Partyflock

Forumonderwerp · 697132
1 volger · 17428x bekeken
Betreft: evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
30 oktober, Gelredome

Voorverkoop eind augustus!

Nieuwe 'Tiësto in Concert' in Nederland en België

Tijs Verwest, ofwel DJ Tiësto zal na het enorme succes van het concert van afgelopen jaar wederom een geruchtmakend optreden gaan geven. Er staat ook een concert gepland in België. Tiësto in Concert in Nederland zal plaats gaan vinden in het Gelredome op zaterdag 30 oktober aanstaande. Tiësto werd afgelopen jaar voor de tweede achtereenvolgende keer verkozen tot 's werelds beste DJ.

Met de release van zijn nieuwe album 'Just Be' heeft deze wereldartiest een intensief reisprogramma achter de rug en nog voor de boeg de aankomende maanden. Bijna ieder enigszins dansminnend land ter wereld tekende zijn album met het logische gevolg dat hij die landen tevens aandoet ter promotie van zijn album. Daarnaast is Verwest nog steeds veelvuldig in de studio te vinden om te werken aan nieuwe singles en voorbereidingen te treffen voor zijn tweede concert dat de tot dusver avond van zijn leven en dat van de ruim 25.000 aanwezigen moet gaan overtreffen.

Na de primeur van afgelopen jaar waarin hij als eerste DJ ter wereld een 8 uur durend concert heeft neergezet waren de reacties lovend. De wereld bekeek met argusogen het concept en de overweldigende show die rondom Tiësto was opgetuigd. De DVD is wereldwijd geëxploiteerd en heeft in zowel Azië als het land van de entertainment en shows, Amerika, stof doen opwaaien. De prestatie van het concert door slechts een DJ in een stadion in combinatie met de overweldigende show wordt nog steeds als legendarisch ervaren door de massaal aanwezige internationale pers. Een en ander heeft ertoe geleidt dat er sterke interesse is in landen als Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten om daar ook "Tiësto in Concert" te laten plaatsvinden.

'Magic' is het thema dat gekoppeld is aan deze aankomende concerten. Dit thema biedt voor de ontwerpers nieuwe invalshoeken om een op concertgebied ongeëvenaarde show neer te zetten ondersteund door in Nederland nog nooit eerder gebruikte special effects. Inhoudelijk zal op muzikaal gebied extra aandacht besteed worden aan optredens van acts en gastartiesten. "Tiësto in Concert moet dit jaar nog beter en indrukwekkender worden als het vorig jaar al was. Ik ben me ervan bewust dat de lat hoog ligt maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een nog groter succes zal worden. Ik heb er nu alweer zin in.", aldus een enthousiaste Tiësto die heel de maand oktober geen boekingen zal doen om zich optimaal voor te kunnen bereiden.

De organisatie van 'Tiësto in Concert' ligt in de handen van ID&T, marktleider in Nederland op het gebied van dansevenementen en onder meer bekend van de organisatie achter evenementen als Sensation en Mystery Land. Internationaal timmert ID&T tevens aan de weg met eigen organisaties die in België en Duitsland het ID&T gedachtegoed tot uitvoer brengen.

Dit concert zal wederom de populariteit van 'dance' in Nederland en ver daarbuiten onderstrepen. Tiësto is daarnaast natuurlijk het levende bewijs van een Nederlandse artiest die op jonge leeftijd wereldfaam bereikt heeft en daarmee Nederland op de wereldkaart zet.
Meer informatie over de nieuwe editie van "Tiësto in Concert" en voorverkoop vindt u op www.id-t.com of [url]www.tiesto.com

[/url]
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
chocolade ridder?
Waarschuw beheerder
Ik ben bang dat ik geen kaarten kan krijgen, omdat ik nog tot 15 oktober in de VS zit. Vorig jaar kon ik niet ivm met mijn stage en toen kon ik na het zien van de DVD mezelf wel voor de kop slaan!
Gelukkig heb ik 23 september nog een setje van Tiesto in Club Space in Miami tegoed http://www.clubspace.com Vorige keer was het echt super gaaf, helemaal omdat hij vooral de wat hardere trance platen draaide ipv die platen met veel gezang erin en enkele klassiekers aan het einde! Ook bleef de club tot 9 uur s'ochtends open en daarna lekker naar het strand, heerlijk!
Waarschuw beheerder
Pitalo: Laat effre iemand anders je kartje halen dan. :) Lijkt me niet zo'n probleem toch?

