Partyflock

Forumonderwerp · 698175
591x bekeken
Waarschuw beheerder
Zijn er nog meer mensen die de komende 2 weken ultiem gaan genieten?Een hele lading chips en bier kopen en niet meer achter de televisie vandaan komen:yes:.

Waarschuw beheerder
Nou nee niet echt. Ben wel sportliefhebber, maar 2 week hele dag, nah. Ik pak de voor mij interessante dingen er wel uit.
Waarschuw beheerder
nou nee :no:

Waarschuw beheerder
nope....maar veel plezier
Waarschuw beheerder
Net als Yasp0 ga ik ook alleen de intressante dingen uitzoeken en kijken.
Waarschuw beheerder
Inderdaad ga alleen de samenvattingen kijken of de sporten die me echt boeie. En De opening natuurlijk met Tiesto !

Waarschuw beheerder
ja die wil ik wel ff zien die openingen met tiesto

Waarschuw beheerder
ik ga zekers olympische spelen volgen..heren en dames hockey..zwemmen natuurlijk met o.a inge de bruin en pieter!! wielrennen bij de mannen: de weg en de tijdrid, atletiek (100 m. mannen), judo natuurlijk!, ik ga vast nog meer sporten kijken, maar dat zie ik allemaal wel! in het begin zal ik niet geconcentreerd gaan kijken, maar als de finales in de buurt komen zit ik zeker achter de buis..en natuurlij 2 uur tiesto kijken..ben niet een grote fan van hem..maar vind het echt cool dat zijn muziek op de olympische spelen word gedraaid..

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
k wil cker de opening zien Tiesto :respect:
En verder probeer k wel zoveel mogelijk te zien
maar blijf er niet voor thuis ofso :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Probeer ook wel zo veel mogelijk te zien, maar kblijf er ook nie voor thuis!!!

Vanochtend al iets van zwemmen, roeien en fietsen gezien en de Hollanders doen ut goed!! :jaja:
Waarschuw beheerder
twee weken mn pa voor de buis gekluisterd :jaja:

Waarschuw beheerder
Ga de basketbal wedstrijden wel ff zien! :jaja:
Waarschuw beheerder
volg wel heel veel. Vandaag de hele dag wel iig. Mooie prestatie net van de nederlandse meiden. 2 sec onder nederlands record is erg netjes.
Waarschuw beheerder
donateur
echt heel relaxed:D:D

heb vanmorgen zwemmen gekeken, vanmiddag gewerkt, btje roeien gezien vnamorgen. vanavond nog meer zwemmen. heb turnen gekeken, en net nog schoonzwemmen. tis echt ultiem genieten:D

Waarschuw beheerder
wil alleen ff tiesto zien verder niet hoor :P

Waarschuw beheerder
ja dan kan je kijken als je je verveelt dan is t wel leuk!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pik de leuke dingen er uit maar ik vermaak me wel!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zow, die Leontien, helemaal vooran, valt ze door een stomme fout van haarzelf!!! Wat zal ze teleurgesteld zijn!! Khoop alleen nie voor der dat ze er iets an over gehouwe heeft, khoorde dat ze met de ambulance weggebracht werd!! :/

Maar onze volleybal mannen hebben ut maar mooi gedaan daro in Athene tegen de Russen (y)
Waarschuw beheerder
niet alleen de volleyballers vandaag :P maar ook de zwemmers (inge de Bruijn en de estafette)

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer voor de turnsters!!:p

Waarschuw beheerder
Nederlandse volleybal heren :respect: gewonnen met 3-2 van Rusland... denkdat ik het toch maar wel ga volgens... kan nu wel eens interessant worden :D
Waarschuw beheerder
Vermaak me zeker met mrThorp! :D

Waarschuw beheerder
Jammer dat VdH het niet kon redden, maar zilver is ook prima.

Erg jammer dat de honkballers zo geflateerd verloren hebben na hun eerste knappe 11-0 overwinning.
Waarschuw beheerder
De honkballers hebben vandaag een goede wedstrijd gespeeld....Helaas ging het mis toen van Doornspeek er in de laatste inning op kwam.Jammer dat die vuile Japanners alle trucjes uit de kast halen om te winnen......

