Partyflock

Forumonderwerp · 698504

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie van de mannen of mannen heeft het wel eens meegemaakt of kan beamen als een man een vrouw goed verwend of vrouw een vrouw met zijn of haar tong ( lekker likken dus), dat een man of vrouw er een wit sneetje onder aan z'n tong aan overhoud enkele dagen?
Nee geen ziekte of bacterie maar gewoon van het lange heftige likken....onder de tong het stukje vlees ( draad) waar je tong mee vast zit in je mond.

het is vrij irritant maar wel een teken van een goeie nacht/morgen....

wie kan met mij deze mening delen?

Waarschuw beheerder
nou dat zeg je heel goed.....dus NAF was ook zo vrij om deze topic te openen.Dus nie ouwezeikhoeren ja tog
Waarschuw beheerder
zou het later wel tegen mn maten vertellen

ben je snel uitgesproken he....:[

chrizz (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik geef mijn mening over het onderwerp, omdat deze jullie nioet bevalt ben ik opeens tegen de persoon die het topic geopend heeft???

:S mafkezen

Waarschuw beheerder
Vertel Chris wat nieuws, die is altijd zo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar aangezien ik hier op mijn werk zit en de enige vrouw hier een stevigere baardgroei heeft dan ik.... praat ik er op dit moment liever over, dan ik het echt doe!

hahahaha :jaja:

hmpf..... moet je hier nou een topic aan wijden??

toch leuk om je mening te delen of om je ervaring te vertellen, mensen die dat willen delen of hun ordeel willen geven reageren, wil je dat niet reageerdan niet :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zou het iig niet op Internet zetten... zo triest ben ik dan weer niet, zou het later wel tegen mn maten vertellen, maar niet tegen half Party-Nederland

tis al triest genoeg
dat je foto er staat

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil hem toch weer ff opnieuw brengen...

Waarschuw beheerder
donateur
het schijnt naar meerdere meningen gehoord te hebben normaal te zijn...

tsja......?