Beetje dat slag mensen dat altijd bij Ab Normaal in het publiek zit... 
Ze rijden dan ook in een Opel Manta met spoiler!
-Dobbelsteentjes aan de binnenspiegel
-Zo een houtenkralen-matje op de stoel!
-Tennisbal op de trekhaak
-Bont op het stuur!
-Vossenstaart aan de sleutelbos
En de kampervrouwtjes hebben allemaal geblondeerd haar en een gouden naamketting met een naam die iig eindigd op de letter A zoals: Anita, Samantha, Bianca enz.
Ze rijden dan ook in een Opel Manta met spoiler!
-Dobbelsteentjes aan de binnenspiegel
-Zo een houtenkralen-matje op de stoel!
-Tennisbal op de trekhaak
-Bont op het stuur!
-Vossenstaart aan de sleutelbos
En de kampervrouwtjes hebben allemaal geblondeerd haar en een gouden naamketting met een naam die iig eindigd op de letter A zoals: Anita, Samantha, Bianca enz.
Ik hoor nie ik lees 't
maar je zei dus dit dan...
Wat maakt het nou eigenlijk uit hoe iemand zich
kleed? Of is 't volgende topic dan zeker over hoe de mensen in Wassenaar of in een andere 'rijke' buurt zich kleden? Laat iedereen lekker in hun waarde. Ik ben juist blij dat smaken qua kleding verschilt, anders is 't ook zo saai met allemaal 't zelfde
toch?!
Jawel 1 september 2004 14:09
Nee nep goud is kansloos, dat zijn wannabe kampers
Maar in een volksbuurtje lopen er ook wel genoeg met deze klederdracht..
maar je zei dus dit dan...
Wat maakt het nou eigenlijk uit hoe iemand zich
kleed? Of is 't volgende topic dan zeker over hoe de mensen in Wassenaar of in een andere 'rijke' buurt zich kleden? Laat iedereen lekker in hun waarde. Ik ben juist blij dat smaken qua kleding verschilt, anders is 't ook zo saai met allemaal 't zelfde
Jawel 1 september 2004 14:09
Nee nep goud is kansloos, dat zijn wannabe kampers
Maar in een volksbuurtje lopen er ook wel genoeg met deze klederdracht..
Wil absoluut niet alle kampers over 1 kam scheren. Niet iedereen ziet er hetzelfde uit..... maar veel wel. En ik vind het echt afschuwelijk 
Absoluut niet mijn smaak.... maar goed, ieder zijn eigen smaak.
Absoluut niet mijn smaak.... maar goed, ieder zijn eigen smaak.
Volkomen mee eens hoor met hierboven.
Jullie hebben altijd wat te zeiken als het
over kampers gaat. Al willen jullie wel een
goedkoop auto radio'tje en daar zijn ze zeker
wel goed genoeg voor.
Sjeeeee, als of een standaart kamper op hun Vivacity met trainingsbroek, slippers incl witte
sportsokken zit
slaat echt nergens over.
Jullie zouden eens een keer naar een kamp moeten gaan en een dagje op de koffie komen. Je zal zien dat alles veel schoner, gezelliger en leuker is als altijd dat eeuwige gezeur over andere mensen !!!!!
Jullie hebben altijd wat te zeiken als het
over kampers gaat. Al willen jullie wel een
goedkoop auto radio'tje en daar zijn ze zeker
wel goed genoeg voor.
Sjeeeee, als of een standaart kamper op hun Vivacity met trainingsbroek, slippers incl witte
sportsokken zit
Jullie zouden eens een keer naar een kamp moeten gaan en een dagje op de koffie komen. Je zal zien dat alles veel schoner, gezelliger en leuker is als altijd dat eeuwige gezeur over andere mensen !!!!!