Partyflock
 
Forumonderwerp · 703599
 
Wie is er wel eens sexsueel gefrustreerd!!

Iedereen heeft hier wel eens last van en ben benieuwd hoe jij je gedraagt als het weer tijd is om geneukt te worden!!

Word je kwaad, snel geprikkelt, chagi nou noem maar op!!!:P
 
ik ik ik ik
en dan work chago en boos...en sla ik alles kapot wat in mn buurt komt...:D
gewoon ff neuqen dan ben je er weer vanaf toch? :jaja:
 
Meestal wel he ;)
Gefrustreerd wil k nie zeggen, maar t mag wel weer een x ja ;)
de vrouwen onder ons moetten niet zeuren want die hoeven alleen maar met hun vinders te knippen en ze hebben sex...wij jongens hoeven maar 1 woordje verkeerd te zeggen en kunnen het vergeten bij een meisje
 
@ IROCZ 2.2

Wij vrouwen nemen niet overal genoegen mee hoooor!! Zit heel vaak niet veel soeps bij;)
tja dat doe je je zelf aan :P
 
:frusty:

:S
als ie weer weggaat en we hebben het neit gedaan dan word ik wel es sjaggie ja!! maar voor de rest kheb geen reden...krijg altijd genoeg!!
Gewoon bril afzetten....

Siline,je weet toch dat het dan zo is opgelost???:P:P
iig geen last meer van een OC-tje...;)
 
Wij vrouwen nemen niet overal genoegen mee hoooor!! Zit heel vaak niet veel soeps bij


Dat is andersom net zo ;)
 
Je moet een princes als een princesje behandelen


en dan eindig je vanzelf met een onuitstaanbaar verwend vriendinnetje;)


Mijn vriendin heeft het in iedergeval wel verdient om erg erg goed behandelt te worden. Ze is ZOOO lief voor me. Ze zorgt ervoor dat ik niks te kort kom. Als roosje niet mijn droomvrouw is dan is ze zeker het prototype van mijn droomvrouw.
laatste aanpassing
 
een vrouw die goed voor je is moet je zeker op handen dragen.
 
@Flo Lova
*zucht* wat ben je toch lief...
kusje voor jou van je onuitstaanbare verwende vriendinnetje, jij hoeft in ieder geval NOOIT sexsueel gefrustreerd te zijn...hahahaha
Nou om heel eerlijk ze zijn, Siline. Ben ik zwaar gefrustreerd...;) En wat ik dan doe....lekker feesten en dansen. En dan lost het zichzelf weer op. En ik heb mijn emoties intussen heel goed onder controle. Ik raak niet snel over m'n toeren.

Maar een goeie sexbeurt zal ik niet snel afslaan. Ligt er natuurlijk wel aan met wie...
 
Hahahahaha:P

@ Kc4magic

Wou dat ik dat kon! Ik doe hetzelfde wat jij ook doet, maar het komt net zo hard weer terug.

Is alleen maar een moment opname:S

En op een gegeven moment een vicieuze cirkel aan het worden!
Maar dus jij bent gefrustreerd....ik ben gefrustreerd.....Ik ben niet zo heel goed in rekenen, maar hier kan toch een positieve oplossing uitkomen ;p

Als jij op de dansvloer staat dan heb je toch de mannen voor het uitkiezen....?
 
gefrustreerd zou ik mezelf niet noemen... maar ik ben wel extreem (en permanent) geil.
 
@ Kc4magic

Als jij op de dansvloer staat dan heb je toch de mannen voor het uitkiezen....?


Heb ik wel ja, maar dan ben ik aan het dansen en dan interesseert de dingen om me heen niet meer!!

