Partyflock
 
Forumonderwerp · 702100

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

griekenland heeft KENTERIS, de ene die 1ste was op Sydney!
1 dag voor dat de Spelen begonnen zijn vreemde dingen over KENTERIS gesproken
en hij mocht nie door de olympische comitee meedoen!

alles was NEP! ze wouden nie dat hij mee deed zodat hij nie de kans had om te winnen!
ze zeiden dat ie pillen heeft genomen enzo... etc.

en nu???

3 medalies naar USA :S
stomme Amerikannen!!!

ze denken echt dat ze alles kunnen beheren!

ps. bij de finale gisteren schreeuwden 70.000 grieken de naam van KENTERIS!
wel goed dat ze met hem zijn
maar het was nie leuk voor de andere 8 athleten
want de finale werd 2 keer voor paar minuten afgelast!
Kenteris wordt al jaren in verband gebracht met doping, omdat hij controles zoveel mogelijk ontwijkt.

Dus het is er zo eentje... ;)
TYHARO, zo is het verhaal tot nu toe!
maar ik denk nie dat je de nieuws precies volgt.

de trainer heeft nie tegen die sporters gezegd dat ze naar die doping test moesten gaan!

maar verder maar ik me nie druk over!
Ik ben blij dat die Amerikanen hebben gewonnen na het onsportief gedrag van het publiek. Dat krijg je als je enige hoop een speler was die het niet langs de legale weg kan doen en de boel vernaaid.
Ik vond de reactie van het publiek gewoon in en in trietst.

En Mike: ben jij niet een tikje naïef over die controles? Spelers weten heus ook wel wanneer die er zijn, daar is niet alleen een trainer voor verantwoordelijk. Die gast ligt er terecht uit en accepteer dat maar. En een ongeluk zonder spren er van?... Verdacht.
laatste aanpassing
sorry hoor, maar ik weet ook wat je bedoeld.
die kenteris zou 19 aug de olympische dorp inkomen
dus dan zou zijn controlle zijn
en die Thanou (dame) zou 21 aug erin komen!
Het ging vooral om de periode er voor:

Kenteris en Thanou misten ook al dopingcontrole in Tel Aviv en Chicago
Kim Gevaert moet zich zowat doodvloeken nu blijkt dat Ekaterini Thanou ook al in Tel Aviv en Chicago een dopingcontrole miste. De Griekse hield haar van de Europese titel op de tweehonderd meter sprint en het was Gevaert toen al opgevallen dat de ze er niet normaal bijliep.

De klucht rond Kostas Kenteris en Ekaterini Thanou is compleet. Na hun gemiste controle vrijdag blijkt nu dat ze ook al op 28 juli in Tel Aviv een dopingcontrole gemist hebben. Dit heeft de internationale atletiekfederatie IAAF vandaag in Athene meegedeeld. Ook op controle in Chicago kwamen ze bewust niet opdagen. "Aangezien deze controle na 30 juli uitgevoerd moest worden, valt ze onder de bevoegdheid van het Internationaal Olympisch Comité (IOC)", aldus IAAF-voorzitter Lamine Diack. (belga/VSV)
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_19123.html


Die mensen hadden duidelijk wat te verbergen...
 
Sorry mike maar ik snap nu nog steeds nie wrom da dan de schult van de amerikanen moet zijn......
Complot theorieën mbt tot Amerikanen zijn erg populair.;)
sommige zeggen dat de amerikanen die ene 200m gold medalist wouden uitschakkelen!

ps. hoe weet jij nou dat "Kenteris en Thanou misten ook al dopingcontrole in Tel Aviv en Chicago" echt waar is? :S:S:S:S

k weet zelf dat veel in de tv en krant nep is!
zelf ervaring mee gehad!
laatste aanpassing