he tkan want het gebeurd maar het zou niet moeten kunnen!!!!
To DJ darkness:
Laat ze maar doen dan?? ben je raar??? van drugs word je agressief(tenminste de meeste) en helemaal van pep of sossa! op het moment dat er een vechtpartij uitbreekt is het de bedoeling dat de beveiliging snel en verstandig optreed! het is dus niet de bedoeling dat ze door hun kortheid lekker mee gaan doen met matten of is dat jouw idee van een goeie uitsmijter??????
:voag:
To DJ darkness:
Laat ze maar doen dan?? ben je raar??? van drugs word je agressief(tenminste de meeste) en helemaal van pep of sossa! op het moment dat er een vechtpartij uitbreekt is het de bedoeling dat de beveiliging snel en verstandig optreed! het is dus niet de bedoeling dat ze door hun kortheid lekker mee gaan doen met matten of is dat jouw idee van een goeie uitsmijter??????
:voag:
ik sta vaak met security te kletsen op feesten en er zijn veel jongens bij die zelf dus ook naar veel feesten gaan.
die gebruiken dan idd ook.
en als ze moeten werken zijn er ook wel bij die gebruiken.maar dat is veelal coke en speed om wakker en alert te zijn.
die gebruiken dan idd ook.
en als ze moeten werken zijn er ook wel bij die gebruiken.maar dat is veelal coke en speed om wakker en alert te zijn.
Echt asociaal, wij betalen ons blauw aan entree voor oa de security en nou blijkt dat 3 kwart van de security waarschijnlijk nooit adequaat kan reageren in geval van calamiteiten.
Ik zeg: Amateurs...
Met speed of coke in je donder ben je gewoonweg "niet nuchter".
Chris
ik heb geluk van shit worden mijn ogen groen! normaal zijn ze hell blauw!! dus ik kan altijd bewijzen wa tik op heb hihiih!!!
maar als de beveiliging niet zonder iets wakker kan blijven! once again ze hebben hun roeping dan gemist!!!
en vaak kan het ook lijken! tuurlijk zweten ze negen van de tien keer staan ze in pak of in een dikke trui(om breder te lijken
)
en ook krijg je van donkere ruimtes met lazers en allee indrukken een hogere hardslag en bloeddruk! daarvan verwijden je pupillen en kan je er soms angstaanjagend kort uizien terwijl je zo nuchter ben als ik weet niet hoe!!!
dus tja! overdrijven is ook een vak!
maar als de beveiliging niet zonder iets wakker kan blijven! once again ze hebben hun roeping dan gemist!!!
en vaak kan het ook lijken! tuurlijk zweten ze negen van de tien keer staan ze in pak of in een dikke trui(om breder te lijken
en ook krijg je van donkere ruimtes met lazers en allee indrukken een hogere hardslag en bloeddruk! daarvan verwijden je pupillen en kan je er soms angstaanjagend kort uizien terwijl je zo nuchter ben als ik weet niet hoe!!!
dus tja! overdrijven is ook een vak!
Tja k ken ze geen ongelijk geven. De hele nacht wakker zijn en alert te blijven maar niet zelf helemaal uit je naad gaan.
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord!!
Als je bij de beveiliging gaat weet je dat je hele nachten wakker moet kunnen blijven!
Het is gewoon fout dat als je als beveiliging wel mensen hun drigs afpakt maar wel zelf opvreet/snuift! KANSLOOS
ach ja, wat doe je eraan he. ga jij het ze op een feest vertellen dat ze dat niet mogen ? of stap je naar de organisatie (n)
klinkt stom, maar als ik zo'n baan had gehad had ik denk ik precies hetzelfde gedaan
klinkt stom, maar als ik zo'n baan had gehad had ik denk ik precies hetzelfde gedaan
idd en als niemand er zijn bek over open trekt zullen de gasten die het doen op feesten nooit gepakt worden en dus nooit ontslagen worden!!
en tja in veel gevallen vind iedereen het stome n idioot maar te laf om hun bek open te trekken! dus ja ik stap naar ze toe ja!!!
ik ken mijn rechten en plichten tenminste!!
en tja in veel gevallen vind iedereen het stome n idioot maar te laf om hun bek open te trekken! dus ja ik stap naar ze toe ja!!!
ik ken mijn rechten en plichten tenminste!!
Je komt ze geregeld tegen ja, security's die helemaal van hun padje zijn...
Een paar jaar geleden was ik zelf met een maatje van me op 4 Elements. Hij wou net een tikkeltje nemen, toen hij werd betrapt op de tribune. Die gasten pakten zijn zakje pillies af, liepen weg en je zag gewoon dat ze er ieder een uit het zakje namen en wegslikten
Dat het gebeurd is natuurlijk nooit goed te praten (die gasten staan er wel voor onze veiligheid en eerlijk is eerlijk; je betaald er in principe wel voor), maar als ze het zonodig moeten doen, doe het dan niet zo opzichtig...
Zo bezorgen ze de security in het algemeen een slechte naam, terwijl het merendeel hier niets van wil weten.
