Partyflock

Forumonderwerp · 697606
706x bekeken

Waarschuw beheerder
stel je hebt een vriend(din)
en hij/zij kijktandere vrouwen/mannen das wel normaal maar ik bedoel niet gewoon kijken maar kijken met een blik van WAUW wat een geilwijf en danook nog is zeggen die ziet er goed/aantrekklijk uit wat zou jij dan doen als je hebt gezegt dat je het niet leuk vind maar hij toch door blijft gaan(K)(K)(K)juhz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn vriend kijkt ook wel eens met zo een blik naar een meisje dat je weet dat ie haar wel erg mooi vind. Of hij vraagt: Vind je dat een mooi meisje? En dan weet ik gewoon dat hij haar wel erg mooi vind. Ik irriteer me daar ook aan, maarja kijken moet opzich wel kunnen eigenlijk.

pcies dan raak je toch je zelf vetrouwen kwijt
dan ga je jezelf minderwaardig vinden enzo
:no: niet goed

Mee eens! Je gaat jezelf met dat meisje vergelijken.. teminste dat doe ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar zolang ie het maar af en toe zo'n opmerking maakt.
er zijn ergere dingen nml :)

Mijn vriend deed het ook in het begin, heb gevraag aan hem of hij er op wou letten dus

en een beetje lieve vriend die van je houd, let dus ook op :)

ik zei eerst standaard "ik ben toch mooier"
of negeren :)
gewoon heel t vriendje negeren O:)
deed k bij mn ex wel ;d

mn mn vriend van nu, kon ik erover praten, en hij houd er nu gewoon rekening mee dat ik dat liever niet constant hor omdat k vroeger veel last van onzekerheid had en soms nog heb :)
Waarschuw beheerder
Ik kan daar egt niet tege als me vriend dat doettt dat vin ik egt nixxxxx :nee:

Waarschuw beheerder
tja negeren is volgens mij niet de oplossing dan ga je je steeds kutter voelen
Waarschuw beheerder
Dubbel!!

slotje??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 dondertje

Waarom is dat gemeen?
Als je al een paar keer hebt aangegeven dat je dat niet trekt dan is het toch niet gemeen om hetzelfde te doen en te kijken wat hij ervan vind?

Het is pas gemeen als zich er totaal niets van aantrekt terwijl jij al een paar gezegd hebt dat je het niet ok vind.

En inderdaad, als je een lieve vriend hebt die echt gek/op met je is dan houdt hij daar rekening mee! Zo hoort het tenminste wel.

En anders zouten ze maar lekker op toch? :-)
Waarschuw beheerder
Ja niet leuk als iemand dat doet..prima als je iemand aan kijkt ineen een discotheek of waar dan ook...beetje oog contact..je mag best kijkeh hoe iemand er uit ziet...maar op zon manier zou niet leuk zijn en ook nog als die het er bij zegt....kzou het eerlijk zeggen dat ik dat niet leuk zou vinden..dan word ik wel jarloers!!

Waarschuw beheerder
Verbieden moet je nooit doen. Wat men verbiedt is juist zo aantrekkelijk.
Waarschuw beheerder
Njah mn ex vriendin maakte er nooit een probleem van, die zei het ook wel eens over andere jongens en mij boeide het weinig zolang het maar bij kijken bleef.

En andersom ook eigenlijk.

Maar als ze zou aangeven dat ze het vervelend vind dan zeg ik dat niet zomaar iig :)

Waarschuw beheerder
Pcies :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
2 linnie, haha t was ook een grapje meis
ik zou het ook terug doen
bedoelde dat je er gelijk mee hebt
(F)