Partyflock

Forumonderwerp · 701091
2216x bekeken
Waarschuw beheerder
Iemand hier ervaring met GHB? heb dat nml. altijd beschouwd als een party-drug, maar probeerde het een keer en was helemaal aan het spacen en alles draaide. superlekker wel, maar bestaan er dan verschilldende soorten ??

p.s. ik had wel al een nacht doorgetrokken met pillen en veel alcohol...

alleen serieuse reacties aub.

Waarschuw beheerder
kzou gewoon wat meer buisjes nemen.. das goed voor je :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Serieus ja..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou net zeggen... Kan er nou niemand es normaal antwoord geven?! :[ B)

Waarschuw beheerder
donateur
WHahahaha wat een vraag!

Natuurlijk bestaan er verschillende de ene is veel sterker als de andere!

Alcohol erbij drinken is niet echt slim maar ja dat moet je natuurlijk zelf weten.

Waarschuw beheerder
donateur
't is je eigen leven... cq lichaam :yes:
Waarschuw beheerder
i know, anderen hadden dezelfde avond gehad en waren niet naar de klote gegaan, dus deed ik het ook, prima avond gehad, maar heb je nu verschillende soorten of niet? is alleen de sterkte verschillend of heb je net als bij pillen verschillende soorten samenstellingen (mdma vs. speed). Dat de ene sterker is ok, maar waarom heb ik vrienden wel es hetzelfde effect als speed zien hebben gehad en kreeg ik een space-ervaring !?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
buisje of 6 begint het wel goed tewerken:P

Waarschuw beheerder
jesper je heb me plaatje gepikt :(
me fotrum plaatje :(

maar waarom geef haar bier :S
Waarschuw beheerder
we deden het in een colafles-dopje.. hadden een fles bij ons... is ongeveer een buisje? btw, niet echt puur genieten die smaak...
Waarschuw beheerder
Een vriend van me was met een groep bekenden op in Chersonissos afgelopen zomer.
En een kennis van die gasten die was daar overleden na het gebruik van GHB samen met alcohol,
zoals je misschien wel vaker hebt gehoord is het een dodelijke combinatie.

Dus als je leven je nog lief is , zou ik toch van die troep afblijven, maar als je dat geen ruk kan schelen zou ik vooral zo doorgaan en ook erbij zuipen als het kan.

ps: voor de geintereseerden, de jongen raakte in coma (wat wel vaker gebeurt na het gebruik van GHB) en vervolgens is ie in z'n eigen kots gestikt.
Waarschuw beheerder
das idd erg naar...
vrienden hadden het al geprobeerd en daar ging het goed.
Waarschuw beheerder
tja weet je , het was een tip, wat je ermee doet moet je lekker zelf weten........

Waarschuw beheerder
Met alcohol kan goedgaan...maar is zeker niet verstandig :)

Gewoon die combi niet doen!

Een buisje op z'n tijd moet kunnen :9

Maar alcohol en ghb samen is niet slim!

Waarschuw beheerder
Ghb :no: (n)
Alcohol :yes: (Y)

Waarschuw beheerder
Heb het een paar x uitgeprobeerd.
Maar zou het echt niet met alcohol samen doen :no:

Gebruikte er wel coke bij, om wanneer je te wazig werd wat nuchterder te worden.
Waarschijnlijk ook niet zo slim, maar wel handig.
Waarschuw beheerder
Wij gebruikten het om te kunnen slapen, lukte ook wel, eerst 2 super-uurtjes gehad qua wazigheid en draaien enzo, maar daarna echt in een comateuze slaap van 4 uur gevallen. ze konden me echt niet wakker krijgen... kan begrijpen dat ze het ook wel es een rape-drug noemen, wij waten alleen met 10 vrienden, is dus niet gebeurt :D

Waarschuw beheerder
Waarom gebruiken sommige toch altijd coke om weer wat nuchterder te worden; drink/gebruik dan niet zo veel, blijf je vanzelf wat nuchterder :yes:
Waarschuw beheerder
dit soort opmerkingen heeft niemand wat aan... zeg dan iets nuttigs & over het ONDERWERP. lijkt me wel zo makkelijk he?! (antwoord niet nodig)

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAjY!UXuLB7Hu!IbEV0BE8jVAV!1lG4NBjVLv7PgCCVuyQR9HGALbH1x!gpx*iCIkEknvqgpYp4vVyKIKHIsXeg4WT1QbUlTA!JniU7yN5pMjlPV7IvQg/blahblah.gif?dc=4675480258582188901[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
andwoordt op je vraag.

je heb twee soorten GHB.

eentje met NaOH en GBL
eentje met KOH en GBL

Waarschuw beheerder
donateur
check zoekfunctie want er zijn hier onderhand al wel 10000000000 topics over geweest...

