Partyflock

Forumonderwerp · 700907

Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat Tiesto in concert op 29 & 30 oktober is. bij mysteryland ging er een vliegtuig voorbij met een doek er achter waar dat ook nog eens op stond weet iemand of dat klopt ............ ?????

Waarschuw beheerder
Beetje jammer , en laag, gaat dus alleen maar om de Centen.... krijg ik de indruk ff snel 2 feesjes weg draaien volgend jaar

MARCO V in CONCERT
.................................................
Waarschuw beheerder
vreemd dat jij t zo wil zien
je kan t ook anders zien
tis een kwestie van vraag en aanbod
Tiesto wil iedereen een kans geven om zijn concert bij te wonen en dus breiden ze t uit naar 2 avonden
IEDERE ARTIEST DOET T ZO!!!!!
kijk naar Madonna, Marco Borsato (6 x kuip) enz enz dus waarom is t nu ineens alleen maar voor de centen??? Omdat t Tiesto is??? Omdat t door ID&T georganiseerd wordt???

jammer dat mensen t altijd maar volgens HUN straatje willen bekijken :(

Tiesto is geen 'normale DJ' meer maar gewoon een wereldartiest. of je t nu zo wilt zien of niet het is gewoon een feit....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
precies, het is toch normaal dat een concert meerdere dagen is!?

Waarschuw beheerder
Tiesto is geen 'normale DJ' meer maar gewoon een wereldartiest. of je t nu zo wilt zien of niet het is gewoon een feit....laatste aanpassing: 24 augustus 2004 21:43

Je hoeft steeds minder te doen om een artiest te zijn..

Waarschuw beheerder
donateur
Bins liefje ga je met me mee naar Tiesto in Concert? (L)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
waarom vraag je bins wel mee en mij niet :/

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik Bins aardig vind ;)

Waarschuw beheerder
Als ik me geweer dan mag meenemen?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee alleen je piepie :D

Waarschuw beheerder
Die laat ik in t nachtkastje liggen:/

Waarschuw beheerder
donateur
Na blijf dan maar thuis :/

Waarschuw beheerder
Alsof jij er iets mee kan:x

Waarschuw beheerder
donateur
hm niet echt nee..

tenzij ik een pincet bij de hand zou hebben ;)

Waarschuw beheerder
Pascalle wil alleen met Bins mee omdat hij gratis entree kan regelen bij thijsje

Waarschuw beheerder
donateur
jij snapt hem (Y)

Waarschuw beheerder
mja laag hoor pascalle

je weet ook wel dat het met mij veel gezellig is

Waarschuw beheerder
donateur
Juist CONO zo is het maar net....er zijn altijd wel weer zeikerds die het zelfs de moeite nemen dit topic te lezen en een reactie te geven.

Ik heb een tering hekel aan alle stijlen met "hard-" ervoor, maar reageren in de duizende topics over Darkraver, Dana, Luna, Vince en weet ik veel hoe die dj's allemaal heten doe ik niet.

Raar dat anderen het andersom wel doen. Jaloers? Of gewoon schoppen tegen alles wat niet met "hard-" te maken heeft.

Triest in iedergeval!

Ontopic: Ik ga naar de eerste in NED en België
Waarschuw beheerder
24 uur verder en alleen nog maar op de radio gehoord van de 29e. Nog steeds niets kunnen vinden op internet. Toch een foutje van ID&T.
Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten er gewoon een wereldtour van maken net als bij de grote rockartiesten.
of je tiesto nou goed vindt of niet het is altijd goed voor het serieuser nemen van de dancemuziek in de muziekbranche.

Waarschuw beheerder
donateur
op de reclame zeggen ze vrijdag 29 en zaterdag 30 :jaja: