Ik wil er ook wel heen alleen weet iemand hoe je daar komt (en weer naar huis kan) met het openbaar vervoer??
maar 1 ding snap ik niet waarom dat je met aussie niet binnen komt..
dat mijn favoriete keet bijna geen volk meer trekt. de muziek is nog steeds hetzelfde, maar het volk blijft weg zonder reden?!
maar ik denk het ni hoor. p.o.r.n. is een terrorfeestje en terror trekt door de band ni zo veel pogomongo's aan, da zegt mijn ervaring terzake althans
als ze nu paul elstak (burn in hell mf ) uitnodigen, dan zit het hoogstwaarschijnlijk stampvol met agressieve losers.
de wall is goeie! wel altijd goeie sfeer daar en goeie plee en een vaag tunneltje tusse zaal 1 en 2
tusse zaal 1 en 2
maar ik denk het ni hoor. p.o.r.n. is een terrorfeestje en terror trekt door de band ni zo veel pogomongo's aan
op wa voor terrorfeestjes ben jij dan geweest? overcommerciele bullshitfeestjes dan toch zeker. als ik pogofigure op een terrorfeestje zie dan staan ze meestal aan de kant. zoek de underground eens op kerel. veel betere feestjes.
ik durf zelfs wedde da je de muziek in zaal 3 nooit echt goed gevonde hebt
Dus nu hoef ik helemaal nooit meer te komen..
Ik vond eerlijk gezegd dat Bo wel het strengst was tegen Pogo
Dat wij er niet meer zijn heeft er veder niets mee te maken en zal er, zo ver ik in kan schatten, ook niks veranderen qua wat er wel en niet mag !
zal sven dan wel geweest zijn
maar erg klein is ie niet
daar weet ik niets van
hij weet er niets meer van
zal sven dan wel geweest zijn hehe ikke ni dus
had die kerel haar of niet?
echte mannen drinken sterke drank
Uitspraak van loOkSsop dinsdag 13 september 2005 om 17:59:
jupiler
ja die ja niet tezuipen man de eerste 2 daarna gaat het wel
Uitspraak van Harde Kern a.k.a. the X man op dinsdag 13 september 2005 om 19:13:
echte mannen drinken sterke drank
doe zoals ikke no alcool whatsoever
wat ben jij saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
toch gewest dan jah? wrom heeft den dino eigelijk gebeld om 1u?