Ontopic..
Ik vind GHB persoonlijk relaxer voor thuis om te chillen en soms als we naar een discotheek gaan maar niet voor op een groot feest :no:
Waarschuw beheerder
Precies! Om een hele party van de kaart te blijven van GHB moet je te veel innemen van da spul, waardoor je op het einde van de avond gewoon letterlijk in slaap valt. Helemaal als je erbij drinkt.

Drinken bij G kan best, maar dan wel met mate en begin pas met drinken nadat je je eerste buisje binnen hebt. Niet strontlazarus je eerste G pakken dus!

Een vriend van me deed het wel zo en werd s'ochtends wakker met een flinke schaafwond op z'n kin en z'n hele bek en kussen onder het bloed. "Huh? ben ik gister op m'n bek gegaan? Ik weet nog nie eens meer waar en hoe..." :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neeeeee man alcohol en GHB kan ECHT niet da's mij een beetje te link. en wat je voelt is gewoon die ouwewetste xtc roes maar dan 10x harder (van wat ik heb gehoort dan). je moet t leuk vinden en er tegen kunnen maar ik vind het maar een link spulletje, en zou t voor t eerst echt niet op een feesje proberen maar lekker thuis, in een vertrouwde omgeving.

Waarschuw beheerder
Nou als een xtc roes voelt het nie echt. Het gevoel zit meer tussen dronken zijn en xtc in.
Lekker spul btw:yes:

Waarschuw beheerder
Is precies hetzelfde spul. Die Natrium of Kalium ionen hebben geen werking.

Ennuh, ik ken mensen die gebruiken soms een glaasje beir erbij om het wat sneller op gang te krijgen. Bier werkt als een katalysator, dus kan een erg leipe combi zijn.

"andwoordt op je vraag.

je heb twee soorten GHB.

eentje met NaOH en GBL
eentje met KOH en GBL"

Waarschuw beheerder
GewoonHeinekeBier

als dat slappe gelul, wanner worden de gaten gevuld, ouwe nakkerd

alleen serieuse reacties aub.

je moet eerst in je zelf geloven, dan in een ander
Waarschuw beheerder
donateur
ps: voor de geintereseerden, de jongen raakte in coma (wat wel vaker gebeurt na het gebruik van GHB) en vervolgens is ie in z'n eigen kots gestikt.

dus als iemand out gaat van de g, leg hem dan op z'n zij neer, stikt ie ook niet in z'n eigen kots.
Waarschuw beheerder
gewoon GEEN alcohol+ghb, waarom het risico nemen?? :s

Waarschuw beheerder
Heb 3 keer GHB gebruikt, 3 keer met alcohol (niet TE gek), ik was er niet van op de hoogte dat het niet de bedoeling was om samen te doen. Heb het sindsdien nooit meer gebruikt want vond het niet echt super..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe 't nou al TE lang is gewoon de beste drug die er is vind ik dan he, enja met de combi's moet je gewoon uit kijken maar das bekend en ik begin er ook nie aan :no:
verder ist bij mij in 2 jaar pas 1 x fout gegaan en da was ook me eigenschult verder heb ik er nooit problemen mee gehad..

Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit GHB zonder alcohol gehad... (nah... Misschien een keer of 3)

En ik leef nog steeds. De werking van GHB wordt alleen versterkt door de alcohol, dus als je heel erg wazig wordt, dan moet je ff van allebei niks meer bij pakken :)

Waarschuw beheerder
donateur
klopt dus jij kent je grenzen ook goed dan net als ik, ik weet precies hoever ik met GHB kan gaan maarja sommige mensen :X
Waarschuw beheerder
donateur
alcohol is gewoon out of the question! maar dan kun je nog steeds overdoseren doordat je denkt! ooh er kan nog wel eentje bij! en dan ga je ook out...is hetzelfde als dat je alcohol erbij neemt! Het werkt als een glas die je vult! en met een buisje gaat ie halfvol en acohol een klein beetje maar hoe meer je neemt hoe sneller hij overloopt en dan ga je out..

Een dode alleen door ghb dus door de coma is nog nooit geweest! alleen in combinatie met andere dingen...of stikken in eigen kots maar dat komt niet door de ghb door de kots...Je moet inderdaad iemand op zijn zij leggen...

