen te halen elk gebied waar je heenkan, heb nu ook 4 hidden skills gevonden, heel wat hartjes (moet nog 1 piece of heart voor bovenste balk vol), de brug hebk nu gefixed oosten van hyrule, maar nu 2000 rupees dokken voor goedkope shop ;o dus ff spare

weet iemand trouwens of er nog ergens van die bomb/arrow spelletjes enzo zijn zoals in ocarina of time in hyrule?
heb alleen die STAR game gezien maar dacht dat je die niet kon completen omdat ik niet bij die middelste gem kon komen...
ook eentje in lake hylia, maar verder niet veel gezien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op zondag 17 december 2006 om 11:35:
Ik zit nu in dungeon 4. Die is echt heel vet.

hm ik vond die wat tegenvallen, heb het niet zo op dat thema (zit ook niet echt een verhaal achter deze dungeon)
die schat daar in die dungeon is wel heel apart :p wel leuk verzonnen opzich
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spoiler
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van radic op zondag 17 december 2006 om 15:13:
alleen die STAR game gezien maar dacht dat je die niet kon completen omdat ik niet bij die middelste gem kon komen...
ook eentje in lake hylia, maar verder niet veel gezien?

jawel, ik heb em gehaald. je mag je itemsgebruiken ;)

Waarschuw beheerder
ik zit nu ook eindelijk een beetje in het spel... eerste deel van de twilight world ... verslavend :/ helaas gingen me ouwe tv kijken:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 20:02:
ik zit nu ook eindelijk een beetje in het spel... eerste deel van de twilight world ... verslavend :/ helaas gingen me ouwe tv kijken:P

Kheb heel de middag gezelda'ed. Inderdaad rete verslavend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van radic op zondag 17 december 2006 om 15:14:
hm ik vond die wat tegenvallen

hij deed me veel aan OOT denken maar die vijanden en puzzels zijn gewoon gaaf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op zondag 17 december 2006 om 20:18:
Kheb heel de middag gezelda'ed. Inderdaad rete verslavend.

ik heb er ook flink wat uurtjes op zitten, maar moet eigenlijk eerst red steel uitspelen, want die moet ik reviewen voor onze site....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 21:31:
ik heb er ook flink wat uurtjes op zitten, maar moet eigenlijk eerst red steel uitspelen, want die moet ik reviewen voor onze site....

Oh ff je site checken :D
Waarschuw beheerder
donateur
dungeon 4 gehaald en getrakteerd met een gaaf filmpje :D
Waarschuw beheerder
veel plezier in dungeon 5 roelatie :p
die dungeon is heel wat anders dan dat je met zelda gewend bent iig :p
Waarschuw beheerder
!! Hoeveel dungeons zijn er wel niet?? Ik ben nu in de watertempel, maar aan de landkaart te zien had ik 't idee dat ik het spel al wel zo'm beetje had uitgespeeld...Gelukkig niet dus!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op maandag 18 december 2006 om 10:06:
!! Hoeveel dungeons zijn er wel niet??

schijnt dat er 9 (!!!) zijn
maar weet niet zeker :p

er zijn er in ieder geval 7 dat kan ik al wel vertellen

Waarschuw beheerder
Vanmiddag eindelijk weer spelen. Had al sinds vorig weekend niet meer gespeeld :)

Ben nu richting dungeon 3. Alleen kom ik er niet in ofzo?

Waarschuw beheerder
voordat je er heen mag, moet je zorgen dat water weer stromed moet je onderwater kunnen ademen/zwemmen en moet je de 2de soort bom hebben.

er is een bootvaart met schieten, ook geeft een papagaai een minigame met soort van vliegen(al praat die niet met mensen)

nu ik de graphook heb zal wel ff duuren voordat ik de moeite neem om naar dungeon 4 te gaan eerst die 1001 plaatsen waar ik niet bij kon bezoeken, opzoek naar spoken en bugs en ik moet nog iets van 4-5 minigames halen.

ken 600 rupees dragen wanneer krijg je een grotere, hij zit altijd vol stop die stomme 20-50-100 rupee weer terug in de box.

er zijn zo en zo 5 dungeon's woud/volcano/watertempel/woestijn/
dana heb je zo en zo 3 twilight gebieden die je moet doen voor de eerste 3 tempels, giga hyrule waar je van alles kan ontdekken 20-30 minigames.
snap ook wel dat je makkelijk 70 uur kwijt bent voordat je de laast baas ziet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 16:22:
ken 600 rupees dragen wanneer krijg je een grotere, hij zit altijd vol stop die stomme 20-50-100 rupee weer terug in de box.

ja weet ook niet, 5e dungeon gecomplete nog niet grotere
heb nog wel wat dingen op me lijstje die wat kunnen zijn, die 20 poes aan die gast geven bijv.
die zit nl. op een schatkist en geld om hem heen etc, lijkt me dat je daar wel grotere krijgt

heb er 18 op moment ofzo

maar goed, legionaire, je zegt wel heel wat spoilers in je post kweenie of mensen dat leuk vinden :p

hoe beat je trouwens die 2e star game?
truucje voor of gewoon grapple hook net als 1e?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 16:22:
voordat je er heen mag, moet je zorgen dat water weer stromed moet je onderwater kunnen ademen/zwemmen en moet je de 2de soort bom hebben.

