Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 03:58:
ieder lichaam reageert anders op mdma dus jij moet niet lullen!!!! zeker ken je dood gaan aan mdma als je te veel pakt!!!!
OVERDOSIS mdma is voor zover bekend nog nooit gebeurt in de hele wereld!!
ik citeer van de WIKIPEDIA site ( denk dat die info betrouwbaarder is dan die uit jouw mond )
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs, maar met name door de combinatie met bier, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft.
luister het wordt door xtc meer aangemaakt dan dat je niks slikt op een begeven moment is het op en wordt het niet meer aangemaakt.. het heeft tijd nodig om te herstellen!!!!! daarom werken xtc daarna ook niet meer!!!! of ja op een andere manier!!!
dat zei je eerst anders niet..dat er meer serotonine wordt aangemaakt is ook zo, maar als ik jouw theorie moet geloven zou je na 1 mg mdma al niks meer hoeven pakken , omdat de rest toch niet werkt?
met je bla bla ik spreek uit ervaring en niet gewoon gelul. ben mis pas 18 maar leeftijd is ook niet alles is wat je meemaakt in je leven!!!!!!!!
daar heb ik niks over gezegt , jouw leven intereseert me ook geen ruk