Je moet ermee om kunnen gaan! gebruik verstandig of gebruik het niet!

Waarschuw beheerder
klopt dus jij kent je grenzen ook goed dan net als ik, ik weet precies hoever ik met GHB kan gaan maarja sommige mensen

hehe, ik heb in de zomer van 2001 wel een keer in het ziekenhuis gelegen van die shit :$, maar daarna nooit meer :)

De laatste 2-2,5 jaar gebruik ik het wekelijks, in combinatie met alcohol, en dat gaat altijd goed. Die avond dat het is fout gegaan, was ik met me zatte harses met een flügelflesje op de gok aan het werken, niet zo slim :nee: had ik toen ik al (kei) zat was 3/4 flügelflesje erbij gepakt... Nu gewoon met buisjes werken (van m'n eigen halve liter) :yes: dan weet je wat je naar binnen werkt (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
precies! dat is ook het beste! het is bij mij ook een keer fout gegaan! en dat kwam doorda tik het direct uit de fles kreeg! en die jongen die inschnk was nogal royaal! :S had wel 8 buisjes in de mik ofzo! een straal van een centimeter dik erin :S brrrrrrrrrrr....maar is goed gekomen ik leef nog :D en heb van mijn fouten geleerd!
Waarschuw beheerder
donateur
das idd erg naar...
vrienden hadden het al geprobeerd en daar ging het goed.

Vooral ook gaan doen jongen (y)
heel slim :jaja:

Waarschuw beheerder
GHB is niet te vertrouwen!!!!

Waarschuw beheerder
Uhm goede vraag... :/

Waarschuw beheerder
die jongen die inschnk was nogal royaal! had wel 8 buisjes in de mik ofzo!

:D hehe, al die dooien, die worden gewoon door mensen verzonnen :yes:

Ik was toen het bij mij gebeurde ook echt stront-lazerus, was op vakantie, dus dan weet je het wel... :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
had ik dus ook was redelijk aangeschoten en maar uit flugel flesje op de gok ja da werkt nie :no:

Maar wat ik wel merk als ik 't weer tijd egt veel doe da ik meer nodig heb/meer kan hebben als normaal en das wel minders...
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, al die dooien, die worden gewoon door mensen verzonnen

Ja tuurlijk, alles is verzonnen, en drugs is gewoon geweldig, vooral met alcohol gebruiken (y)

goedzo jongen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar wat ik wel merk als ik 't weer tijd egt veel doe da ik meer nodig heb/meer kan hebben als normaal en das wel minders...

Vreemd, ik heb daar geen last van. Ik gebruik gemiddeld 3x per maand denk ik. Ik weet niet wat jij onder echt veel verstaat? :)

en drugs is gewoon geweldig, vooral met alcohol gebruiken

:yes: Ik voel me prima
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet wat jij onder echt veel verstaat?

uhm onder veel versta ik 2/3 x in de week (donderdag vrijdag zaterdag) hehe das 't gevaar altijd als ik een halve liter ofzo thuis heb staan O:)

Waarschuw beheerder
Hehe, ja 2x in de week heb ik ook wel af en toe eens een keer, maar dan merk ik niet dat de werking minder wordt.

hehe das 't gevaar altijd als ik een halve liter ofzo thuis heb staan

Ruggengraat jongen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
4 x gedaan, waarvan 1x in het ziekenhuis terecht gekomen, bewsuteloos geraakt en bijna dood:(

de andere 3 keren bijna niks van gevoeld..

Waarschuw beheerder
Bijna dood? Waar baseer je dat op?
Waarschuw beheerder
donateur

neejoh, niet doorvragen, das weer zo'n verzonnen verhaal b):frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Op het feit dat ik opgehaald werd door de ambulance, en dat een vriend van mij ,mij helemaal heeft zien schuimbekken en stuiptrekkingen zag maken, ik zelf weet daar vewrder niks meer van, dat is me verteld.
T laatste wat ze wilde is mij veraden bij m'n ouders, maar 112 moest gebeld worden, kon echt niet anders. :/

