Ik zei ook dat het de eerste keer word dat ik er techno ga horen.. ben er al een aantal keer geweest met HQ, hardhouse dus maar de old hall wordt dus niet gebruikt? En wordt de lounge/bar/weet-ik-veel-wat-het-is gebruikt?
BMB is er alleen ergens bij verteld omdat Surgeon en Regis samenop de flyer stonden.
Mensen zijn er automatisch vanuit gegaan dat ze ook als duo op zouden treden dat is dom.
Van Skils was het ook al bekend dat hij niet zou draaien,kan toch ook nooit in een bestek van 8uur zoveel dj's en acts.
Dat ken natuurlijk ook nog.. ik had het wel leuk gevonden als ze allemaal veel tijd zouden krijgen en dat er dus gewoon 2 zalen open zouden zijn.. maar aan de andere kant is het natuurlijk op een donderdagavond, waardoor het minder druk zal zijn als op een vrijdag of zaterdag..
Het zegt niet alles maar 362mensen staan genoteerd als mensen die we kunnen verwachten op Traffic.Voor zo'n klein feest (én)op donderdag is dat al vrij veel.Met in ons achterhoofd dat het nog +- 4weken duurt voordat het feest is.
Boudisque
Haringpakkerssteeg 10-18
1012 LR Amsterdam
tel: 020-6232603
Get Records
Utrechtsestraat 105
1017 VK Amsterdam
tel: 020-6223441
Rotterdam Velvet
Oude Binnenweg 121 a
3012 JC Rotterdam
tel: 010-4134423
Nationwide Tickets via Internet (with credit card): www.ticketservice.nl
(also from abroad, tickets will be sent to you, please order at least two weeks in advance)
Ticket Service: 0900 - 3001250
(0,45 €pm)
Uitburo: 0900 - 0191
(0,40 €pm)
150 post-offices (the bigger ones) throughout the Netherlands
ja vandaag teveel met school en huiswerk bezig geweest...maja ik ga mn integrate en traffic kaartjes tegelijk halen dus dat moet sowieso voor het weekend gebeuren