Waarschuw beheerder
Ik zal er liggen in mn slaapzak, dit ga ik voor geen goud missen...
Waarschuw beheerder
donateur
Vorige keer ook helaas gemist maar ik zorg er ook voor dat ik klaarsta op de beruchte zaterdagochtend...

Dit is wel iets om naar uit te kijken :yes:

Waarschuw beheerder
Vorig jaar gemist, maar heb alles al geregeld, en zorg ervoor dat ik vroeg een kaartje heb :)
Waarschuw beheerder
Ik heb sowieso een adresje waar geen kip komt en die openen ook al om 08.30. Ga daar dus echt wel gelijk mn kaartje halen hoor! Weet wel zeker dat dit snel uitverkoopt. Nutero, ik zou t risico niet lopen, Why wait? Beter te vroeg als te laat lijkt me. :)
Waarschuw beheerder
De sigarenboeren zijn voor 09:00 open :X

Waarschuw beheerder
Ticketbox begint pas om 09.00uur
Waarschuw beheerder
:) Pcies combination! En ik ben dr gewoon echt op tijd bij. geen zin om achter het net te vissen. Zal wel weer stikken van de opkopers en kaartjeshandelaren (kutlui! :kots: )
Waarschuw beheerder
Ik vond vorig jaar Tiesto in concert echt helemaal geweldig. Echt dat ik er dit jaar weer bij ben. Dit feest wil ik gewoon niet missen. Ik heb er nu al zin in :d :D :d

Waarschuw beheerder
Staat genoteerd in de agenda...nu maar hopen idd da'k nie achter het net vis zoals bijna het geval was bij Sensation, gelukkig had toen de platenboer er een aantal apart gehouden.
Waarschuw beheerder
+1
Wil dit superconcert echt voor geen goud missen! Vorig jaar was het ook geweldig! Hebben gelukkig een vriend van ons gevonden die kaartjes voor ons wilt halen als wij op vakantie zijn. Nu maar hopen dat ie op tijd zijn bed uit komt :-D

Waarschuw beheerder
Heey you 2,bacionne en happynezz skatjuhs,ikke en syllie 10 ook van de partij,met zijn alle weer :bounce;:bounce:
Waarschuw beheerder
nee dit lijkt me nix! ik heb liever dat tiesto gewoon acht uur lang ergens in een club draait dan zo "in concert" met allemaal gastoptredens van bvb die dinand (kane)

WTF??? Dit was juist HET hoogtepunt van vorig jaar!!!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
nee het hoogtepunt was de intro vond ik en toen ie het meest kippenvel nummer ever draaide saltwater - legacy :kwijl: wat vet!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Ik ben van plan om ook een kijkje te gaan nemen...
Waarschuw beheerder
we kunnen hier gaan twisten over wat de hoogtepunten van de avond waren, maar -op een paar momenten na dan- vond ik de hele avond een hoogtepunt! (y)

:respect:

Waarschuw beheerder
Rolanda schreef
Heey you 2,bacionne en happynezz skatjuhs,ikke en syllie 10 ook van de partij,met zijn alle weer

Het zal ook nooit een feest worden als jullie er niet bij zijn! Helemaal super, want ik heb jullie wel gemist bij DV

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
rolanda 13 augustus 2004 14:37
Heey you 2,bacionne en happynezz skatjuhs,ikke en syllie 10 ook van de partij,met zijn alle weer

Ey 2 van me allerliefste partyvriendinnetjes gaan ook!!! Kzag al dat Syl van vakantie terug is!!! TOP meiden!!! (y)

Maar eerst volgende week ML!!! Flink weer uit onze panty!!! :bounce: :bounce: en nog eens :bounce:

En natuurlijk alvast voorproefje van onze Tijs!!! Kgaat ckers kijken, luisteren, zwijmelen en :bounce: bij hem!!
Waarschuw beheerder
iddddd next week ML!!!
maar ook tic 2 offcourse present ;x
Waarschuw beheerder
Natuurlijk ook present! Vorige TIC was ook super, een van de allerbeste feesten ooit :respect:

In ieder geval op tijd naar de sigarenboer hier in het dorp. De feest raakt zeker binnen no time uitverkocht.

Waarschuw beheerder
denk dat ik hier ook heen ga, ben vorig jaar niet geweest, maar heb de dvd gezien en het zag er wel echt vet uit.

count me in

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg als het goed is het kaartje voor me verjaardag :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt beter als afgelopen keer let maar op :yes:

Ik ga weer hele avond aan de dans...(y)
Waarschuw beheerder
Volgende week 20:00.. C U @ ML 8)

Waarschuw beheerder
Duidelijk Aanwezig!!