In het ziekenhuis had ik hartritmestoornissen, en zeiden dat t niet veel gescheeld had....t was nog wel m'n eerste keer:/
Ik had in 3 kwartier tijd, 2 buisjes genomen(alleen dan in een dopje van een cola fles, waardoor ik dus dacht dat dat vast niet de dosis van een buisje zou zijn)...die gast waarvan ik t had gekocht, zei dat dat wel kon...nou niet dus:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
psycho forze: als je had gelezen wat eerder op deze pagina werd gezegt, dan weet je hoe ik het bedoel :) (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oow ja sorry, ik zie t nu, mijn excuses :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
tis al goed hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet ik dus eigenlijk Fritz hebben, fritz krijg aids!:d
Waarschuw beheerder
donateur
8-)

Waarschuw beheerder
Als iemand out gaat van de ghb moet je zorgen dat hij niet in z'n eigen kots stikt of in zijn tong. Je hoeft echt niet naar het ziekenhuis ofzo. Voor omstanders kan het er erger uitzien/lijken dan het in werkelijkheid is. Je bent wel een paar uur weg maar komt uitgeslapen weer terug:)

In het ziekenhuis doen ze wel alsof je dood gaat om je af te schrikken. dat doen ze omdat ze die bedden veels te hard nodig hebben voor mensen die ongevraagd in de problemen komen en niet voor mensen die weer eens geen maat kunnen houden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fritz krijg aids

Nou nou nou, da's ook niet aardig :nee:. Ik vraag het alleen maar. Een maat van mij is ook een keer out gegaan door de GHB en toen zat die dokter ook allerlei verhalen op te hangen dat ie dood zou gaan enzo. Mijn vrienden geloofden dat, maar ik zei dat ie na 2 uur wel weer wakker zou worden, wat ook gewoon gebeurde... Daarom, die dokters vinden het ook gewoon irritant dat ze die GHB-gasten elke keer binnen krijgen. Volgens mij willen ze je gewoon schrik aanjagen...

En wh@ziger heeft wel gelijk ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ghb is kut! Een vriendin van me is daardoor in coma geraakt!

Waarschuw beheerder
Van ghb alleen raak je niet in een echte coma, hoogstens 4 uur durende slaap. Je gaat ook niet dood aan ghb alleen, zijn idd allemaal sprookjes. Het is altijd in combinatie met iets anders en meestal is dat "anders" alcohol.

Waarschuw beheerder
donateur
't gup monster uit weert laat ook weer van zich horen ;P

Maar klopt wel wat ie zegt :yes:

Waarschuw beheerder
alles wat ik zeg klopt :)
Waarschuw beheerder
Hoogstens 4 uur? volgens mijn vader heb ik 6uur in een coma gelegen op de bank.. ligt er maar net aan hoeveel alcohol je hebt gedronken en hoeveel ghb je hebt gepakt. En uiteraard de kwaliteit van de ghb.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dit soort opmerkingen heeft niemand wat aan... zeg dan iets nuttigs & over het ONDERWERP

wil jij even heel gauw je mond uit gaan spoelem. je vind je onderwerpje wel heel wat of niet??

:no:

Waarschuw beheerder
Dulle Pipo...bij jouw ging het ook niet alleen om ghb,was toen in combinatie met drank:D Van alleen ghb ga je hoogstens 4 uur slapen :D
Waarschuw beheerder
jah maar ik dacht laat ik mijn resultaten van mijn experimenten ook maar eens openbaar maken :D Misschien heeft iemand er wat aan.....misschien niet :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
das toch bij iedereen weer anders dude
Waarschuw beheerder
donateur
Drinken bij G kan best

dat kan dus echt niet! dat het tot nu toe goed is gegaan wil niet zeggen dat het geen levensgevaarlijke combi is. De kans is nl. aanwezig dat je ademhaling stil komt te liggen en dat hou je meestal niet veel langer vol dan 4 tot 6 minuten...

dus
een comateuze slaap van 4 uur gevallen. ze konden me echt niet wakker krijgen

dit had héél verkeerd af kunnen lopen! Gelukkig sliep diegene echt, maar als zn vrienden hadden gedacht, ach die slaapt lekker en verder niet hadden gekeken....
Waarschuw beheerder
Het topic begint toch met de vraag wat de ervaringen van andere gebruikers zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
er is hier nog een topic over ghb ergens.. colaflesdoppie zitte meer buisjes is dacht ik.. je moet een flugeldoppie nemen cker de 1ste x:/
weet er ook alles niet van maar dit is me ff bijgebleven;)

Waarschuw beheerder
dat kan dus echt niet!

