Partyflock

Forumonderwerp · 698385
Waarschuw beheerder
Jullie zeggen wel dat Beholder en Balistic = Neophyte en dj Panic. Beholder = Jeroen Streunding = 1 van Neophyte live.. Neophyte zijn met z'n 3en de andere is D. Greten en nog 1. DJ Panic is een Duitser: Oliver Klein en Balistic is Dennis Copier. Beholder en Balistic hebben onder de naam Hardcreation een nr. uitgebracht: I will have that power... ga nou niet zeggen dat het van Neopyte is want dat is het niet.. en iedereen die wat anders zegt dan dat hier boven staat is onzin. KIJK op www.neophyte.nl www.beholderbalistic.nl en voor panic op www.djpanic.com

Auf Dieser Seite findest Du alle Informationen über den DJ und Producer DJ Panic, Panico alias Oliver Klein.

dit staat op die site van panic en die hele site staat in het duits dus daarom denk ik dat het een duitser is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je dan echt interessant wil doen.....vertel ons dan ff wie Knightvision is ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zie masters dvd (die van maart 2003) daar houdt Marc a.k.a. DJ OUTBLAST een intervieuw met DJ MASOCHIST enne ik zal je alvast eens wat vertellen sandertje, HET IS NIET THE PROPHET WIE HIJ ALS DJ MASOCHIST VOORSTELT!!!!!!!!!!!!!

the prophet produceerde idd eerst wel onder masochist, maar volgens mij doet ie dat niet meer.

Waarschuw beheerder
Dude rieleks man, btje teveel koffie op?

Waarschuw beheerder
Oke nog een vraagje: Wie is Base Alert dan sander897?

:9

dit wordt nog eens het grote wie is wie topic :D
Waarschuw beheerder
maar dan had ik toch half gelijk of wou je zeggen van niet.. dat dan weer wel he:P Knightvision ken ik niet eens... zal wel schande zijn maarja pech

Waarschuw beheerder
Ok dan, omdat de Breezahboy het niet weet:

De producer achter The Masochist is The Prophet, Dov J. Elkabas dus. Inderdaad zitten er tegenwoordig meerdere producers achter.
De DJ achter The Masochist is Damage.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Knightvision ken ik niet eens... zal wel schande zijn maarja pech

Je moet je doodschamen...

Wie is Base Alert dan

DJ Outblast en Catscan. :)

Echt leuk dit soort raadtopics! :devil:

Waarschuw beheerder
Ok heb ik er nog 1... Wie zat er achter R'dam Termination Source?
Waarschuw beheerder
ik zei toch dat zal wel schande zijn ennuh... noem me geen breezah boy ofzo iets want ik haar BrEeZer dat is voor sletjs (vind ik )
Waarschuw beheerder
wie hebben de hoofdrollen in DEBITEUREN CREDITEUREN sander?????

ik wil van jou graag de namen horen ...........en een beetje snel.

Waarschuw beheerder
Timmer1981, je bent een sukkel dat je het voor zegt, de vraag was nl niet voor jou bedoelt...
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
maar de laatste release van Masochist(de 10 inch) komt weer van de hand van Bass-D ;)

Knightvision> mijn gevoel zegt dat het de vriendin van Patrick van Kerckhoven is...

volgende vraag: wie is Korsakoff? dus de producer, en wie is de dj?

vooral de dj wil ik wel weten, vooral een mobiel nummer :kwijl: ;)
Waarschuw beheerder
joeeehoeeeh sander ik wacht:@

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
sander897:
Used & Abused: Door wie gemaakt?

Waarschuw beheerder

Maurice Steenbergen en Danny Scholte. :)

noem me geen breezah boy ofzo iets want ik haar BrEeZer dat is voor sletjs (vind ik )

En wat gaar er anders gebeuren? Dan kom je met al je homies hier de boel kort en klein slaan? :D

Timmer1981, je bent een sukkel dat je het voor zegt, de vraag was nl niet voor jou bedoelt...

:D

Ga toch weg, dit topic is te komisch voor woorden. Ga je serieus die Breezahboy ondervragen? Hij weet geen reet. :)
Waarschuw beheerder
donateur

T99 en Human Resource??
Waarschuw beheerder
ok laat maar dames en heren... k weet het al... ik geef toe ik ga eerst maar es op zoek naar namen en dj's... jullie winnen *zwaait met de witte vlag*

Waarschuw beheerder
Timmer (Y) Jij wint de 256.000 kleuren magnetron!!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 63236, 71972}
Waarschuw beheerder
Knightvision> mijn gevoel zegt dat het de vriendin van Patrick van Kerckhoven is...

boze tongen beweren dat het geen meisje is ;)

Waarschuw beheerder
Omdat het komisch is blijft het leuk om te vragen :yes:

Waarschuw beheerder
Ja ik wacht ook op iemand. Kommop R'dam Termination Source! Met poing.... die kent iedereen toch wel?

Al beantwoord. :)

Timmer Jij wint de 256.000 kleuren magnetron!!!!!

RELAXED! :D
Eindelijk tv kijken onder het koken. :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
korsakof producer =:J. Kanon

Waarschuw beheerder
volgende vraag: wie is Korsakoff? dus de producer, en wie is de dj?

Producer = Jeroen Kanon, die was easy.