En eigenlijk ben ik altijd aan het dansen, daardoor zou het wel komen!!:S
Flo, was n grapje he ;) Ik zeg niet dat jouw meissie zo is, maar 9 van de 10 x draait het daar wel op uit volgens mij ;)
Heb ik wel ja, maar dan ben ik aan het dansen en dan interesseert de dingen om me heen niet meer!!

haha dat herken ik wel :9

Maaruh gefrustreerd zijn???
Dat zou echt niet best zijn maar ik heb er ook geen oplossing voor... ja gaan sexen met iemand :P
 
Hahahaha thanxx daar was ik ook al achter:P
 
Goh, wat valt me dit mee zeg!!!

Zoveeeeeel PFers en zo weinig reaktiess!! ben blij dat er zo weinig mensen sexueel gefrustreerd zijn, vind ik echt leuk om te horen dat ik dus één van de weinige ben!!



:S
Silintje , tis toch "bijna" crazyland ...
hahaa krijg daar geen kans voor bij mijn vrouw om gefrusstreerd te zijn. :no:
 
@ topic leader

call me when it;s time
 
Als ik seksueel gefrustreerd ben dan word ik altijd een beetje prikkelbaar en ongeduldig. Voornamelijk omdat ik op dat moment geen sex heb. :P
 
As ik sexueel gefrustreerd ben steek ik em altijd ff tussen de deur....

Ben ik er weer een tijdje vanaf tenminste :P
 
dan ga je gewoon naar de hoeren
 
Gggrrr oei nou .. Bij Volle Maan pfff niet te houden ..
 
bij volle maan en in de regen
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmm ik raak niet snel frusty maar goed als ik het echt verschrikkelijk een beurd nodig zou hebben.

dan hebben we de geweldige Fuckbuddys mensen die je nooit spreekt en eigenlijk alleen maa belt als je een beurd nodig hebt.

Een paar one nights en korte relatie exen waar ik het goed mee kan vinden zijn Fuckbuddys geworden, niets mis mee :)
op bezoek bedoelde ik.. is een woord tussenuit :S
Ik ben nog steeds ernstig sexueel gefrustreerd. :yes:

De term "droog staan" heeft bij mij een nieuwe betekenis gekregen. :O :X
laatste aanpassing
helemaal g1 last van:no:
 
hehe geen problemen mee :no: :D
 
Neuh!

Geen last, ik kan altiid wel loss
tja dat ken ik zeker wel ja, soms wat agressief verder veel sexopmerkingen maken en ze in ged8en constant uitvoeren tot ik n slachtoffer heb gevonden (wat niet vaak gebeurt overigens) ;)
 
chagrijnig

errug chagrijnig
 
Behooooooooooooorlijk aggressief:x
 
Silintje 15 september 2004 19:37
Goh, wat valt me dit mee zeg!!!

Zoveeeeeel PFers en zo weinig reaktiess!! ben blij dat er zo weinig mensen sexueel gefrustreerd zijn, vind ik echt leuk om te horen dat ik dus één van de weinige ben

Jij bent een van de weinigen die het toegeeft!!!
Das heel wat anders;)
 
hihihihi:P

Ik ben gewoon eerlijk!
 
Jij bent 4real:P
(zie topic littledevil zoekt lieve man voor meer info hehe)
 
Schatje, ik ben niet op zoek hooor!!:no:
 
Nee dat bedoel ik ook niet,
ik bedoel iemand in dat topic met een fake profiel die denk dat hij 50cent is en telkens roept 4real en nog meer van die rappers shit :D

(rutlessmotherfucker heet die josti)
 
Haahahaha en daar beschuldig je mij van?:S

Zo diep triest ben ik nou ook weer niet!!O:)
 
Nee ik pffff laat maar het komt er op neer dat jij geen unrealistic bitch bent:P

Laters;)
hierbij introduceer ik t sexueelgefrustreerd zijn in t kwadraad.....

is als je op een feessie flink van de wereld staat te zijn en dan 'vergeet'dat er zooooo veeeel mooie lekker vrouwen zijn..... kom ik meestal maandag pas weer achter en das pas :frusty: !!!!!!!!! loike dinge die pille maar daar moeten ze echt iets op vinde!!!

Grtzzzz :bounce:
 
:O ik ben veel te lief voor de mens:S