Partyflock

Forumonderwerp · 698810
Waarschuw beheerder
donateur
wegens het grote succes van prikkeldraad om limburg, bij deze een nieuwe stichting, waarmeer we veel leden hopen te werven.

Wij zoeken mensen die bereid zijn ons financieel te steunen (Friesland heeft veel hekwerk en prikkeldraad nodig) en/of ons prikkeldraad willen doneren.

Houdt het half NL / half Scandinavische gemurmel bovenin NL, en zorg dat het zich niet verder verspreidt!

en zeg nou zelf, wie vind dat fries ECHT een taal is, en niet meer dan wat bij elkaar geraapte dialecten?
Geef gul...

mvg. de Directie van Stichting "Prikkeldraad om Friesland"
Waarschuw beheerder
voor mijne eigen gevoel is dat dus anders...
ik vind het niet vergelijkbaar als ik in Friesland ben, het heeft wat bijzonders...
maaar ik kan er niet tegen dat het altijd maar zo negatief moet zijn over friesland, en ga nu niet beweren dat het niet zo is

bovendien: in Lloret de mar heb je ook Nederlandstalige snackbars, disco's en wat dan ook... lijkt net Nederland daar maar toch willen de meesten liever daar zijn dan hier...

dat heb ik ook met friesland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent er wel heel erg persoonlijk bij betrokken... Familie daar, ouders die er vandaan komen?

Waarschuw beheerder
donateur
voorzichtig met de éne Friese die naar mij toe komt vluchten he? ik wil haar graag zo onbeschadigd mogelijk in ontvangst nemen!
Waarschuw beheerder
donateur
Speciale verpakking :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
yep, bubbeltjesplastic enzo (en een vrolijk lintje eromheen staat ook wel leuk)

Waarschuw beheerder
bovendien: in Lloret de mar heb je ook Nederlandstalige snackbars, disco's en wat dan ook... lijkt net Nederland daar maar toch willen de meesten liever daar zijn dan hier...

Het weer is een goeie reden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
in Lloret de mar heb je ook Nederlandstalige snackbars, disco's en wat dan ook... lijkt net Nederland daar maar toch willen de meesten liever daar zijn dan hier...

Ik ben niet "de meesten" ;)

2 DSW: komt in orde. Ik zal wel ff een pallet zoeken en er een kistje omheen timmeren (y)
Waarschuw beheerder
donateur
*begint met een stukje prikkeldraad op maat voor dwarv

Waarschuw beheerder
donateur
voorzichtig met de éne Friese die naar mij toe komt vluchten he? ik wil haar graag zo onbeschadigd mogelijk in ontvangst nemen!

Ik heb alvast een gasmasker en harnas aangeschaft. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
*heeft alle vertrouwen in MedicMan's kratjestimmervaardigheid*

Waarschuw beheerder
donateur
yep, bubbeltjesplastic enzo (en een vrolijk lintje eromheen staat ook wel leuk

Want deze uitdossing zou slecht zijn voor mijn image. Vrees ik. :(
Waarschuw beheerder
donateur
image?

*bekijkt de asielprocedure nog eens*

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb connecties ja, ik hoef me niet te houden aan die procedure . O:)
Waarschuw beheerder
donateur
denk je dat?
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand, maar dan ook niemand zal aan die procedure ontsnappen...
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga binnenkort maar weer eens naar groningen, denk ik :-)

Waarschuw beheerder
donateur
denk je dat?

Ik WEET het. :)

Waarschuw beheerder
donateur
exportpapieren zijn inmiddels geregeld, ik wacht alleen nog ff op de ontvangstbevestiging van t smeergeld, euh, de "leges" :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 DSW; je weet wel dat ze 3 maanden in quarantaine moet he...
Waarschuw beheerder
Friezen, de meest irritante allochtonen van Nederland na onze islamitische broeders die je de vinger geven wanneer je met Nederlandstalige muziek in je auto aan komt rijden (Dat doen de Friezen trouwens ook bedenk ik me opeens, omdat ze de taal niet verstaan). Daarnaast hebben ze geen eigen bierbrouwerijen, alleen maar Sonnema Cola en ontbijtkoek, dan begrijp je opeens waarom er in de Koran staat waarom mensen geen alcohol mogen drinken: Mohammed was vroeger vast in Leeuwarden toen ie dat boekkie schreef en had een week lang braakneigingen gekregen nadat ie de combinatie Sonnema/Peinenburg nuttigde; Hij zal vast gedacht hebben: Rare jongens die Friezen. Daarnaast produceren ze kutmuziek (De Kast, Twarres etc.) en mogen ze op HAVO/VWO in plaats van Duits/Frans voor Fries kiezen:
Conclusie, heel Nederland walgt van Friesland en haar allochtone inwoners; Bouw een muur om Friesland heen, zet er mitrailleursnesten neer om uitbraken te voorkomen en verbiedt export van Friesland naar Nederland om verspreiding van hun verderfelijke producten te voorkomen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar moet ik dan mn Wieger Ketellapper vandaan halen :p

