Partyflock

Forumonderwerp · 702141

Waarschuw beheerder
ben ervan overtuigd dat er een hele berg mensen hier van partyflock zijn die er de grootste pleurishekel aan hebben, maar ik moet zeggen > in het weekend met me vrienden technofeesten afstruinen en doordeweeks lekker zuipen op de vereniging > best of both worlds :yes:. Het stereotype bal valt echt onwijs mee; staat ervan te kijken hoeveel leden regelmatig feesten bezoeken. laat ff weten of er nog meer mensen lid zijn, bij welke verening of wat je ervan vind

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met jou eens Swixx.Het probleem hier is alleen dat mensen al over je oordelen als je bij een vereniging zit dat je toch wel een bal of een oililydoos bent... Voor die mensen: ja, dan oordeel ik ook over jullie, want dan heb ik ook wat om over te oordelen, want dan laat je gewoon zien hoe dom en kortzichtig je bent...

Lekker boeiend ook verder!!!!
En Saber, vooruit, een AARDAPPEL...haha!
Waarschuw beheerder
SUSHI 25 oktober 2004 12:46
Het basisschoolonderwijs is geen studeren, schatje...

Pfff, wat een kapsones!
Ik ben hier weg, weinig zin om eerst moeten bewijzen dat ik studeer. Dat jij nou je gevoel van eigenwaarde ontleent aan het feit dat je op een universiteit mag rondkijken, betekend niet dat iedereen zoiets nodig heeft.
Lees gewoon is wat ik schrijf ipv constant op mij als persoon te reageren.

Waarschuw beheerder
donateur
had laatst met mn vriendin de discussie over gabbers en relmarokkanen, hebben de schurft aan elkaar (want veel verenigingsmensen kijken op gabbers neer, en niet zo een beetje ook) maar lijken toch op elkaar.

Ditzelfde kan in deze discussie ook betrokken worden.

Blijkt maar weer dat iedereen zo ongelovelijk graag bij een groepje hoort

de 1 de gabber, de volgende verenigingsmens, modepopje, non-conformist, alto, en ga zo maar verder.

zonder iemand aan te vallen denk ik dat velen in dit topic daar eens over moeten nadenken....
Waarschuw beheerder
Sushi, Ik had je reeds eerder vermeld om jezelf niet voor lul te zetten met domme uitspraken.

Vervolgens reageer je door te zeggen dat ik het IQ van een
ardappel

heb (en dat ook nog eens dubbel te posten.

Als je de openingspost goed had gelezen dan had je daarin zien staan dat de topic-opener er al om vraagt. Als je de vele reacties goed had doorgelezen had je gezien dat de discussie al lang en breed gevoerd is. Vervolgens kom jij met onzinnige reacties die kant noch wal raken.

Een forum is trouwens sowieso een ontmoetingsplaats voor discussies, maar dat hoef ik jou allemaal niet te vertellen want ik heb toch het IQ van een "ardappel"

Waarschuw beheerder
Hahaha, Hassanova, wat ben je toch een loser!! Heb je zo weinig dagbesteding dat dat je op details als typfoutjes gaat letten?? Nou, je bent geslaagd voor je inburgeringscursus Nederlands hoor!! Haha! s
En je hoeft mij niet uit te leggen waar dit topic over ging hoor...
En je zegt het zelf al: het forum is een ontmoetingsplaats voor discussies, dus laat die dan ook lekker gaan!!!

Nou, ga jij jezelf maar weer lekker rukken bij het woordenboek!! Dag schatje!!
Waarschuw beheerder
ali-baba-hassanova, inburgeringscursus...

Wat heeft dat nou te maken met "lid zijn van een studentenverenging".

Zoals lindaaatje al zei:
Lees gewoon is wat ik schrijf ipv constant op mij als persoon te reageren

Discussieren is (blijkbaar) moeilijk voor je en dus post je domme (persoonlijke) dingen die niets maar dan ook niets met lid zijn van een studentenverenging te maken hebben.

