Partyflock

Forumonderwerp · 700776
Waarschuw beheerder
Heb helaas geen foto van mijn kleren kunnen maken na mystery land, maar ik kan me voorstellen dan sommige van jullie dat wel gedaan hebben. Ben benieuwd naar jullie foto's of reacties.

Heb zelfs mensen met laarzen gezien. Erg leuk.
Waarschuw beheerder
Me schoenen waren bruin geworden in plaats van zwart en de onderkant van me broek was ook niet meer echt te herkennen...

Heb wel 2 schoenen zien liggen op ML, dus goede vraag hoe diegene verder is gegaan...:S
Waarschuw beheerder
Ik heb redelijk m'n best gedaan om zo schoon mogelijk te blijven. Ik ging na ML nog naar de Powerzone en had geen zin om om te kleden. Achteraf toch maar effe gedaan.

Dit is voornamelijk het resultaat van het hakkuh op JDA - Voel Je Die Bass, aan de waat drogere zijkant van de Q-Dance stage :D

En als je uitgleed....

[img]http://www.terror-crew.com/ta/frank/7.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ah joh, Mock Moon, jij was nog hartstikke schoon! Vond het echt knap van je! :yes:
je witte broek(:s) was gewoon nog bijna helemaal schoon joh!
Was gezellig trouwens in de auto terug met je!
:)

Waarschuw beheerder
Allemaal modder spetters.... en me witte Nike's werden modder nike's.
Waarschuw beheerder
ja uuh een beetje bemodderd hi hi en idd daarna naar de powerzone met me modderschoenen ha ha maar was gelukkig niet de enige! (Y)
Waarschuw beheerder
Helemaal onder de modder en me broek gescheurd :D

Waarschuw beheerder
ik had een blauw jrkje aan en witte laarzen! ik stond bij Qdance flink in de modder te stampen en zag er niet uit maar ik kwam thuis zette mn laarzen onder de douche en ze waren weer schoon dus... XXX
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het mooiste vond ik nog het eind. Zo rond 22.45 tijdens Promo nog even snel de bonnen opmaken. Samen met een vriend durfen we het aan die heuvels af te gaan, we stonden nl. op die kleine tribune midden op de heuvel. We kwamen perfect aan bij de bar. Namen een tray Spa Blauw en wat bier mee.
Terug de heuvel op. Alles ging vlekkeloos. Tot echt maar 1,5 meter voor die tribune. Hij dondert onderuit, een lading bier over andere mensen heen en ik kwam niet meer bij. :p

Gelukkig dat de ondergespoelde luitjes de humor er ook wel van inzagen (y).

Waarschuw beheerder
na drie keer wassen was mijn broek eindelijk schoon was wel lachen je zag bijna iederen op z'n bek gaan
Waarschuw beheerder
Ik was aan het smsen op die bult en zag ze vanuit me ooghoeken onderuit glijden..... Besloot toch maar even te blijven zitten daar heb me prima vermaakt :D
Waarschuw beheerder
ik was nog brand schoon!
lag er modder dan?

Waarschuw beheerder
k heb mn kaplaarzen gewoon schoongespoeld............
niks aan t handje.....
Waarschuw beheerder
Vooral héél erg modderig!

Waarschuw beheerder
Zoek jongen met roze shirt, lange mouwen. Blond haar. even mee staan kletsen en gevraagd of ie het niet erg warm had zo. Kwam uit de buurt van Arnhem wat ik mij kan herinneren.
Iemand enig idee?
Waarschuw beheerder
Ik heb geen foto, maar ik zat van mijn grote teen tot mijn knieholtes onder de modder!!!
Ik vond het niet zo erg, het was eigenlijk wel heel erg leuk zo in de modder stampuh....
Waarschuw beheerder
Ik had na ML opeens hele zware, zwarte Puma's zonder witte streek. Mijn van origine witte linnen broek had zich getransformeerd tot zwarte korte broek. Te laat opgerold :cry:

Tis dat mijn moeder fantastisch kan wassen!

Waarschuw beheerder
mn blauwe pumas waren bruin en mijn broek ook tot de knieen verders was mijn shirtje helemaal schoon

Waarschuw beheerder
donateur
MJe broek zat erugh onder de modder, zo erugh, dak hem 2x moest wassen!! Gelukig had ik nog een extra setje bij me voor de afterparty!! :D:D

Me laarzen staan in de badkamer, moek nog schoonmaken :S

Waarschuw beheerder
Had een hele mooie rode broek aan die tot aan halve wegen mn schenen helemaal bruin was..
Schoenen moet ik nog schoonmaken..
Heb wel foto gemaakt daar van hoe we er uit zagen..
Waarschuw beheerder
me vriend had een witte raplay broiek aan.. met nadruk op HAD..
Waarschuw beheerder
hij was blijkbaar zo vies, dat zelfs het merk veranderde!! ;-)
Waarschuw beheerder
mijn laarzen en rokje waren wit
Waarschuw beheerder
hebben jullie trouwens dat jezus-typje hard zien gaan in die modderpoel voor mainstage tijdens paul van dyl en tiesto? hihi op blote voeten ook gewoon ....