Dat verschilt echt per persoon :yes:

Waarschuw beheerder
Ik drink er meestal ook bij, is in het verleden ook wel eens fout gegaan, maar als je beetje je grens kent lukt dat goed:D Maar je moet idd niet eerst gaan zuipen en daarna een buisje G tikken, dan kun je niet aanvoelen hoeveel je kan hebben. Beter eerst een G'tje en daarna :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals, dat t bij júllie goed gaat neemt niet weg dat dit n levensgevaarlijke combi is die je gewoon achterwege moet laten.

Buiten het gevaar voor ademhalingsproblemen moet je lichaam dubbel zoveel troep verwerken en dat is sowieso niet goed...

Waarschuw beheerder
Tinkerbell die weet het wel ;)

Waarschuw beheerder
En nog wat...ghb is geen troep;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ok, ok, troep = middelen die niet goed zijn voor het lichaam ;)

Waarschuw beheerder
GHB is niet slecht voor het lichaam, dat zou jij toch moeten weten;)
Waarschuw beheerder
donateur
wou je t gezond noemen dat je bij n ietsjepietsje teveel al compleet out gaat???

Of is het gezond je lichaam extra veel middelen te geven om tegelijkertijd te verwerken?

Waarschuw beheerder
Daar word je hard van :yes:
Waarschuw beheerder
Tinkerbell.. Spreek jij uit ervaring, of heb je net als vele anderen ook maar wat gehoord?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik gebruik het al anderhalf jaar bijna ieder weekend en ben er maar één keer ziek van geworden.

Ik kan het iedereen aanraden die zich lekker wil voelen zonder zich de dagen daarna brak te voelen. Je moet alleen wel mate weten te houden.

En af en toe een drankje erbij kan geen kwaad...

Waarschuw beheerder
treasure weet waar ze over praat(Y). Van GHB ondervind ik geen enkele lichamelijke en/of geestelijke achteruitgang, zoals bij de meeste drugs wel.

To Tinkerbell--->>IDD het is zelfs bewezen dat GHB onschadelijk is voor je lichaam. Tenminste GHB alleen. Over combi's met g heb ik geen idee daar durf ik nix over te zeggen. Maar GHB alleen is ONSCHADELIJK!!!

Waarschuw beheerder
Maar GHB alleen is ONSCHADELIJK!!!

Ach als je het overleefd, met alcohol ook wel o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef drugsvoorlichting...

Sla er echt stijl van achterover wat ik hier allemaal lees... dat mensen willens en wetens ZO gevaarlijk bezig zijn :|

Waarschuw beheerder
donateur
Valt wel mee allemaal hoor als je zelf je grenzen kent is er niks aan de hand.....
En ik weet nou wel wa ik kan hebben en wat niet dus ik heb ook weinig problemen met GHB :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanaaf weer genieten..

Als iemand out gaat van de ghb moet je zorgen dat hij niet in z'n eigen kots stikt of in zijn tong. Je hoeft echt niet naar het ziekenhuis ofzo. Voor omstanders kan het er erger uitzien/lijken dan het in werkelijkheid is. Je bent wel een paar uur weg maar komt uitgeslapen weer terug

In het ziekenhuis doen ze wel alsof je dood gaat om je af te schrikken. dat doen ze omdat ze die bedden veels te hard nodig hebben voor mensen die ongevraagd in de problemen komen en niet voor mensen die weer eens geen maat kunnen houden

:jaja:

Waarschuw beheerder
Niet naar het ziekenhuis??
Weet je wel dat je ademhaling gewoon ineens kan stoppen bij teveel ghb.

Waarschuw beheerder
donateur
klopt in combi natie met alcohol
niet van GHB alleen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus alleen met alcohol is het gevaarlijk? Anders kan ik het gwoon gebruike dus:D

Waarschuw beheerder
donateur
ja tuurlijk moet je met ghb alleen ook oppassen maar in combi met alcohol en andere dugs moet je extram oppassen
Waarschuw beheerder
Je moet nooit GHB gebruiken man. Daar ga je a. dood van en b. olifanten ook!

Waarschuw beheerder
Je had Björny eens moeten zien zaterdag, kei dood gewoon!! :dood:
Waarschuw beheerder
is GELUL

Wanneer tegelijk met GHB ook alcohol is gebruikt, bestaat het risico op een ademstilstand omdat alcohol de dempende werking van GHB versterkt.

GHB is de straatnaam voor het middel GammaHydroxyButyraat (GammaHydroxyBoterzuur), dat vroeger werd gebruikt als inslaapmiddel bij operaties.