Waarschuw beheerder
Ik krijg als het goed het kaartje op mijn verjaardag 30 okt zelf 8) :D!!!

Wordt dus dubbel feest :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik moet toch ook weer eerlijk zeggen dat ik blij ben dat die t in het Gelredome weer doet en niet in de Arena...

Vindt het Gelredome echt wel een veel betere locatie en veel beter om naar de WC te gaan dan bij Sensation inde Arena...

De 27e snachts maar niet teveel drinken in de kroeg of gelijk door hehe voor mijn kaartje..
Waarschuw beheerder
Eindelijk!!! TIC1 was 1 van de beste feesten waar ik ooit ben geweest... Echt super!!
Nu nog een kaartje scoren de 28e...
Waarschuw beheerder
Bekijk Tiësto nu Live@HollandHeinekenHouse

Errug lekker weer hoor.......

Waarschuw beheerder
donateur
ja he .. iedereen gaat voor een ticketbox liggen terwijl er 10000 van zijn ofzo.... je kan net zo goed gewoon half uur van te voren gaan lijkt me :S

Waarschuw beheerder
geloof dat ik hier bij de drogist waar ik altijd mijn kaarten koop de dames maar eens lief aankijk, een aanbetaling doe en vraag of ze er meteen twee voor me willen opzij leggen.

8)

Waarschuw beheerder
donateur
ellepel?? te lui om je bed uit te komen voor deze ene keer? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Sensation White was binnen 3 uur uitverkocht. En dat was voor tienduizenden mensen

Tja ach ... 35000 toen ... voor tiesto nu 25000 kaarten beschikbaar .. dussssss denk ook wel dat het 3 uur duurt

Waarschuw beheerder
welnee, zou er al om 7 uur uur staan als het moet, maar wil geen risico nemen dat ik daar kom en er al een hele rij staat..:P
Waarschuw beheerder
Ik moet toch ook weer eerlijk zeggen dat ik blij ben dat die t in het Gelredome weer doet en niet in de Arena...

Vindt het Gelredome echt wel een veel betere locatie en veel beter om naar de WC te gaan dan bij Sensation inde Arena...

Het dak van het Gelredome is verduisterd, en dat vind ik al een hele PLUSpunt!

En het is kleiner, dus niet zo verspreid de mensen, maar iets knusser :$
Waarschuw beheerder
Als die ticketbox apparaten maar niet beginnen te flippen. Want ik verwacht de 28ste, klokslag 9 een gekkenhuis.

Tiesto was gisteren trouwens te gast bij studio sportzomer op ned. 2. Komen midden in dat interview die gekken van 6-pack lopen klooien.
Waarschuw beheerder
Haha, ja idd, stelletje amateurs:[
Waarschuw beheerder
donateur
Lache joh als ik in de rij ga staan voor o.a.
ook 2 kaartjes voor mijn rijinstructeur(leeftijd:40 jaar)
dan krijg ik een rijles gratis en gaat hij is een keer naar een party met zijn vrouw.

goede deal toch?
Waarschuw beheerder
8)

Zeker een goede deal! (y)

Waarschuw beheerder
Zelfs mn ouders zijn van de partij, maken er een gezellig avondje uit van...
Waarschuw beheerder
donateur
Even een vraagje ben vorig jaar niet geweest
maar was t goed te doen wat betreft de drukte
of was t te druk??
Waarschuw beheerder
Nee, vond het heel goed te doen (Y)

Leuk publiek was het trouwens 8)
Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn misschien ook present 8)

Zijn al een keer naar Tiesto geweest trouwens (y)

Waarschuw beheerder
was zeker goed te doen, voldoende dansruimte of je moet vooraan willen staan en voldoende drank/eet faciliteiten..Toiletten geen wachttrij gehad.
Waarschuw beheerder
Hoop dat het publiek net zo leuk is als vorig jaar :X

Waarschuw beheerder
Mn pa is het fanatiekst van de 2, Sensation, Trance Energy, FFWD en Tiesto, vind het wel lachen en thuis heb ik er ook geen last van...
Waarschuw beheerder
Heb ik trouwens welles van Nestor gehoord ja... Toen wij op Sensation liepen was je pa er ook 8)

Waarschuw beheerder
:-), wanneer ga je nou naar het Magic Island?