lol 5200 is een cheapass kaart, zoals mensen altijd doen die geen verstand van comps hebben en wel willen gamen, kopen de snelste cpu mogelijk en nemen dan de goedkoopste vid kaart die ze kunnen vinden, met 256ram dus dan zal het wel sneller zijn dan een 128mb 9800 pro.
als je iets koopt waar je geen verstand van hebt, vraag aan iemand die er wel veel verstand van heeft, er zijn er zat op PF en op andere foruns.
BTW veel games houden ook van 1gig ram dus een latere upgrade mag een extra 512MB ram zijn.
zag dat je 300 tot 350 wouw uitgeven 9800 pro 220 en extra ram kost nog onder de 100 euro aangezien het vast geen corsair extreem memorys is
als je iets koopt waar je geen verstand van hebt, vraag aan iemand die er wel veel verstand van heeft, er zijn er zat op PF en op andere foruns.
BTW veel games houden ook van 1gig ram dus een latere upgrade mag een extra 512MB ram zijn.
zag dat je 300 tot 350 wouw uitgeven 9800 pro 220 en extra ram kost nog onder de 100 euro aangezien het vast geen corsair extreem memorys is
lol 5200 is een cheapass kaart, zoals mensen altijd doen die geen verstand van comps hebben en wel willen gamen, kopen de snelste cpu mogelijk en nemen dan de goedkoopste vid kaart die ze kunnen vinden, met 256ram dus dan zal het wel sneller zijn dan een 128mb 9800 pro.
Ik heb me pc via een pc prive project dus heb de videokaart niet zelf uitgekozen
Ik speel hem de laatste dagen en heeft echt een creepy sfeer, Zeker met die tering spinnen die me nog steeds kippevel bezorgen als ik ze zie.
Bij mij draait ie erg soepel op 1280x1024 met alle toeters en bellen op high.
P4 3ghz
1 gig geheugen
x800pro
De onderstaande screens zijn van toen ik hem nog op 1024x768 draaide zitten ook 1280x1024 bij zoals je kan zien.

Tot nu toe vindt ik het nog steed een goeie en mooie game, Sfeer is prima ben me al diverse keren echt rot geschokken.
Bij mij draait ie erg soepel op 1280x1024 met alle toeters en bellen op high.
P4 3ghz
1 gig geheugen
x800pro
De onderstaande screens zijn van toen ik hem nog op 1024x768 draaide zitten ook 1280x1024 bij zoals je kan zien.
Tot nu toe vindt ik het nog steed een goeie en mooie game, Sfeer is prima ben me al diverse keren echt rot geschokken.
maar toch verveelt hij echt heeeel erg snel
Dit was het enigste spel waar ik zo lang naar uit heb gekeken na 4 jaar,en ID Software leverde weer een pareltje af
geen bugs nog ontdekt,gewoon kwaliteit afgeleverd 
Schrik me iedere keer de pleuris,het spel ademt iig heel veel sfeer uit,alle geluiden maken het super eng ook,graphics zijn om te smullen
Het zit iig in mijn roots met zulke shooters,al vanaf Wolfie 3d
en toen ja,Doom
werelds! 
Schrik me iedere keer de pleuris,het spel ademt iig heel veel sfeer uit,alle geluiden maken het super eng ook,graphics zijn om te smullen
Het zit iig in mijn roots met zulke shooters,al vanaf Wolfie 3d
Wow ik heb hem vandaag gekocht en ik schrik me de tieten steeds maar weer... 
ik ben maar ff gestopt voordat ik strax een hartstilstand krijg ofzo de sfeer is echt heel erg goed je zit er gewoon midden in het is dan ook net of jij door die donkere gangen loopt!
ik vind het spel top
alleen jammer dat ik de resolutie etc flink moet minderen om het goed te kunnen spelen,
zoals op deze plaatjes boven krijg ik het dus echt niet
ik ben maar ff gestopt voordat ik strax een hartstilstand krijg ofzo de sfeer is echt heel erg goed je zit er gewoon midden in het is dan ook net of jij door die donkere gangen loopt!
ik vind het spel top
alleen jammer dat ik de resolutie etc flink moet minderen om het goed te kunnen spelen,
zoals op deze plaatjes boven krijg ik het dus echt niet
haha bij mij draait hij goed p4 3,06 gigahertz 1 gig geheugen en radeon 9800 xt
en voor jou worstenbroodje je kan je fps iets hoger laten worden
er staan ingepakte files in je doom map van die grote bestanden als je het spel speelt dan pakt hij ze uit je kan ze zelf uitpakken zodat het spel dat niet hoeft te doen mensen zeggen dat ze 20 fps meer hebben dan normaal dat is toch netjes
maar ja het spel word wel 4 gig op je harde schijf plaats van 2,5 maar ja dat meot je er maar bij nemen
en voor jou worstenbroodje je kan je fps iets hoger laten worden
kscrik afentoe de tiefus in dat spel, dat is wel lachen..
maar ik vond het snel saai worden.
maar ik vond het snel saai worden.
kut spel.
overated, blabla spel bouwt alleen op graphics.
speelt niet lekker weg.
overated, blabla spel bouwt alleen op graphics.
speelt niet lekker weg.
*tip
Koop een nieuwe PC..