
75000 echte km
getuned naar 210 pk
blow of valve
drukmeters op a frame ( olie druk en turbo druk)
open filter met slang en aansluiting in de bumper ( dit om direct koude
lucht naar de motor te krijgen)
styling motorkap
booskijkers
getinte ramen
windvangers (zijkant raam)
16 inch 0z racing velgen
cebring eind demper + midden demper vervanger
half leer
nog 2 foto's


dat was het


zijkant
persoonlijke ben ik nu blijer met me seat ibiza cupra 2
laatste aanpassing
Paradochtertje:

Deze dus, maar dan met een V8 in het vooronder. En evt nog wat aanpassingen.
En dan kan je zoiets krijgen:

Overigens is deze niet geheel standaard meer. Deze heeft een compressor op zijn V8 gezet waardoor deze 450pk heeft en met gemak een Porsche verslaat in een stoplicht sprint.
Oeps, ik draaf een beetje door
PS. De bovenste is dus van mezelf.

Deze dus, maar dan met een V8 in het vooronder. En evt nog wat aanpassingen.
En dan kan je zoiets krijgen:
Overigens is deze niet geheel standaard meer. Deze heeft een compressor op zijn V8 gezet waardoor deze 450pk heeft en met gemak een Porsche verslaat in een stoplicht sprint.
Oeps, ik draaf een beetje door
PS. De bovenste is dus van mezelf.
maakt misschien gehakt maar M5 vind ik er mooier uitzien
en die 540i van jou is door de tunning tunnel gehaald
doe dat ook maar met de M5
schintzer ofsow 
en vergeet de nieuwe 130i niet
neuk daar maar 18" onder en spioler + verlagen
6.2 sec. op de 100 
en van de standard series vind ik alleen de 3 coupe mooi en de 645i
Met alle
voor jou auto voor iedereen trouwens 
en van de standard series vind ik alleen de 3 coupe mooi en de 645i
Met alle
Tja, ik vind die 540i er op zich best gelikt uit zien. Met zijn Schnitzertjes. En tuurlijk kan je een M5 ook leuk tunen 
Ik weet trouwens nog wel een leukere 1-serie. Word geleverd door Hartge. Krijgt een M5 moter van de E39, wat spullen van een M3 (remmen, ophanging e.d.) En die moter word nog even aangepakt door Hartge ook. 450pk
Ja, persoonlijk vind ik de 3-serie coupe niet zo heel bijzonder. Zie je teveel. Maar goed, ieder zijn eigen mening uiteraard
Ik weet trouwens nog wel een leukere 1-serie. Word geleverd door Hartge. Krijgt een M5 moter van de E39, wat spullen van een M3 (remmen, ophanging e.d.) En die moter word nog even aangepakt door Hartge ook. 450pk
Ja, persoonlijk vind ik de 3-serie coupe niet zo heel bijzonder. Zie je teveel. Maar goed, ieder zijn eigen mening uiteraard
Honda CRX ED9 1.6 16V DOHC ......
Dit blijft voor mij toch de ultieme "burgersportwagen".....
de standaart 136 paarden (!) zijn in notime te verhogen tot 150 alleen al door een open filter, katvervanger, en mooi uitlaatsysteem....
Smijt er nog een turbo spruitstukkie op met turbo uiteraart, een droge "NOS kit"( geen motorische aanpassingen nodig, kit installeren en vanaf 80 PK extra, afhankelijk van de afstelling), lichtmetalen vliegwiel monteren, breed rubber, eventueel verlaagd........
Hep in Duitsland in een CRX gezeten , ding haalde 265 op de teller.....apparaat was helemaal getuned, pk/gewichts verhouding was 2:1...( zo goed als) 450 PK...0-100 in 4.5 seconden....(op klokkie), kan je wel vertellen.....is niet leuk als je 265 rijdt in zon klein karretje.....is veel leuker met stoplichtsprintjes.....imagine: klein rood standaart uitziend hondatje naast je, alleen 2 van die grote 110's achter bij je kleine kontje....staat een golfie met sjonnie stoer te doen naast je, het wordt groen, je laat de dwaas lekker hard optrekken, zelf redelijk rustig op toerenkomend.....sjonnie schakelt over naar 2...jij bereikt je 4000, tijd om te planken....en je schiet door tot de 8000...
....sjonnie druipt af...
Werkt altijd weer....
Ook erg handig als je in de autoonderdelen zit.....een assie voor een honda crx doen toch al gauw 200 euros, en meestal heppie er 2 nodig...
Anyway...kan nog dagen doortikken over dit geniale burgerracewagentje......geen zin in.....
Laatste woord:
Dit blijft voor mij toch de ultieme "burgersportwagen".....
de standaart 136 paarden (!) zijn in notime te verhogen tot 150 alleen al door een open filter, katvervanger, en mooi uitlaatsysteem....
Smijt er nog een turbo spruitstukkie op met turbo uiteraart, een droge "NOS kit"( geen motorische aanpassingen nodig, kit installeren en vanaf 80 PK extra, afhankelijk van de afstelling), lichtmetalen vliegwiel monteren, breed rubber, eventueel verlaagd........
Hep in Duitsland in een CRX gezeten , ding haalde 265 op de teller.....apparaat was helemaal getuned, pk/gewichts verhouding was 2:1...( zo goed als) 450 PK...0-100 in 4.5 seconden....(op klokkie), kan je wel vertellen.....is niet leuk als je 265 rijdt in zon klein karretje.....is veel leuker met stoplichtsprintjes.....imagine: klein rood standaart uitziend hondatje naast je, alleen 2 van die grote 110's achter bij je kleine kontje....staat een golfie met sjonnie stoer te doen naast je, het wordt groen, je laat de dwaas lekker hard optrekken, zelf redelijk rustig op toerenkomend.....sjonnie schakelt over naar 2...jij bereikt je 4000, tijd om te planken....en je schiet door tot de 8000...
Werkt altijd weer....
Ook erg handig als je in de autoonderdelen zit.....een assie voor een honda crx doen toch al gauw 200 euros, en meestal heppie er 2 nodig...
Anyway...kan nog dagen doortikken over dit geniale burgerracewagentje......geen zin in.....
Laatste woord:













