witte speakers, wat een lekkere dingen zeg
Deze dingen verdienen een bijsluiter, gisteren ook weer een hoop mensen gezien die uit onwetendheid gewoon een hele naar binnen hebben gegooid.
Heb dextro weer moeten gebruiken op paar vrienden
daar heb je het al en dan de hele nacht zitte
Had ik ook geen zin meer in, dus ben sinds paar maanden met halfjes bezig, voor mij meer als genoeg en kan lekker losgaan zonder enige problemen. Scheelt ook een stuk dat ik het lood in de benen gevoel niet meer heb, dat heeft mij veel feesten de nek om gedraait helaas. Gelukkig weet ik nu beter en is het elk feest weer genieten geblazen van heerlijke beats
Ik heb daar ook erg vaak last van, dus ik ga eens kijken of bij mij een lagere dosis ook beter uitpakt. Gebruik je naast X nog wat anders?
Sinds een aantal feesten begin ik mijn feest met een capsule 4-fmp(een vrij stevige dosis). Heerlijk om in het begin van een feest toch al lekker los te kunnen gaan met beetje vaagheid. Voornamelijk omdat ik er in de eerste paar uren nog geen zin in heb er als een malloot bij te lopen, dat komt later op de avond wel .
Heb ook vrijwel altijd een beetje pep bij voor de zekerheid,mocht ik te laat zijn met bijpakken oid.
Sinds een aantal feesten begin ik mijn feest met een capsule 4-fmp(een vrij stevige dosis).
Deze dingen verdienen een bijsluiter
roze eekhoorn