Een paar jaar geleden was ik zelf met een maatje van me op 4 Elements. Hij wou net een tikkeltje nemen, toen hij werd betrapt op de tribune. Die gasten pakten zijn zakje pillies af, liepen weg en je zag gewoon dat ze er ieder een uit het zakje namen en wegslikten
Dat het gebeurd is natuurlijk nooit goed te praten (die gasten staan er wel voor onze veiligheid en eerlijk is eerlijk; je betaald er in principe wel voor), maar als ze het zonodig moeten doen, doe het dan niet zo opzichtig...
Zo bezorgen ze de security in het algemeen een slechte naam, terwijl het merendeel hier niets van wil weten.
vind het echt IDIOOT!!!
en als iedereen maar blijft toekijken en ze neit durft aan te spreken erop blijft het zo mensjes!!
een betere samenleving begint bij jezelf! (ze gniet da tje niks moet gebruiken
) maar je kan allicht de moed verzamelen om zo'n pillenslikkende beveiligingsbeamte even op zijn plichten te wijzen!! 
HEt gaat er niet eens zozeer om dat je er voor betaald......die mensen spelen wel met jouw veiligheid en leven! daarbij betaal je er idd ooknog is voor!
BAH
en laat je baas het maar niett lezen strandmeester!!!
en als iedereen maar blijft toekijken en ze neit durft aan te spreken erop blijft het zo mensjes!!
een betere samenleving begint bij jezelf! (ze gniet da tje niks moet gebruiken
HEt gaat er niet eens zozeer om dat je er voor betaald......die mensen spelen wel met jouw veiligheid en leven! daarbij betaal je er idd ooknog is voor!
BAH
en laat je baas het maar niett lezen strandmeester!!!
ik werk zelf ook in de beveiliging en samen met nog een paar collega's lusten wij er ook wel pap van.
goed bezig jongen
tijdens dienst tijd gewoon niet aan de zooi, its that simple
ok ik doe geen evenementen etc, maar ik draai ook gewoon me nachtdienstjes (meestal 7 of meer)(en nee een oogje dicht doen zit er niet in) bij mobiele surveillance (ondanks dat iedereen dat wel denkt dat wij de hele nacht slapen)
ik sta zelf ook niet op feesten hoor. ik ben daar liever als klant

net als jij phantom doe ik mobiele surveillance en heb ik hiervoor 4,5 jaar vaste post gedaan en tijdens die vaste post heb ik heel wat beleefd zal ik maar zeggen. bij de mobiele valt het wel mee, maar ik heb ook geen collega's hier die het doen dussssssss... waar werk jij dan kom ik bij jou werken!!!
net als jij phantom doe ik mobiele surveillance en heb ik hiervoor 4,5 jaar vaste post gedaan en tijdens die vaste post heb ik heel wat beleefd zal ik maar zeggen. bij de mobiele valt het wel mee, maar ik heb ook geen collega's hier die het doen dussssssss... waar werk jij dan kom ik bij jou werken!!!
ik ben zelf beveiligingbeambte en heb ook als portier aan de deur gestaan. bij ons bedrijf is het zo dat als je ook maar een druppel drinkt of dat ze denken dat je iets hebt gebruikt dat je op straat staat. mijn collega's worden echt geselecteerd op bepaalde kwaliteiten. ook lopen mijn bazen en leidinggevenden rond om de collega's te sturen en te begeleiden. ik kan mijn hand er voor in het vuur steken dat zoiets bij mijn bedrijf niet voorkomt. ik vind het een slechte zaak dat het blijkbaar wel voorkomt bij andere bedrijven. zulke secutity geven alle anderen een slechte naam.
WWS zeker? Daar teken je iig voor. Ik heb dat wel moeten doen iig.
viel mij ook op, bij Dance Valley werd ik gefouilleerd door gozer die flink stond zweten, grote ogen en een heel pakje kaugwom in zn mond..
was dat niet een ontzettend hete dag (ik was op vakantie, maar ik hoorde iets over een hittegolf..)? Vaak hebben ze ook nog eens een kogelvrij vest aan. Hoe zwaar denk je dat zoiets is? Dan ga je wel zweten in die hitte.
Dat er gebruikt (en zelfs gedeald) word in een discotheek om de hoek door portiers, kan ik me nog wel voorstellen. Hier is namelijk totaal geen toezicht op. Maar op grote evenementen word je constant begeleid door commandanten en als ze er lucht van krijgen dat je wat gebruikt of dealt, dan word je eruit geknikkerd. punt uit.
Wat harley al zei; stackers, redbull en dat soort dingen. Daar kun je ook redelijke doppen door krijgen.
Mischien lopen er wel wat rotte appels tussen, maar die zullen niet lang werkzaam zijn in het beveiligingsbedrijf.
laatste aanpassing
als ik zelf van de kaart ben lijkt het alsof je erop let en dan zie ik ook veel meer mensen die van de kaart zijn ... tenminste zo lijkt het.... en die secu dudes moeten ook wat te doen hebben...en neem de proef op de som.... neem een paar van die cyanidepillen mee.. laat ze afpakken... en als er dooie secu dudes worden afgevoerd weet je gelijk of ze wat op hebben 

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)