Partyflock

Forumonderwerp · 703283
1265x bekeken
Waarschuw beheerder
yoooo

was vet he in salou?
ik heb gepropt dit jaar voor De Heeren Van Holland! vast wel mensen hier die er zijn geweest! laat ff v je horen! leuk!

Waarschuw beheerder
ja idd wij gingen ook daarna meestal na snoopy's erg gezellig :d
oja sorry dan jsp :s :s
Waarschuw beheerder
donateur
het is al goed B)

Waarschuw beheerder
*-)
Waarschuw beheerder
kwil het helemaal niet beter voor laten komen dan dat t is, maar jij schildert t af als e.o.a. straf die we moesten uitzitte/staan, en zo was t helemaal niet.... msschn had jij wel relxtr baantje, nou gefeliciteerd dan, maar wat ik had was ik al lang blij mij, t gebeurde onverwachts en die kans pakte ik gewoon aan... mijn vakantie v 2 weken liep uit op 2 maanden... leuk dus
Waarschuw beheerder
Ben blij voor je dat je een leuke tijd hebt gehad. Toch zou ik in het vervolg wat beter om je heen kijken hoe het bij andere tenten er aan toegaat.
Je had er veel meer plezier en geld uit kunnen halen....
Waarschuw beheerder
ik had maar 1 mogelijkheid anagezien ik op vakantie was en ter plaatste gevraagd werd door dhvh om voor ze te werken.. tuurlijk om me heen gekeken maar k maakte gewoon mn afspraak bij dhvh af.. ik had t gezellig, en mocht ik nxt jar weer gaan proppen ergens kijk ik natuurlijk wel naar verschillende tenten en vergelijk ik ze.l. had ik dit jaar geen kans voor snapje :)

maargoed...vanaav reunie in afoort van dhvh, gezellig :)
Waarschuw beheerder
Je had ook tussentijds over kunnen stappen naar een andere tent maarja.
Doe Ralph en Jimmy de groeten van me :D
Waarschuw beheerder
ja naja ik had leuek collega's enz, was wel egzlelig... jimmy is dara nog :O voor snoopys gewrtk en nu wil die naar charlie's en ghij gaatvstrax naar jamaica.. werken :D doetie gioed! maar kzal ralph d egroeten doen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
veel plezier bij jullie reunie van vond trouwens !