Waarschuw beheerder
Wat is gelul?
Waarschuw beheerder
donateur
In het ziekenhuis doen ze wel alsof je dood gaat om je af te schrikken

Hou nou toch gauw op!! Als je jezelf hiermee voor de gek wil houden, vooral doen! Tering wat n onnadenkende mensen lopen er rond.... :|

Anousjka, ook van alleen ghb kan je dood gaan...

Björny, olifanten worden met Ketamine in slaap gebracht...

Waarschuw beheerder
Dat weet Björny ook wel, die is alleen een beetje sarcastisch (of zo) bezig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
aangezien de rest ook niet wordt opgepakt heb ik t er voor de zekerheid nog maar even bij gezet...

(waarom ik t in godsnaam nog doe??? Jullie zijn zo overtuigd van je eigen gelijk dat ik t me serieus afvraag... of is dit n manier oom jezelf n excuus te geven er vooral niet mee te stoppen?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Anousjka, ook van alleen ghb kan je dood gaan...

Bewijs? Ik lees elke dag de krant, maar ik heb nog NOOIT een artikel gelezen dat er iemand was overleden aan GHB

En in m'n eigen geval, ik heb het zelf 3 jaar geleden zo bont gemaakt. Dat ik dat toen gewoon zonder problemen overleefd heb, is voor mij genoeg bewijs dat je HEEEL ver kan gaan. Maar dat doe ik nu zeker niet meer, ben er natuurlijk wel wijzer van geworden. Ik ga er nu in mijn ogen verstandig mee om, en dat is: lekker een buisje, daarbij af en toe een pilsje afgewisseld met frisdrank en dan na een tijdje evt. nog een buisje als ik er helemaal niks meer van voel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bij n teveel aan ghb kan je ademhaling net zo hard stil komen te liggen wat dus na n vrij korte tijd ook de dood ten gevolge heeft... kan er ook nix aan veranderen....

Zoals ik t nu lees ga je er idd verstandig mee om, maar dat haalde ik niet uit eerdere replies van je ;)

Waarschuw beheerder
bij n teveel aan ghb kan je ademhaling net zo hard stil komen te liggen wat dus na n vrij korte tijd ook de dood ten gevolge heeft... kan er ook nix aan veranderen....

Maar dat is alleen nog nooit gebeurd? ;)

Nee maar serieus, ik ben het met je eens dat je moet uitkijken, maar er wordt zo ontzettend overdreven door heel veel mensen, dat het zo'n troep is, en dat je dood gaat, en weet ik het allemaal. En dat is gewoon zo'n onzin, dat weet ik zeker. En ik (L) GHB :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
daar doe ik geen uitspraken over, of er mensen alleen aan GHB zijn overleden, maar moet dat dan eerst gebeuren voor mensen snappen dat t niet zo onschuldig is als t lijkt?

Tis overigens niet mijn bedoeling om te overdrijven hier, zeg volgens mij ook steeds dat je er dood aan kán gaan, niet dat je er dood aan gaat ;) Ik hoop mensen in te laten zien dat het dus allemaal niet zo onschuldig als is hier wordt gepretendeerd ;)

Waarschuw beheerder
maar moet dat dan eerst gebeuren voor mensen snappen dat t niet zo onschuldig is als t lijkt?

Denk je niet, omdat dat nog nooit gebeurd is, dat het misschien wel onschuldiger is dan jij denkt? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg niet dat dat nog nooit gebeurd is, zijn genoeg slachtoffers gevallen maar daar wordt nooit van bekend gemaakt wat ze precies gehad hebben...

Vraag s na bij de ehbo op n feest waar ze nou de meeste problemen mee zien... overdosissen GHB liggen niet voor niets aan de hartmonitor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ghb echt zo slecht is als jij zegt Tinkerbell dan gebruikte ze het eerder ook niet in ziekenhuizen om mensen in te laten slapen voor de operatie

gea best spul!! werkt mooi !!!
Waarschuw beheerder
als ghb echt zo slecht is als jij zegt Tinkerbell dan gebruikte ze het eerder ook niet in ziekenhuizen om mensen in te laten slapen voor de operatie

Precies! wou ik net zeggen..

Kan best begrijpen dat echt TE VEEL ghb wel fataal kan zijn.. maarjah.. als je 20liter water drinkt, of 5 emmers met zand ben je ook kapot..

Te veel van iets is natuurlijk nooit goed, maar heel veel mensen denken dat een beetje ghb al te veel is en dus fataal kan zijn. maar met ghb moet je heeeeeel veel pakken wil je TE VEEL hebben gepakt... snapt iedereen het nog un beetje? ;)
Waarschuw beheerder
Het valt allemaal nogal mee. Mensen kunnen altijd van een mug een olifant maken (die dan weer met GHB te doden is ;) ).

