Ik zit met een serieus probleem!!
Ik heb de agenda nu al ongeveer 10 keer door zitten spitten en er is gewoon geen RUK te doen!
Waar gaat de medemens heen...
Dilemma
Ik heb bakken vol met geld en ZUPAH veel zin maar weet nix!
Nou ik heb teveel feesten waar ik naartoe wil maar te weinig geld dus je mag ook gewoon een weekendje met mij gaan stappen hoor. Op jouw kosten natuurlijk.
Maar effe serieus, er zijn genoeg leuke feesten.
Gratis feest in Diemen (vlakbij Adam) No Entrance of ga anders naar Decibel.
Nou dat verklaart heel wat. Maar goed, zou effe in de agenda kijken (of gewoon op mijn link klikken ) want het wordt volgens mij wel een bruut feestje. Voor ieder wat wils.
1. Heb je honger dat je zoveel HAPT???
2. Ben je echt zo goed op pf??(want als dat het geval was dan had je in mijn feestarchief ook decibel outdoor 2003 zien staan!!!)
Als ik van iedereen die een stomzinnig topic opent het profiel en feestagenda moet gaan uitpluizen ben ik nog wel effe bezig. Sorry, heb nog een sociaal leven hoor buiten PF om.
En binnen voor de drankjes en hapjes natuurlijk. En ze zullen ook wel leuke shirtjes etc hebben dus dat natuurlijk ook. Neem al je geld maar mee voor de zekerheid. Beter te veel bij je dan te weinig.
Gaan we dan ook naar het Carlton President hotel??
Penthouse ofcorse!
ho ho ho!
boeiend als het maar goed is, en nog belangrijker als de bak met poeder maar goed is!
en is die hond een meisje neem ik de mijne ook mee, heb die ook is een nauw kutje