Partyflock

Forumonderwerp · 697966
de laatste tijd zie ik steeds meer mensen, even vel mannen als vrouwen, gewoon in de stad (rdam) lopen met teenslippers, van die dingentjes van 0,75euro.
is dit mode ofzo? eerst zag ik 't alleen bij allochtonen, maar nu ook steeds vaker bij mensen van nederlandse afkomst,

echt heeeeeeeeeel vaag,

ja ik heb ze ook.. ook in gran canaria gekocht.. ik ken ook niet meer zonder ;P

http://www.havaianas.com.br/index.asp

heb ze alleen thuis aan of naar het strand,maar lopen lekker

Lopen zeker wel relaxed, op vakantie had ik ze ook steeds aan, ook 's avonds met lange broek, prima te doen :)

Hier heb ik ze niet normaal op straat aan gehad, is nu ook al helemaal geen doen :no:

Volgend jaar weer nieuwe kopen (Y)

zie t ook steeds vaker gadverdamme!
vind het echt flikkerig staan
en er is bewezen dat je van die dingen impotent word ook :s
ziet er echt smerig uit weetje!!! van die gore stront kaas tenen die er steken jich!!!

Ik had altijd een hele erge hekel aan teenslippers, komt omdat ik ook absoluut niet op slippers kan lopen..
Totdat mijn moeder een paar speciale voor me had gekocht in Griekenland, met een riempje om me voet heen:D
Ze zijn harstikke lelijk,maar heb er tog echt vaak genoeg op gelopen in de vakantie (y)

Maaaar draag altijd nog liever stijlvolle sandalletten :p Ook naar het strand :D
Op en langs het strand vind ik het oke (y)

Maar ik vind het erg dom als mensen er in uitgaan (ziet er gewoon zo goedkoop en armoedig uit), en al helemaal in Nederland waar je nauwelijks kon spreken van een zomer. Dus teenslippers gewoon hier op straat of in een discotheek: mij niet gezien! :d

ik vind ze heerlijk

Op vakantie wel maar niet hier in Nederland als t zo koud is hoor.. brrr :S
Teenslippers zijn the bomb!!! Kheb me paar echt al helemaal versleten!! Khad die van mij bij de Levi's store gekocht.

En voor Kel (L) Val ---> Koud??? dan ga je toch met je sokken in je slippers:)
Teenslippers zijn leuk!! Zitten ook heel fijn, jammerr dat het er nu een beetje te koud voor is buiten, maar in huis draag ik ze nog wel :)
ik vind teenslippers wle leuk..
ma bij manne vind ik t egt wel minder..

zomers is het echt lekker!!
tenminste niet zo heet aan je voeten...
en eigenlijk zit het nog lekker ook!!
maarja op uitgaan nou nee...
staat iedereen op je tenen te stappen...
maar de straat op.. JA!!!

Ik vindt teenslippers leuk mits het stijlvolle zijn

D&G