Van Trimbos.nl:
In 2002 overleden 29 personen na een 'overdosering' van drugs.
- 10 van de slachtoffers stonden geregistreerd als inwoner van Amsterdam, 11 slachtoffers waren buitenlandse toeristen die in een hotel of tijdens het uitgaan overleden; 6 van hen kwamen uit de VS.
- De meerderheid (72%) stierf na consumptie van heroïne en/of methadon. Van 8 gevallen is intraveneus gebruik bekend en 11 maal is er sprake van andere drugs, zoals cocaïne, alcohol of medicijnen.
- In de overige 8 overdosisgevallen ging het om cocaïne en alcohol (3 maal), cocaïne, alcohol, medicijnen (1 maal), GHB en cocaïne (1 maal), GHB en alcohol (1 maal), MDMA en alcohol (1 maal), alleen MDMA en véél water (1 maal), cannabis en poppers (1 maal) en mogelijk andere drugs (1 maal).

Oftewel: 2 ghb-doden die allebei hebben lopen combineren.
Let wel op. Als iemand ghb nuttigt + alcohol en van de combinatie in slaap valt en vervolgens stikt in zijn/haar eigen braaksel dan wordt het toegekend aan de drug. Is niet minder gevaarlijk maar dat kan met alcohol alleen ook gebeuren (en gebeurt ook vele malen vaker)
Waarschuw beheerder
Tinkerbell:
Nou ik toch aan het quoten ben... ;)
Voor zover informatie beschikbaar is lijken ongelukken met dodelijke afloop vanwege gebruik van alléén GHB niet vaak voor te komen.
Van 1995 tot 2000 zijn in de Europese Unie en Noorwegen in totaal 13 sterfgevallen geregistreerd waarbij GHB betrokken was. In 2001 ging het om 5 gevallen. Gecombineerd gebruik van GHB met (vooral) alcohol of MDMA was de regel. Ter vergelijking: in de EU sterven jaarlijks 7000 tot 8000 mensen aan de gevolgen van harddrugs, doorgaans (ook) opiaten.

Lijkschouwers in 43 steden in de VS registreerden van 1994 t/m 1998 12 sterfgevallen wegens GHB. Ook hier was vrijwel altijd sprake van gebruik gecombineerd met andere middelen.

Van de 2e helft van 1999 t/m de 2e helft van 2001 registreerde het Nederlands Forensisch Instituut 13 sterfgevallen waarbij een verhoogde concentratie GHB in het bloed of in de urine werd aangetroffen. In 4 sterfgevallen werd alléén GHB gevonden.
In 9 gevallen werden ook andere drugs aangetoond, waarvan men in 4 gevallen zowel GHB, als andere drugs, inclusief alcohol aantrof. Op grond van toxicologische gegevens alléén kan echter niet worden bepaald of een GHB-intoxicatie in deze sterfgevallen de doodsoorzaak was.

Fijn dat je bezorgd om ons bent maar het lijkt mij niet echt nodig. Het goedje heeft de afgelopen 10 jaar minder sterfgevallen teweeg gebracht dan welke drug dan ook. Daarbij komt dat het vele malen minder slecht voor je lichaam/geest is dan cocaïne, mdma of speed waar de meeste anti-ghb-figuren dan weer wel regelmatig hoge doseringen van innemen.
Waarschuw beheerder
Heerlijk :)

Dit soort bewijs zocht ik nouw voor aan onwetende mensen te laten zien dat ut allemaal fabeltjes zijn en dat ze hun mond moeten houden als ze de praktijk niet kennen....

Hartelijk dank Björny Knäckebröd

Gegroet.. DuLLe P!p0 :bier:

Waarschuw beheerder
en hoe zit dat nou met pillen. ik gebruik zelf aardig vaak pllen(mdma cristal) is da een gevaarlijke combi met ghb. ga je dan snel out??
Waarschuw beheerder
voorzover ik weet niet..

Als ik ghb pak met alcohol pak. wil ik het risico niet lopen dat ik out ga.. daarom pak ik meestal wat speed erbij.. nooit problemen mee gehad. maar met ghb + pillen weet ik niet precies.
Mij lijkt dat je dan minder snel out gaat, aangezien je toch un wel actief wordt van de meeste pillen... dat heft elkaar een beetje op..
Waarschuw beheerder
O.M.F.G

Waarom heet deze topic : "Geef haar bier"?!

