als van achteren alles aangeveegd wordt, waar ze erg driftig mee bezig zijn zo te horen. Willen mensen natuurlijk weg voor ze klem komen te zetten. En dan is het al snel hekken plat en doorlopen.
SPHC |+| The Emperor 7 augustus 2004 23:47
okeej ik kom er net vandaan had voor weinig een kaartje gekocht en aangezien het bijna in mijn achtertuin is ging ik maar ff kijken.
van me leven heb ik nog nooit zon massale vechtpartij gezien. ik stond bij de HQ op de heuvel en in de vallei beneden stonden zon 150/200 ajax en feyenoord supporters (teminste dat werd me verteld) te matten. ze rende maar achterelkaar aan door de hele vallei duurde wel een half uur ofzow. toen zag ik ME bussen komen mja die bleven ook niet lang, die ginge meteen weer weg zonder iets te doen. dit valt me echt tegen iedereen heb het wel altijd over de slechte sfeer op hc feesten maar dit was 20x slechter. okeej ajax feyenoord supporters mja die komen daar uiteindelijk toch ook voor de muziek naar toe.
verder heb ik nix meegekregen dat het water op was ofzow dus dat viel ook wel mee.
wel waren de toiletten bij de ehbo tent in de buurt echt super smerig. al die potten waren overstroomd en overal lag pis op de grond dus een blubber bende van pis. TE SMERIG