Laat ik mijn eigen mening ook even geven:
Glijmiddel
verwenpakket
zweepje
dildo
latexclothings
massageolie met spaanse vlieg (troep)
anaalballen
clitorisstimulator (must have)
Ik ben filiaal manager in Christine le Duc, dus ik ontkom er niet aan. Jullie kunnen producten bij mij bestellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Als je binnen 24 uur iets besteld, dan doe ik er gratis zo'n roze rakker bij.
Ik ben filiaal manager in Christine le Duc, dus ik ontkom er niet aan. Jullie kunnen producten bij mij bestellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Als je binnen 24 uur iets besteld, dan doe ik er gratis zo'n roze rakker bij.
kijk poesj we kunnen nog korting krijgen ook
had je nou maar gew8
Whehe kheb em toch gehad en we hebben er samen toch wel ff plezier van gehad Whaha ik dan maar je snap me wel
Once i had sex in a sex shop in A"dam, watching a video in a private cabin. That was fun!
What i bought there? A dildo of course!
Dildo Dildo Dildo Wha wha wheguelonley wha wha wheguelonley.....
donateur
ik kom gerelmatig bij Christine le duc of ik bestel iets uit de pabo.
meestal is het kleding of lingery of geurtjes
oke ik heb wel 1 vibrator maar gebruik hem nie.
die kreeg ik kado omdat ik vaste klant ben van de pabo.
ik heb ook een keer een apperaat gekregen voor de man
dat het net voor hem voeld of hij dan gepijpt word
die heb ik een kennis kado gedaan voor de gein.
kleding/lingerie vooral. Van mijn laatste vriendje kreeg ik een setje handboeien, maar ja, nu het uit is heb ik niemand om aan mijn bed, bank, tafel, gordijnrail of fietsenstalling voor mijn flat vast te leggen
Ik heb zelfs 2 paar handboeien, maar niemand meer om vast te binden..
ik ga wel is met mijn vriendinnetjes naar de sexshop om leuke cadeautjes te kopen of kleine hebben dingetjes voor in de kroeg bijv. een minizweepje.
We hebben ook een keer spaanse vlieg gebruikt maar dat werkte voor geen meter! Jammer!