Misschien ligt het aan mij maar dat heeft toch geen ene flikker met deze posts en replys te maken :S

haha :P
Waarschuw beheerder
donateur

Zit toch n aardig verschil tussen iemand die ervoor geleerd heeft en het gecontroleerd toedient en n partyganger die denkt dat t geen kwaad kan, maar goed...

Waarom heet deze topic : "Geef haar bier"?!

Geef Haar Bier... GHB?? :p
Waarschuw beheerder
donateur
ow hahaha eindelijk antwoord:P
cannabis en poppers (1 maal)

uhhh:vaag: haha dat doe je goed dan:s

Waarschuw beheerder
Zit toch n aardig verschil tussen iemand die ervoor geleerd heeft en het gecontroleerd toedient en n partyganger die denkt dat t geen kwaad kan, maar goed...

Een ervaringsdeskundige kan waarschijnlijk net zo goed voor zichzelf doseren als un dokter....
Waarschuw beheerder
donateur
ja, vast en zeker, daarom zit de anesthesist ook maar n paar jaar op school :jaja: Je hebt gelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Koeks vanaaf kunnen we er weer tegen aan 4 uur Gup a soup ;P

Waarschuw beheerder
maar van pillen/mdma cristal ga ik ook vaak spacen. dat ligt er dus maar net aan. wie heeft er ervaring met pillen en ghb tegelijk. aanrader of niet????

Waarschuw beheerder
ja, vast en zeker, daarom zit de anesthesist ook maar n paar jaar op school

Ja maar ervaring leert hoeveel je kan hebben, dat is toch niet echt te meten of zo, dus in dit geval ervaring boven papiertje :yes:

Dbiertje: GHB + Pillen is wel relaxed, 2x gedaan, was 2x goed.

Waarschuw beheerder
pillen en ghb tegelijk. aanrader of niet????

Echt een geweldige combinatie!
Ik neem ze alleen nooit tegelijk. Ik wacht tot ik de GHB niet meer zo heftig voel voordat ik het halve pilletje slik. En dan voel ik me zo lekker!!
Waarschuw beheerder
Echt een geweldige combinatie!
Ik neem ze alleen nooit tegelijk. Ik wacht tot ik de GHB niet meer zo heftig voel voordat ik het halve pilletje slik. En dan voel ik me zo lekker!!

Halloa ;)
Het is niet dat het een het ander enorm versterkt. Voor mij zit er niet een speciale volgorde in. Vaak pak ik het om en om. Half buisje, half pilletje enz. enz.
Ik vind het in ieder geval een erg relaxte combi.
Waarschuw beheerder
donateur

dit is echt zwaar onzin!!!!

Waarschuw beheerder
Niet waar!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik geef het op.... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ghb olé olé olé

Waarschuw beheerder
:x :x :x

Waarschuw beheerder
Don't do drugs ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Don't do drugs

JA, dat moet jij zeggen met je 250.000mg chill pill

Waarschuw beheerder
En je Glazen Heineken Bier... :nee:
Waarschuw beheerder
Grote Hoeveelheden Bier zijn ALTIJD slecht voor je!

Waarschuw beheerder
donateur
:no:

;P

Waarschuw beheerder
Ik wilde ok een keer voelen hoe het is om een moraalridder te zijn :)
Waarschuw beheerder
Volgens mij voelt het wel relaxed om moraalridder te zijn...
[img]http://www.bvanhout.demon.nl/moraalridder2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
hahaha die ja(Y)
Waarschuw beheerder
Ach niet lullen...

Uit eindelijk zijn we allemaal Geen Haar Beter ;)

Waarschuw beheerder
:D:D:D
Waarschuw beheerder
dat hier zo'n discussie is onstaan hey..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja je word wat losser he onder invloed van een GeHaktBal...
Waarschuw beheerder
leuke discussies op de GHBO

Waarschuw beheerder
donateur
Tis bijna 4 uur he
[img]http://members.lycos.nl/alleskanvaren/foto's/GUPGUPGUP.JPG[/img]

Dat zouden meer mensen moeten doen ;P

Waarschuw beheerder
Het is niet dat het een het ander enorm versterkt

Dat weet ik, maar dit is voor mij de lekkerste combi!

Waarschuw beheerder
Die Cup a soup is ook goed te combineren met andere dingen:)

Waarschuw beheerder
:D