Is Neophyte de beste producer en life act??
voor een gedeelt wel waar maar je moet ook niet Masters of Hardcore (ook de producers van MOH Bass D & King Mattew etc..) vergeten die zijn ook gewoon door gegaan
tis ook een topic over neophyte...
er zijn wel meerdere producers die niet afgehaakt hebben...
Dione, promo, omar santana, stunned guys...
Beste producer is Mark Vos
kan je toch niet menen?
sinds iedereen met kicks is gaan experimenteren is van de zogenaamde 'king of the beats' nooit meer een redelijke productie vernomen geloof ik.
Neophyte, tja......nog steeds 1 van de beste live acts.
de muziek vond ik vroeger beter (komen wij uit Rotterdam, mellow moenie mauwe, get this motherfucker) maar met One of the days, muil houwe, en alles kapot vind i kze de laatste tijd toch wel weer ouderwets kick.
het staat gewoon voor humor en gezelligheid, en dat heb je nodig op een feest.
Ik had het over de beste hardcoreproducer allertijden, niet van nu.
Dus ook al zijn aliassen als Bertocucci Feranzano, Tony Salmonelli, Pino D'Ambini, etc. Niet alleen de producties onder de naam Buzz Fuzz
Dus ook al zijn aliassen als Bertocucci Feranzano, Tony Salmonelli, Pino D'Ambini, etc. Niet alleen de producties onder de naam Buzz Fuzz
Buzz Fuzz zeker ook een van de beste aller tijde
laatste aanpassing
HAHAHAHAH!!!!
was dat een serieuze vraag??? Zeker die gasten nog nooit live gezien.... Laten we ff discjockeyen, in de letterlijke zin van het woord. plaatje voor plaatje, gelul tussendoor EN, op het hoogtepunt van een plaat hem stilleggen...
Nee, dit is eerder da aanvoerder van mijn worst live act list dan van de beste!
Over de producties zal je mij zeker niet horen klagen!!!
was dat een serieuze vraag??? Zeker die gasten nog nooit live gezien.... Laten we ff discjockeyen, in de letterlijke zin van het woord. plaatje voor plaatje, gelul tussendoor EN, op het hoogtepunt van een plaat hem stilleggen...
Nee, dit is eerder da aanvoerder van mijn worst live act list dan van de beste!
Over de producties zal je mij zeker niet horen klagen!!!
laatste aanpassing
Is Neophyte de beste producer en life act??
dit is de vraag?
ik vind hem zeker wel goed ja maar ja ik vind paul ook goed maar ik vind hem weer beter dan darkraver
en dan snap ik die eerste twee dingen wel van je mening van dat je neophyte goed vind en paul nog beter maar, dan beter als de darkraver?
het topic gaat over producere en live act, maar darkraver produceert sowieso niet zoveel en is geen live act dus wat heeft het er mee te maken
L0WLaNDeR 30 augustus 2004 10:27
Neophyte is niet helemaal m´n ding qua hardcore (ik heb liever hardcore waar de melodie geintegreerd is met de bass, zoals G-Member, Butterfly Vip, Dedicated, To You Who Doubt me enzo)
Maar toch groot respect voor deze lui, I Will Have That Power bijvoorbeeld was z´n tijd toch best wel vooruit enzo. En als één van de weinigen in hardcore blijven geloven...
Jammer van blast your ass, dat vind ik echt drie keer niks...
Neophyte is niet helemaal m´n ding qua hardcore (ik heb liever hardcore waar de melodie geintegreerd is met de bass, zoals G-Member, Butterfly Vip, Dedicated, To You Who Doubt me enzo)
Maar toch groot respect voor deze lui, I Will Have That Power bijvoorbeeld was z´n tijd toch best wel vooruit enzo. En als één van de weinigen in hardcore blijven geloven...
Jammer van blast your ass, dat vind ik echt drie keer niks...
Yeah right, daarom draait DJ neophyte nu ook HS
Verder respect voor die mensen.
Mickey, None of Ya left en Execute.
Allemaal vette plaatjes!

![Pascal [ Outrage ]](/images/user/54328_2049904.jpg)

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)