DJ = Lindsay van der Eng

Website van haar, inclusief telefoonnummer! :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whaha. NEEN!

Wie is dan B. Arcardi?
Waarschuw beheerder
donateur
sander 897, wellicht is het verstandig om te luisteren naar de nummers ipv de boekjes erbij te pakken....

het gaat om iemand die eerst bij 3d movement zat, en nu ineens weg is, en tadaaa...zo ook Korsakoff ineens...
;)

Waarschuw beheerder
Wie is dan B. Arcardi?

Sebastian Hoff a.k.a. DJ Promo. :)

Waarschuw beheerder
Wie is dan B. Arcardi?
Je zou zeggen de darkraver :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat wilde ik net zeggen Raoul :D (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe, dat kan ook.

Maar J. Kanon is niet J. Kanon.

Waarschuw beheerder
Je zou zeggen de darkraver

Dat dacht ik ook altijd, is een instinkertje. :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij soms het nieuwe profiel van SaNdER hArDcOrE TeRrOr aKa QlUbLUL ;)???

Iig heel erg als je dat allemaal niet weet, alsof wij nooit op feesten komen, en beholder & balstic niet zouden herkennen ofzo:/

schandalige nepgabber!!

Waarschuw beheerder
Ben wel weer benieuwd wat miss Korsakoff gaat laten zien op Masters in Thialf...
Kvind het iig wel gaaf, een lekker wijf, wat kan draaien en die niet de hardstyle in gaat (Y)

Waarschuw beheerder
SaNdER hArDcOrE TeRrOr aKa QlUbLUL

Kolere, dacht eindelijk die naam nooit meer te hoeven lezen, ben pas eergisteren bijgekomen van het lachen om dat topic. :D
Waarschuw beheerder
nee man ik heb alleen deze en ik ben een echt gabber niet geweest nee ben het nog steeds en zal in me hart altijd zo blijven leve de hardcore
Waarschuw beheerder
en ik praat niet met breezah dat is gierig

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds?
Whehe. Hoelang al dan? 8)

Waarschuw beheerder
Kvind het iig wel gaaf, een lekker wijf, wat kan draaien en die niet de hardstyle in gaat
Sorry ik ben een boer, Korsakoff is een mooie vrouw... Soms mag er wel wat meer respect worden getoond voor het vrouwelijk schoon in Nl...
Waarschuw beheerder
donateur
spreek je over 5 jaar wel weer sander....

dat zeiden 100000 mensen ook rond 1996, in 2000 stonden we met akelig weinig mensen te hakken...

(op oa. de platen die er in gegooid werden door "de duitser" Panic)

Waarschuw beheerder
Kvind het iig wel gaaf, een lekker wijf, wat kan draaien en die niet de hardstyle in gaat

Roep het maar niet te hard tegenwoordig... :S

nee man ik heb alleen deze en ik ben een echt gabber niet geweest nee ben het nog steeds en zal in me hart altijd zo blijven leve de hardcore

Zei hij terwijl hij net weer een cd'tje van Aqua in de cd-speler gooide...
Waarschuw beheerder
uh... weet ik veel 10-11 jaar ofzo ik weet het bestaat al langer maar toen was ik 6-5 dus ja
Waarschuw beheerder
timmer dat is een goeie maaruh... aqua vond ik altijd al mooi :P niet dus he
Waarschuw beheerder
donateur
het juiste antwoord omtrent Korsakoff is nog steeds niet geweest O:)

Waarschuw beheerder
en ik praat niet met breezah dat is gierig

Totdat hij een leuk Breezahchickie tegenkwam in de kroeg, toen sloeg zijn mening net zo snel om als zijn muzieksmaak...

uh... weet ik veel 10-11 jaar ofzo ik weet het bestaat al langer maar toen was ik 6-5 dus ja

Hoe bedoel je, jezelf en plein public voor lul zetten...

Waarschuw beheerder
Hahaha toen de eerste hardcore uit kwam was ik een jaartje of 9 of 10 en stond ik op m'n bed te springen op Moby - Thousand en Poing :P

Waarschuw beheerder
het juiste antwoord omtrent Korsakoff is nog steeds niet geweest

De producer bedoelt u? :)
Waarschuw beheerder
ik zet mezelf niet voor lul ik geef alleen antwoord (beter zo dan??)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
apie

Yo mama...
Waarschuw beheerder
en dat van die breezerchick zou ik miss mee gaan maar ik zou cker niet van bubbling en die kanker herrie gaan houden.. en cker niet breezer gaan praten want dat is kanker irritant
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
ik was ff eten..

wat heb ik gemist? zijn er nog openstaande vragen?

ik heb er ook nog 1, namelijk :-)

Waarschuw beheerder
donateur

moewhahahahah hoe hard mag ik nu weer lachen?:x

daar hebben we weer zo'n 16 jarig hardcore 4-life geval hoor:/

typerend dat die mensen altijd na 4 maandjes hardcore luisteren al helemaal hardcore 4-life zijn vind ik:o

ach ja t zal de schaamte wel zijn van al die nachtjes hossen op de apres ski, de mislukte bubbeling moves in de discotheek, en al die blunders bij de meiden wanneer je weer een een rooie breezer over je witte blouse liet vallen...