Ik kan het niet zeggen. Ga namelijk niet. Voor mij duurt het nog wel effe voor ik kan zeggen strax naar .... Zielig ben ik he?
donateur
Ja straks ja...heb n gezellige avond met mn maten vervroegd moeten afbreken omdat ik er vroeg induik ...niet gek ook als de wekker om 7:30 gaat en ik om 8:30 verzamel voor de bus!
niet zo heel veel zin in. moet ook werken 11uur lang
donateur
Midden in de nacht?? Hij is net begonnen! Djeez, ik moet er iets vroeger uit als doordeweeks, dus ga er ook iets vroeger ín als doordeweeks...en dat is pas rond half 1, 1 uur, zoiets
wow ik heb er ook echt zin in,ben net ff een biertje wezen drinken in de kroeg en ga nu lekker pitten een paar uurtjes en dan gaat om 7 uur de wekker en dan vertrek ik om 8 uur van huis
laatste aanpassing
ja duidelyk niet myn baas, die gaat liever mee naar een goed feestje !
Eerst nog een misbank. verder kans op (stevige) regen- of onweersbui.
In de zuidelijke helft van ons land komen vanochtend enkele stevige regen- en onweersbuien voor. In het noorden zijn er enkele mistbanken. De mistbanken verdwijnen de komende uren. De temperatuur ligt rond een graad of 18.
De buien in het zuiden nemen in de loop van de ochtend in activiteit af. Verder zijn er vandaag wolkenvelden maar er is ook ruimte voor de zon. Vanmiddag ontstaan opnieuw enkele (stevige ) regen- en onweersbuien. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 23 graden op de westelijke Wadden tot 30 a 31 graden in het oosten en noordoosten. Er staat weinig wind.
Dus denk eraan: zowel je poncho als je waaier meenemen!