Partyflock

Forumonderwerp · 701931

Mijn broertje heeft zijn droomauto gezien,een hele mooie Seat Ibiza Cupra,waarschijnlijk gaat hij hem kopen maar...
Nu zijn mijn ouders bezig met een verzekering te regelen,maar na wat rondbellen zegt mijn ma dat het niet lukt,die verzekeringmaatschappijen willen het niet omdat mijn broertje 18 jaar is is en de auto een 1.8 is en 115 kw :/

Ze verwachten blijkbaar veel schade ofzo

Ik wist helemaal niet dat het zo moeilijk kon zijn??
Wie weet waar je hem wel kan verzekeren en wie heeft dat ook wel eens meegemaakt?

Ik vind het een beetje zielig voor mijm broertje :jaja:
laatste aanpassing
Ik betaal 93 euro voor mijn 2,5 liter v6... (WA + Casco)
Bij ehmm Allianz
laatste aanpassing
ik betaal voor mijn delta integrale 16v.....
60 euro per maand....
WA + Casco en 1 schadevrij jaar!!! :jaja:

bij van London verzekeringen!!!
laatste aanpassing

Kan je niet direct iets te weten komen door ff op www.independer.nl te checken??

Misschien komt daar wel direct een goede vrezekeraar uitrollen, en je kan misschien nog ns de cheapste vinden ook!

Ben je nou Nederlander of niet??!!!??!! :p

wat betalen jullie allemaal weinig :S
ik betaalde voor een corrado g60 106€ wa+inzittenden per maand
140 euro per maand, wel alles meeverzekerd,dvd speler,schermpje,lederen bekleding,velgen,enz tis wel duur maarja... ik rook en drink niet!! :D

tja logisch dat je broertje geen verzekering kan regelen, zou ik ook niet doen als ik de verzekeringsmaatschappij was!

Erg veel risico op schade, en het kost de maatschappij alleen maar geld!

Aanrader om ff op www.independer.nl te kijken of hem te verzekeren bij Rialto! krijg je wel een torenhoge premie die je broertje waarschijnlijk niet kan betalen!

Hij heeft inmiddels al een verzekering gevonden en de auto is ook al gekocht,maar ik kan me topic niet meer aanpassen :D

Dus als iemand dit leest van PF

SLUITEN MAAR

47 eurie per maand bij Proteq :D

Vandaag afgesloten :D

Bedankt voor de tip via www.independer.nl
laatste aanpassing

Proteq is altijd goedkoop:yes:

Allianz is goedkoop voor vrouwen:D krijg je 2 tredes extra, altijd mooi meegenomen:yes: