1577x bekeken
| Betreft: | evenement: Mindbenders, donderdag 23 september 2004 om 22:00 |
donateur
Niet vaak was er iets echt leuks te doen in Enschede voor de liefhebber. Eindelijk komt daar een einde aan.
Op 23 September wordt Mindbenders georganiseerd bij CondorCity. Heerlijke muziek, geweldige visuals.
Op 23 September wordt Mindbenders georganiseerd bij CondorCity. Heerlijke muziek, geweldige visuals.
uhhhm je vergeet toxic en osm das leuk
Hmmm...eindelijk dus blijkbaar een leuk feestje vlakbij met lekkere muziek...zit ik in Munchen bij de Oktoberfesten! hahaha
eeeej...23 september! Lukt toch nog net! Hahah
donateur
TRING!!!
Toxic staat voor de hardere dance muziek, Early Rave is er een onderdeel van, net zoals Hardstyle, check zelf maar op Toxic IV...
Goed
initiatief, had graag willen komen, maar dan moet ik me hele gevolg meenemen die bij me op verjaars visite zijn, want deze ouwe krijgt er weer een nummer bij op de teller 
Wie gooit dit feessie eigelijk?
Toxic is tegenwoordig omgedoopt tot Early Rave feest
........
Toxic staat voor de hardere dance muziek, Early Rave is er een onderdeel van, net zoals Hardstyle, check zelf maar op Toxic IV...
Goed
Wie gooit dit feessie eigelijk?
laatste aanpassing
Vraag ik me eigenlijk ook af. Khoop wel dat er een beetje volk op afkomt. Eeen mannetje of 300 a 400 zou mooi zijn op de donderdagavond. Ik heb zelf geen probleem met deze dag omdat ik nog vakantie heb maar anderen zullen ongetwijfeld de dag erop nog maatschappelijke verplichtingen moeten vervullen...
De editie daarna techno? In combi met oldschool zou me ook vet lijken! SynnyS een Duitse beuker en dan 2 Junxion van techno naar oldschool btje acid kan ook geen kwaad, lekker lange setjes (2u) en dan Stanton, met als afsluiter Dano!!!
FF weer ontopic
Mooi, een nieuw feest met een style die je in het oosten bijna niet vind! Goede line-up met een leuke lokatie, nu nog maar hopen dat er genoeg mensen komen! Alleen 1 min punt het is op donderdag en wanneer ik vrijdag naar school moet zal dat moeilijk gaan ff op en neer naar breda!
FF weer ontopic
Mooi, een nieuw feest met een style die je in het oosten bijna niet vind! Goede line-up met een leuke lokatie, nu nog maar hopen dat er genoeg mensen komen! Alleen 1 min punt het is op donderdag en wanneer ik vrijdag naar school moet zal dat moeilijk gaan ff op en neer naar breda!
Kijk eens aan!
* Locatie op loopafstand? CHECK
* Muziekstijl ok? CHECK
* Nog bekenden die gaan? Checkerdecheck
* Betaalbaar? CHECK!
* Kan ik? CHECK
!
Ik ben d'r bij dus
* Locatie op loopafstand? CHECK
* Muziekstijl ok? CHECK
* Nog bekenden die gaan? Checkerdecheck
* Betaalbaar? CHECK!