Waarschuw beheerder
donateur
:@

Ik ontsnap, en besmet jullie allen. Dan zijn we allemaal gelijk en kan dit Friesland-rascisme afgeschaft worden! :@

Waarschuw beheerder
donateur
Conclusie, heel Nederland walgt van Friesland en haar allochtone inwoners

hahah, wanneer wij ons daar gewoon niets van aantrekken heeft de rest van Nedreland het probleem!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
2 MM:

Ja, en? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik breng je even op de hoogte van de laatste ontwikkelingen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie dat alles voor me geregeld wordt, dus ik distantieer mij bij deze van dit topic. :@
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwAwA6AVzg!IY5WGC*Qtxr9vUKXIAAWSSmh2AEtTvpOo*6RduE0MVDtWulbvSimrueCi0AlfEz19sS65F*Mk26LMXN!nVBGY4YmqjU!VN6c/Friesland2.PNG?dc=4675485213484110741[/img]

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
met 1 simpel plan het cellentekort, mestoverschot, azc-problemen, parkeerproblemen en friesland probleem opgelost!
Waarschuw beheerder
donateur
plus: ik verschaf nog werk ook, dan kan de economie er weer bovenop komen!

wie is voor??

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gelukkig een Westfries tweede paspoort dus ik kan voorlopig nog wat dingetjes in- en uitsmokkelen :)
Precies!
DUSZ.... Frysk bloed tsjoch op!Wol no ris bruze en siede. En bunzje troch us ieren om!Flean op! Wy sjonge it beste lan fan d'ierde, it Fryske lan fol eare en rom!
Klink dan en daverje fier yn it run,dyn alde eare , o Fryske grun!
Klink dan en daverje fier yn it run,dyn alde eare ,... o Fryske grun!!!!!
:jaja:
Waarschuw beheerder
Precies!
DUSZ.... Frysk bloed tsjoch op!Wol no ris bruze en siede. En bunzje troch us ieren om!Flean op! Wy sjonge it beste lan fan d'ierde, it Fryske lan fol eare en rom!
Klink dan en daverje fier yn it run,dyn alde eare , o Fryske grun!
Klink dan en daverje fier yn it run,dyn alde eare ,... o Fryske grun!!!!!

Lijkt me toch lastig hoor, als je als nationale helden Piet Paulusma en Foppe de Haan hebt :D
Waarschuw beheerder
Piet paulusma is leuk en zeer aardige gast, ook eigen ervaring het is maar net hoe je ook tegen hem doet... :jaja:

en generaal: je bent een sneu en zielig persoon!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het meldpunt discriminatie is door mij op de hoogte gebracht van dit topic. Ik kijk het al een tijdje aan en vind dit absoluut te ver gaan.

Ik hoor nu al mensen roepen "Mietje, stomme fries" maar de dingen die hier gezegd worden kunnen écht niet door de beugel. Friesland is net als de rest van Nederland, op een paar friezen na misschien... Pure discriminatie hier, vooral van Generaal.
Ben het met woestewombat eens... heb het ook al eens aangekaart, maar wordt niet naar geluisterd... denk dat de mensen die dat bij PF moeten regelen zeer anti-fries zijn... en dat ze daarom hun eigen richtlijnen overboord gooien... :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Discriminatie? Op grond van welke kenmerken?
Waarschuw beheerder
@heegtownmadness: sorry mijn opmerking kwam anders over dan de bedoeling was...

@woeste wombat: :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Precies, HeegTownMadness.. Ik ben net nog akkoord gegaan met de voorwaarden toen ik me registreerde en ik weet zeker dat ik daar iets over Discriminatie bij heb zien staan.

Ze hechten weinig waarde aan die regels blijkbaar...

Waarom mag je van een Fries zeggen dat hij/zij dood moet of weet ik wat, maar van een Surinamer/Marokkaan/Wat dan ook maar, niet? Ik weet namelijk zeker dat als het topic "Stichting: Prikkeldraad om Marokko" was geweest, het binnen de kortste keren was afgekapt.
Waarschuw beheerder
donateur
Nu maak je zelf het onderscheid tussen land en provincie...

Appels en peren....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vader vond Piet Paulusma ook een sympathieke gozer :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
had ik al gezegd dat ik oorspronkelijk niet uit Friesland kom? whehe 8)