Waarschuw beheerder
Ik kijk graag naar het zwemmen en dan uiteraard Ian Thorpe :kwijl: Nee ik vind het allemaal wel leuk om te zien ook turnen e.d
Waarschuw beheerder
Vooral zwemmen en turnen vind ik (y)
Waarschuw beheerder
Ik hou het volleye zeker in de gaten!

Waarschuw beheerder
Volg ook best veel, vooral atletiek wielrennen en zwemmen. En sporten wat ik normaal nooit volg kijk ik nu op eens wel zoals hockey, volleybal, judo, boksen, turnen..Maar voornamelijk alleen als er nederlanders mee doen.
Waarschuw beheerder
Het is jammer dat de NOS alleen zo slecht uitzend en dat je van een hele hoop sporten niets ziet. Juist de sporten die normaal ook al niet worden uitgezonden.
Je ziet bijna alleen maar zwemmen/turnen. En daar ook tig herhalingen van. Soms ff kort wat andere sporten.

Jammer genoeg heb ik geen eurosport. Zap nu maar beetje heen en weer tussen nos/bbc/ard

Waarschuw beheerder
ik heb al best veel gezien relaxed voor de tv op de bank op schoot bij me mannetje die druk aan het pf'én is..

Waarschuw beheerder
Geweldig van Pieter!! Prolongatie van het goud...woei

Waarschuw beheerder
donateur
Volleyballers hebben verloren, 3-1!!!:(

Maar een judoka heeft gewonnen van de werldkampioen!!:respect:

Waarschuw beheerder
yup elco van de geest naar halve finale(y) En straks om 13uur badminton finale van audina :-D
Vanavond Inge de Bruin
Dus kan weer een mooi dagje worden :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop weer een paar gouden plakken!! We staan wel redelijk goed op de medaillespiegel!!:yes:

Waarschuw beheerder
Audina begint goed :-) Staat voor. 1-0 in sets
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmz 1-1 nu :-(
Waarschuw beheerder
Cker Kijk Ik Naar De OS
Vink Super Vooral De Judoká's maar de rest vink ook prachtig
ze hebben al drie medailles met judo
toppie debora mark en edith
en dennis nu ist jou beurt!!!
en elco wel goed gedaan hjer maar blijft jammer!! hahaha
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
vergeet niet vandaag (vrijdag) naar de spelen te kijken..

vandaag komen de ÉCHTE sporten aan bod! :D

Snelwandelen en trampolinespringen! :p
Waarschuw beheerder
Alleen de stukjes waarbij in Nederland meedoet af en toe bekijken.

Weet je ook hoe laat? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee of de NOS cool genoeg is om deze fantastische sporten uit te zenden B-)
Waarschuw beheerder
We gaan het wel zien :P

Waarschuw beheerder
haha zag vanochtend zowaar stukje snelwandelen...weirdo''s . Vanavond begint het echte werk met atletiek :-D

Waarschuw beheerder
donateur
En vandaag alweer een aantal finaleplaatsen erbij!!(y) Nu maar hopen op nog een aantal medailles!!:yes:

Waarschuw beheerder
yup, zometeen oud bij het kanovaren. Kicke sport hoor(y)

Op zwemmen hebben we de bruijn en veldhuis op de 50m. Verwacht wel goud van inge. Ook de 4x100wissel in de finale.

Bij judo zit dennis van de geest in de kwartfinale.

Moet toch wel minimaal 2 medailles te halen zijn door deze sporters...

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal bij judo, wat een stelletje beren!!:yes:

De 4x100 wissel vond ik Nederland behoorlijk zwak, we hebben geluk dat Italie niet hierbij was!!

De hockeydames staan ook in de halve finale!!:respect:

Waarschuw beheerder
Hockeydames zijn onverslaanbaar! Hopelijk kunnen de heren ook een medaille pakken.
Verwacht ook wel veel van wielrenner theo bos, de wereldkampioen komt vandaag voor het eerst ook in actie.

Helaas dennis van de geest niet naar de halve finale, maar via de herkansingen misschien nog brons..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jammer van Dennis, niet echt terrecht vond ik.

Die italiaan deed ook niets

Waarschuw beheerder
Sam oud 8e, niet slecht! maar helaas geen medaille..