25 augustus 2004 23:06yo, ik heb de afgelopen 3 dagen echt 7 of 8 dames gezien die zware shag rookten, ik bedoel is dat de nieuwe mode of zo? pff, vinden jullie dat dat ermee door kan of moeten ze gewoon weer sigaretten gaan roken?
Oinnis 26 augustus 2004 08:23ja nu je er over begint het is me opgevallen.... haha neej.... maar tis eik best wel leuk om te letten op wat iedereen doet
Yonina 26 augustus 2004 08:24donateurBij mij op me wekr wel Whahaha, en dat is een man En sjah, die rookt malboro light En als je ziet hoe hij zijn peuk vast houd
Oinnis 26 augustus 2004 08:27dan branden de woorden... jzs wan flikker of tering wan homo!!.... op je lippen?? bij mijn werk hebben we dr ok zo'n een die rookt ok lights en dan verwijft die peuk vasthouwe en ok gewoon echt zitten als un flikker!
26 augustus 2004 09:58donateurTegenwoordig moet ik dat echt overal bijzetten, anders gelooft niemand me meer Nee wij vrouwen geilen gewoon op dat soort interessant klinkende functies Trouwens, Pascalle... welke sigarenzaak is dat in A'veen? Ga je me stalken dan? Middenhoven
26 augustus 2004 12:21haah eignelijk is het wel erg.. vrouwen mogen geen shag roken en geen bier drinken.. word ze allemaal wel moeiljk gemaakt
Bas 26 augustus 2004 12:23Mijn rij instructeur rookte zware shag, werd helemaal gek van het gehoest en het gekuch. Nee ik vind het niks
Pitalo 26 augustus 2004 14:21Ik zal eens uit het raam kijken of ik je zie als ik straks weer in die !#%#@!%&& sneltram 51 zit En zo interessant is die functie ook weer niet!
26 augustus 2004 14:31VInd het echt ronduit ranzig als een dame shag rookt.. ook shag onder de armen vind ik misplaatst
26 augustus 2004 14:41donateurIk zal eens uit het raam kijken of ik je zie als ik straks weer in die !#%#@!%&& sneltram 51 zit Winkel is binnen, dus betwijfel het En zo interessant is die functie ook weer niet! Dat geeft niet, als het maar interessant klinkt
Contessa aka MartiniBaby 26 augustus 2004 14:42wat kunnen mensen toch zeuren.. interesseert mij wat of het eruit ziet als diegene t nou lekker vind..
el PEDRO! 26 augustus 2004 23:54Me moeders rookt et al zolang ik me heugen kan ik bedenk me zo wel ff dat ik et nog nooit bij een andere dame heb gezien toeval