Dit weekend aan de potloodjes gezeten! bevielen erg goed, lekkere rustige opkomst geen misselijkheid, per halfje perfect voor op een feestje! Heb eerst een hele amstedamse tulp gehad, toen deze inwerkte heb ik ca. 2u een piek gehad hiervan, toen deze uitwerkte heb ik mijn eerste halfje van de potloodjes genomen, ze braken super makkelijk wat ik zelf ideaal vind op een feestje, geen geknoei.
daarna over de hele nacht 1.5 pil in totaal geconsumeerd. dus vanaf een uurtje of 2 tot een uur of 9 raar geweest! ben toen gaan slapen wat overigens wel goed lukte. was uurtje of half 2 's middags weer wakker. daarna de hele dag zo'n heerlijke afterglow gehad.
Deze pillen geven een heerlijk effect. Echt een heerlijk gezellig love gevoel en tijdens het lopen op het feest zo'n heerlijk gevoel in de bovenbenen. Het was ook geweldig om met me wausse hoofd lekker staan te kletsen tot het volgende halfje insloeg en dan vervolgens nog maar een half u blijven staan omdat t zo gezellig is. Op de dansvloer ook heerlijk lopen hakken. was een perfecte ervaring. Super genoten! blijft toch 1 van de betere combo's eerst wat drankjes daarna een beetje 4fa en vervolgens over op de xtc. gezelligheid ten top en voel me vandaag wat lui, maar thats it! hoort r ook een beetje bij.