Partyflock

Forumonderwerp · 698178

Waarschuw beheerder
+1
wat heb jij liever en wat doe jij liever tijdens de sex? dat iemand gillend klaarkomt? of hijgend? of misschien wel kreunend? let me know...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tsja... helemaal stil is ook niks... beetje indicatie of t lekker is is wel fijn ennuhhh horny... maarre t hoeft geen gekrijs te zijn hoor....:D
Waarschuw beheerder
kreune vind ik wel geil als me vriend dat doen.. en hijgen dat mag ook wel,.. maar gillen.. nee da doe ik niet.. dat vind ik overdreven.. dat is te overdreven gillen.. kruine en hijge mag zeker wel
Waarschuw beheerder
donateur
En dat laatste ..
Zoiets ? ...

Och kind, das nog nix :$

ik vind het allemaal prima, kreunen en hijgen ze gaan hun gang maar (ik maak zelf ook vrij veel herrie). als een vent maar NIET allerlei dingen gaat lopen zeggen... zoals "oh wat een lekker k*tje heb je" en dat dan tachtig keer herhalen... of "ja pijp me, ja pijp me, lekker diep, jaaaaah"

Hahahahahahahahhahaaa :respect: @ ~Wen~
Sluit me er helemaal bij aan
Waarschuw beheerder
Ik vind het fijn als ze zo'n balletje die is vast gebonden met een soort riem om haar koppie heen en dat ze probeert zo hard mogelijk te kreunen!!! oeh yeah maak me gek!!!

Ik vind alles best als ze maar geniet dus als er geen geluid vandaan komt of ook geen teken van genot dan knap ik af. By the way dit is met mij nog nooit voorgekomen (giggles!)
Waarschuw beheerder
kreunen tis nog niemand gelukt me echt te laten gillen..

Als ik mn lul na afloop afsmeer aan jouw gordijnen, moet je eens kijken hoe hard je gaat gillen! :[
Waarschuw beheerder
Ik vind het heerlijk als ze kreunt :p

Waarschuw beheerder
als e vriendin zachtjes in je oor hijgt das wel vet

Waarschuw beheerder
ik hou van huilen en "nee" - roepen

is wel kut

sta gvd altijd in het holst van de nacht in het A'damse bos te wachten om dat effect te krijgen
Waarschuw beheerder
Heb weleens meegemaakt dat een meisje helemaal stil was tijdens de sex :vaag: en da's onprettig,weet je niet eens wanneer je klaarkomt ofzo :cry:

Waarschuw beheerder
een beetje geile praat mag ook best :jaja:

Waarschuw beheerder
zolang ze maar niet gaat gillen :nee:
de rest :jaja:
en nagels in je rug = (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Van alles :P + haartrekken en nagels in je rug jah :9 whahahahah 8)

O:)
laatste aanpassing