Heb ik al :)
Waarschuw beheerder
donateur
probeer t spoiler free te houden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heb eindelijk twilight princess voor de cube. Nu nog tijd maken om te kunnen spelen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Perfect Blood op maandag 18 december 2006 om 17:30:
. Nu nog tijd maken om te kunnen spelen

~voor Zelda maak je tijd!

Waarschuw beheerder
Ben amar waar is Begonnen met Majora'S mask !

Waarschuw beheerder
ik heb 20geeste gekilled.
heeft PF spoiler optie zoals [spoiler]text[/spoiler]

ben al 40 uur bezig en moet nog naar dungeon 4, bezig eerst zoveel mogelijk te halen.

Weet iemand hoe je tweede keer in secret grove komt(dat ligt in faron, valkbij dungeon 1) de weg is gesloten en moet me tweede slak hebben :S

btw 10 hartjes, Magic Armor, 5 hidden skills, grote arrow bag(60s), 3x bombbag, 3x bottle, 21 bugs, 23 ghost, 1k rupee's voor brug en 2k rupee's voor shop bij elkaar gesprokkeld, na dat ik dungeon 3 hat gedaan ben ik al 10 uur bezig met secrets halen lol.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 00:12:
ben al 40 uur bezig en moet nog naar dungeon 4, bezig eerst zoveel mogelijk te halen

:O

ik heb ook al die dingen die je opnoemt maar 25 uur en dungeon 6 net gehaald... :p (die trouwens tot nu toe zeker de vetste is :D)

trouwens, dat van die slak kan je nu nog niet halen, komt later
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 00:12:
2k rupee's voor shop

hm bij mij was dat opeens maar 200 ;o
vond al vaag toen ik 400 dokte opeens al het geld bij elkaar was gesprokkeld :p
zal wel iets zijn dat et verminderd ofzo (had ook een of andere hot waterspring ton naar die gast toegebracht op de goron brug als soort minigame)
Waarschuw beheerder
Spoiler
Blijft echt superverslavend hoor, dat Zelda! Ik hoop dat ik m'n pc snel gemaakt terug krijg zodat ik ook online kan!

Waarschuw beheerder
En daar gaan we weer!
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand de tweede star game al gehaald?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op dinsdag 19 december 2006 om 10:31:
heeft iemand de tweede star game al gehaald

Ik ben nog niet eens bij de eerste, denk ik.
Heb er nu zo'n 20 uur opzitten, maar heb nog niet veel sidegames gedaan, alleen verhaallijn gevolgd.

Waarschuw beheerder
uurrrrgghhh!!!me wii en zelda staat al sinds 8december op me bed maar ben gvd pas 1 januari in NL:@!!!!!&^%$*&^%$#@#$%^!!!!

Waarschuw beheerder
Ik wil me Slak van secret grove, kut grot is gesloten ofzo

25 uur??? ik weet in dungeon's zijn hartjes en veel extra's sneller te vinden ik ben per minigame al 30min bezig ofzo, alleen al aan reizen zit ik zeker al op 10 a 15 uur lol, minigames spelen ook al zo een 5+ uur, vissen 5minuten, bug verzamelen zeker ook zo een 3uur.

ik ga maar is dungeon 4 doen, nu er zo weinig te vinden is duurt het alleen langer voordat je iets vind.

wel grappig dungeon doe ik vaak heel kort over maar hyrule afzoeken naar secrets lol ben ik 5x zo lang mee bezig.

Magic armor is trouwens tot nu toe waardeloos, voor looks only denk ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:25:
Ik wil me Slak van secret grove, kut grot is gesloten ofzo

25 uur??? ik weet in dungeon's zijn hartjes en veel extra's sneller te vinden ik ben per minigame al 30min bezig ofzo, alleen al aan reizen zit ik zeker al op 10 a 15 uur lol, minigames spelen ook al zo een 5+ uur, vissen 5minuten, bug verzamelen zeker ook zo een 3uur.

ik ga maar is dungeon 4 doen, nu er zo weinig te vinden is duurt het alleen langer voordat je iets vind.

wel grappig dungeon doe ik vaak heel kort over maar hyrule afzoeken naar secrets lol ben ik 5x zo lang mee bezig.

Magic armor is trouwens tot nu toe waardeloos, voor looks only denk ik.

please!!!!geen spoilers!!!!ik moet me Wii nog uitpakken!!!:(

Waarschuw beheerder
Ehm... ik zit vast bij het vissen in het dorp hehehe ... Iemand tips? Krijg die fuck beesten er niet uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 16:26:
Ehm... ik zit vast bij het vissen in het dorp hehehe ... Iemand tips? Krijg die fuck beesten er niet uit.

je hebt zeker de Wii versie :P

Zodra je dobber ondergaat moet je de controller naar je toe trekken. Heel lijp en zeker even wennen. Ik dacht eerst dat me controller stuk was maar ik was gewoon niet helder aant denken :P.