Partyflock

Forumonderwerp · 702585

neophyte is best goed al mogen we wel nieuwe platen uitbrengen neophyte, enzyme rullez
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
voor een gedeelt wel waar maar je moet ook niet Masters of Hardcore (ook de producers van MOH Bass D & King Mattew etc..) vergeten die zijn ook gewoon door gegaan

tis ook een topic over neophyte...
er zijn wel meerdere producers die niet afgehaakt hebben...
Dione, promo, omar santana, stunned guys...

Ik heb persoonlijk het meest met Neophyte ouwe stijl, dus de producties op Rotterdam Records en Terror Traxx. Hier op waren ze in mijn ogen het beste :) Neophyte was snel en hard!!!!!

neophyte blijft altijd goed vind ik. geen gezeik gewoon knallen...ouwe shit van neophyte idd het beste ja
Beste producer is Mark Vos

kan je toch niet menen?
sinds iedereen met kicks is gaan experimenteren is van de zogenaamde 'king of the beats' nooit meer een redelijke productie vernomen geloof ik.

Neophyte, tja......nog steeds 1 van de beste live acts.
de muziek vond ik vroeger beter (komen wij uit Rotterdam, mellow moenie mauwe, get this motherfucker) maar met One of the days, muil houwe, en alles kapot vind i kze de laatste tijd toch wel weer ouderwets kick.
het staat gewoon voor humor en gezelligheid, en dat heb je nodig op een feest.

kan je toch niet menen?

Ik had het over de beste hardcoreproducer allertijden, niet van nu. :)

Dus ook al zijn aliassen als Bertocucci Feranzano, Tony Salmonelli, Pino D'Ambini, etc. Niet alleen de producties onder de naam Buzz Fuzz. :)

NEOPHYTE is gewoon zwaar los gaan
Artiest Triax
Ik had het over de beste hardcoreproducer allertijden, niet van nu.

Dus ook al zijn aliassen als Bertocucci Feranzano, Tony Salmonelli, Pino D'Ambini, etc. Niet alleen de producties onder de naam Buzz Fuzz

Buzz Fuzz zeker ook een van de beste aller tijde :yes:
laatste aanpassing

Maar inderdaad: Neophyte is ook altijd wel een van de betere hardcoreproducers geweest. :)
Neophyte is blijven hangen in de tijd, vind z'n laatste tracks geen ruk aan, geef mij maar Enzyme of zo en dan vooral Ophidian B)
Artiest {SHOWLIST artist 99426, 12383}
nee beste live act is ophidian!!!!!!!

Goed? Ja! De beste? Nee! maar dat ik mijn smaak. Ik heb zeker wel respect voor deze jongens. Ze hebben heel wat betekend voor de hardcorescene. Maar ik heb ze te vaak gehoord.
HAHAHAHAH!!!!

was dat een serieuze vraag??? Zeker die gasten nog nooit live gezien.... Laten we ff discjockeyen, in de letterlijke zin van het woord. plaatje voor plaatje, gelul tussendoor EN, op het hoogtepunt van een plaat hem stilleggen...

Nee, dit is eerder da aanvoerder van mijn worst live act list dan van de beste!

Over de producties zal je mij zeker niet horen klagen!!!
laatste aanpassing
ik vind hem zeker wel goed ja maar ja ik vind paul ook goed maar ik vind hem weer beter dan darkraver:)
Is Neophyte de beste producer en life act??

dit is de vraag?

ik vind hem zeker wel goed ja maar ja ik vind paul ook goed maar ik vind hem weer beter dan darkraver

en dan snap ik die eerste twee dingen wel van je mening van dat je neophyte goed vind en paul nog beter maar, dan beter als de darkraver?

het topic gaat over producere en live act, maar darkraver produceert sowieso niet zoveel en is geen live act dus wat heeft het er mee te maken :s

neophyte leeft...... en allah beeft :P
laatste aanpassing
L0WLaNDeR 30 augustus 2004 10:27
Neophyte is niet helemaal m´n ding qua hardcore (ik heb liever hardcore waar de melodie geintegreerd is met de bass, zoals G-Member, Butterfly Vip, Dedicated, To You Who Doubt me enzo)

Maar toch groot respect voor deze lui, I Will Have That Power bijvoorbeeld was z´n tijd toch best wel vooruit enzo. En als één van de weinigen in hardcore blijven geloven...
Jammer van blast your ass, dat vind ik echt drie keer niks...

Yeah right, daarom draait DJ neophyte nu ook HS :)
Verder respect voor die mensen.

Mickey, None of Ya left en Execute.
Allemaal vette plaatjes!

Neophyte goeie oude tijd !!!!!!!!!!!!!:vaag:

Dat mocht je niet missen om 6 uur in de ochtend
even echt hard gas erop!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing