Partyflock

Forumonderwerp · 699081
Artiest Z1ppo
Plaats hier je favoriete auto neer of die jij gewoon leuk vind
of geef hier je mening over een auto
alles wat over een auto gaat is hier welkom..

personelijk vin ik audi een mooie auto dit is de audi a5
laatste aanpassing

:kwijl:van mij
75000 echte km
getuned naar 210 pk
blow of valve
drukmeters op a frame ( olie druk en turbo druk)
open filter met slang en aansluiting in de bumper ( dit om direct koude
lucht naar de motor te krijgen)

styling motorkap
booskijkers
getinte ramen
windvangers (zijkant raam)
16 inch 0z racing velgen
cebring eind demper + midden demper vervanger
half leer

nog 2 foto's

dat was het:)

:'(mis hem wel een beetje

zijkant

persoonlijke ben ik nu blijer met me seat ibiza cupra 2
laatste aanpassing

Tuk 10 februari 2005 21:21
Ford Mustang Shelby GT-500 uit '67laatste aanpassing 3 februari 2005 22:33

Eleanor

:kwijl: net wat je zegt

ooeff dat vind ik wel een dondersgeile auto moet ik zeggen
super bakkie

lennart a.k.a. diepfries 8 februari 2005 12:45
http://tuning206.free.fr/206tuning/francais/images­/101.jpg

plaatje wil niet

de 1e vind ik een mooie kleur hebben maja

Aardig autootje Paradochtertje. Ik zou ook wel 210 pk'tjes kunnen gebruiken. Maar ja, dan had ik een 540i ipv een 520i moeten kopen ;) Uiteraard had ik dan wel door moeten sparen O:)
(Ook al ga ik dan over de 210 heen ;p)

ja maar het gaat maar iets meer om de kracht hoe snel hij weg is
dan top althans krijg ik hem sowieso op de 230 hoger heb ik nog niet kunnen proberen:$
Whaaaa ik krijg plaatje der niet op!! nou jah

Mijn favoriet is toch wel de Honda crx maar eer ik daa rhet geld voor heb is dat ding der al niet meer haha
dus ga nu maar voor de Honda Civic type "R" :bounce:

(plaatjes moeten jullie maar zelf zoeken 8)
laatste aanpassing

ShiZnit

donders mooi wagentje:kwijl:

plaatje doet het niet meid

Denk dat je met een 540i ook wel aardig van zijn plaats komt hoor O:)
Standaard 540i:
286PK/440Nm
0-100 in 6,4 sec ;p
laatste aanpassing

whoei

Pardon????
Geen BMW-liefhebber blijkbaar....? ;)

Hahaha ligt er toch echt aan welke, show me some?
nice auto's jij ziet der trouwens ook top uit :D
.
laatste aanpassing

Paradochtertje:

Deze dus, maar dan met een V8 in het vooronder. En evt nog wat aanpassingen. O:)

En dan kan je zoiets krijgen:

Overigens is deze niet geheel standaard meer. Deze heeft een compressor op zijn V8 gezet waardoor deze 450pk heeft en met gemak een Porsche verslaat in een stoplicht sprint.

Oeps, ik draaf een beetje door O:)

PS. De bovenste is dus van mezelf. ;)

Nice :kwijl:

Kijk dat vind ik wel iets maar ja, lang niet alles van bmw vind ik mooi !

! *StefÅn* !

Thnx(Y) en :$
laatste aanpassing
Paradochtertjuh*PSP*

ShiZnit

donders mooi wagentje:kwijl:

Thx :D

Ik doe mijn best :yes:

Tuurlijk is niet alles van BMW mooi. 3-serie compact bijvoorbeeld. :S Maar ook niet alles van Seat is mooi O:)
Maar de 5-serie van BMW is toch echt wel 1 van mijn favo auto's. Daarom ben ik ook zeer tevreden met mijn bakkie welke ik nu bijna 2 jaar heb.
De M3,M5 en M6 :kwijl:
RS4 en RS6 :kwijl:

Maar ben ook tevree met eigen koektrommel :)

Zat te twijfelen of de ibiza FR of deze....Ibiza vidn ik te klein :)

Maar een peogeot met dit als neus
is ook :kwijl:

De peogeot en Ibiza hier boven zijn ook :kwijl: zijnde toppers onder de betaalbare auto's :yes:

Auto's zijn :kwijl: hehehe

Liever die 540i van hierboven dan een M5. Die 540i maakt gehakt van een M5 O:)
maakt misschien gehakt maar M5 vind ik er mooier uitzien :yes: en die 540i van jou is door de tunning tunnel gehaald ;) doe dat ook maar met de M5 :9 schintzer ofsow :D

:O en vergeet de nieuwe 130i niet :kwijl: neuk daar maar 18" onder en spioler + verlagen :kwijl: 6.2 sec. op de 100 :respect:

en van de standard series vind ik alleen de 3 coupe mooi en de 645i :kwijl:
Met alle :Respect: voor jou auto voor iedereen trouwens :yes:

Tja, ik vind die 540i er op zich best gelikt uit zien. Met zijn Schnitzertjes. En tuurlijk kan je een M5 ook leuk tunen O:)
Ik weet trouwens nog wel een leukere 1-serie. Word geleverd door Hartge. Krijgt een M5 moter van de E39, wat spullen van een M3 (remmen, ophanging e.d.) En die moter word nog even aangepakt door Hartge ook. 450pk :kwijl:

Ja, persoonlijk vind ik de 3-serie coupe niet zo heel bijzonder. Zie je teveel. Maar goed, ieder zijn eigen mening uiteraard :yes:
np para :D

Dis mijn speelgoed :P
nee hijs lelijk O:)
laatste aanpassing

E36 met E46 M3 velgen. Ziet er (Y) uit!
Tnx enzie

Wlcm.

Enne Tom, ik vind die van je forumpic leuker! ;)
Enne Tom, ik vind die van je forumpic leuker! ;)

die is ook leuk :)
Die heb ik op de autorai nog zien staan! vet ding man...

Dikke installatie achterin :P
die heb ik dus mooi gemist, ik zag op die plattegrond kia enzo staan, dus dat vond ik niet echt boeiend, dus heb ik die hele zaal maar overgeslagen :frusty:
Enige nadeel va bwm vind ik dat als er een nieuw model uitkomt het vorige model meteen oud lijkt :/

Zijn er nog plannen voor de 8 serie ?
stom stom stom stom stom van jou!!!
Enige nadeel va bwm vind ik dat als er een nieuw model uitkomt het vorige model meteen oud lijkt :/<br />

En dat vind je alleen van bmw ?
Artiest DanM
Honda CRX ED9 1.6 16V DOHC ......:respect:

Dit blijft voor mij toch de ultieme "burgersportwagen".....
de standaart 136 paarden (!) zijn in notime te verhogen tot 150 alleen al door een open filter, katvervanger, en mooi uitlaatsysteem....
Smijt er nog een turbo spruitstukkie op met turbo uiteraart, een droge "NOS kit"( geen motorische aanpassingen nodig, kit installeren en vanaf 80 PK extra, afhankelijk van de afstelling), lichtmetalen vliegwiel monteren, breed rubber, eventueel verlaagd........:respect:
Hep in Duitsland in een CRX gezeten , ding haalde 265 op de teller.....apparaat was helemaal getuned, pk/gewichts verhouding was 2:1...( zo goed als) 450 PK...0-100 in 4.5 seconden....(op klokkie), kan je wel vertellen.....is niet leuk als je 265 rijdt in zon klein karretje.....is veel leuker met stoplichtsprintjes.....imagine: klein rood standaart uitziend hondatje naast je, alleen 2 van die grote 110's achter bij je kleine kontje....staat een golfie met sjonnie stoer te doen naast je, het wordt groen, je laat de dwaas lekker hard optrekken, zelf redelijk rustig op toerenkomend.....sjonnie schakelt over naar 2...jij bereikt je 4000, tijd om te planken....en je schiet door tot de 8000...:respect:....sjonnie druipt af...
Werkt altijd weer....;)
Ook erg handig als je in de autoonderdelen zit.....een assie voor een honda crx doen toch al gauw 200 euros, en meestal heppie er 2 nodig...;)
Anyway...kan nog dagen doortikken over dit geniale burgerracewagentje......geen zin in.....
Laatste woord: :respect:

Plannen voor de 8? Voor zover ik weet niet. Is ook niet echt nodig. De 6 is er inmiddels!

Enne inderdaad. Dat is bij elk merk. Dat vind ik bij MB helemaal!
jah heb ik vooral met bmw omdat bmw een van me favo auto merken is :)

maar omdat ze oud lijken wil niet zeggen dat ze minder mooi zijn ;)

heb zelf ff een M3 uit 96' gehad toen ik nog bij papa en mama woonde :) daarna weg gegaan ik vind een mooi huis belangrjiker ;)
kan nog dagen doortikken over dit geniale burgerracewagentje

hehe als je niet snel kan typpen ok dan kan ik het me bij voorstellen maar ik typ dit in zoon 3 min uit :P
Ja als je nog bij papa en mama woont kan je lekker gek doen :P

Huisje heb ik ook. Al is het dan een huurhuis. Maar de BMW blijft voor de duur staan :yes:
zolang je dat red moet je dat ook zeker doen :P
zo heeft iedere zijn priotiteiten ;)
Rij nu in een Leon van een maand oud en rijd ook lekker ;)

Klopt. Maar een M3 is dan ook wel duurder in onderhoud dan een 520i. Tenminste, als je hem goed wilt onderhouden O:)
heb een oom die heeft ze eigen garage en laat hij nou een real bwm phreak zijn :yes:
Auto spik en span en belangrijker dan de vrouw :[

:p

Heb 1 x een weekend zijn 850CSI mogen lenen toen :kwijl: samen met me neefje 8-)

WOUWWWWWWWWWWWWWWWWWW :D

zijn wel een paar florijnen de tank in gegaan toen O:)

Ja dat begrijp ik. Dat zou ik ook wel eens willen ja O:)