Ik weet heus wel dat "ardappel" gewoon een tikfout was, maar het staat nogal lomp om iemand voor dom uit te maken en daarbij het woord "ardappel" te gebruiken.

Ik volg het voorbeeld van anderen en laat dit topic maar met rust. Degene die wel normaal discussieerden hebben al een tijdje niets gepost (wat ook wel logisch is omdat ze hun zegje al gedaan hebben) en nu kom jij met je gelul aanzetten.

Je hoeft me ook geen schatje te noemen, krijg kotsneigingen van je zonder dat je dat woord post.

Waarschuw beheerder
Nou SCHATJE!!!
Je hebt het over discussieren en dat dat de bedoeling is van dit forum, maar lees je eigen berichtjes nou eens na!! Je bent zelf ook niet inhoudelijk bezig met dit topic!! Je let alleen maar op mij... Verwijt mij dus geen dingen die je zelf ook doet....
Dag schatje!!
Waarschuw beheerder
Ik kom terug op mijn besluit. Ik post nog 1 keer hier, dit had ik niemand willen onthouden. Een pb-tje van USHI aan mij (alsof ik daar op zit te wachten)

He Ali B.

Haha, wat ben jij een loser! Je bent nog dommer als dat je eruit ziet (en je ziet er dom uit hoor!!!! Pff...). Dit zijn ook echt mijn laatste woorden aan jou! Jij verwijt anderen dingen die je zelf ook doet.
Enne, moet je nou niet terugsturen van: ahh, jij rascist zijn"?? Dat doen die types als jij toch altijd?? Nou zoja, dan hoor ik het wel! Van mij geen woorden meer aan jou, want ik sta BOVEN jou.
Ik ga een appeltje eten. Jij succes; jij moet vast nog een paar uurtjes wachten...
Mzll

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ miech
:yes:
Wilde gewoon kwijt dat men eens verder moest kijken..
Niet alle gabbers zijn hetzelfde
Niet alle verenigingsleden...
Niet alle PF'ers...
Niet alle ga zo maar door..

Maargoed, ieder zn ding, als ik er maar geen last van heb..

Waarschuw beheerder
Tja.. sommige mensen blijven nu eenmaal hangen in hun conventionele fase.....

Ik ben lid van Meronis s.v. nou is Den Bosch geen echte studentenstad. Ik vind het wel grappig allemaal. We hebben lol samen en het kan mijn weinig schelen wat iedereen draagt hoor. Het gaat mij om de personen en gezelligheid zelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben blij te zien dat de discussie nog steeds bestaat :D
meer respect voor een iemand als da_bramos die gewoon op een normale manier discussieert en zn mening geeft/onderbouwt dan voor een muts die maar een eind weglult

dank u ;)
Beetje luisteren naar zo'n 30 jarige bralaap die al 14 jaar over zn studie doet en die je verteld dat ie je 4 dagen per week op de societeit wil zien om kant en klare vriendjes te kweken en je eigen vrienden die je al jaren hebt te vergeten. Ik ga liever op stap met vrienden die ik al jaren ken en waarvan ik weet dat ik er mijn hele leven iets aan heb.

kijk, dit zijn dus van die reacties die nergens over gaan en echt alles generaliseren. Waarom zou je al je vrienden laten vallen als je bij een vereniging gaat?? Hoezo kan je bij een vereniging geen vrienden krijgen die je je hele leven houdt??Ik zit maar 1 x per week daar, dus dat altijd verplicht daar zijn slaat nergens op. Ik vraag me eigenlijk af waarom zo veel mensen hier zo fel op reageren?? Ik bedoel: de de meeste mensen zijn of helemaal voor of helemaal tegen...middenweg lijkt er bijna niet te zijn. Iemand idee??

Waarschuw beheerder
donateur
weet ik swixx, alleen veel lui die wel zo zijn in die scenes weten dat niet, en maken zichzelf onstervelijk belachelijk als ze 1 van de andere groeperingen afkraken

(vooral om non-conformisten lach ik me dan een bult)