Partyflock

Forumonderwerp · 697132
1 volger · 17789x bekeken
Betreft: evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
30 oktober, Gelredome

Voorverkoop eind augustus!

Nieuwe 'Tiësto in Concert' in Nederland en België

Tijs Verwest, ofwel DJ Tiësto zal na het enorme succes van het concert van afgelopen jaar wederom een geruchtmakend optreden gaan geven. Er staat ook een concert gepland in België. Tiësto in Concert in Nederland zal plaats gaan vinden in het Gelredome op zaterdag 30 oktober aanstaande. Tiësto werd afgelopen jaar voor de tweede achtereenvolgende keer verkozen tot 's werelds beste DJ.

Met de release van zijn nieuwe album 'Just Be' heeft deze wereldartiest een intensief reisprogramma achter de rug en nog voor de boeg de aankomende maanden. Bijna ieder enigszins dansminnend land ter wereld tekende zijn album met het logische gevolg dat hij die landen tevens aandoet ter promotie van zijn album. Daarnaast is Verwest nog steeds veelvuldig in de studio te vinden om te werken aan nieuwe singles en voorbereidingen te treffen voor zijn tweede concert dat de tot dusver avond van zijn leven en dat van de ruim 25.000 aanwezigen moet gaan overtreffen.

Na de primeur van afgelopen jaar waarin hij als eerste DJ ter wereld een 8 uur durend concert heeft neergezet waren de reacties lovend. De wereld bekeek met argusogen het concept en de overweldigende show die rondom Tiësto was opgetuigd. De DVD is wereldwijd geëxploiteerd en heeft in zowel Azië als het land van de entertainment en shows, Amerika, stof doen opwaaien. De prestatie van het concert door slechts een DJ in een stadion in combinatie met de overweldigende show wordt nog steeds als legendarisch ervaren door de massaal aanwezige internationale pers. Een en ander heeft ertoe geleidt dat er sterke interesse is in landen als Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten om daar ook "Tiësto in Concert" te laten plaatsvinden.

'Magic' is het thema dat gekoppeld is aan deze aankomende concerten. Dit thema biedt voor de ontwerpers nieuwe invalshoeken om een op concertgebied ongeëvenaarde show neer te zetten ondersteund door in Nederland nog nooit eerder gebruikte special effects. Inhoudelijk zal op muzikaal gebied extra aandacht besteed worden aan optredens van acts en gastartiesten. "Tiësto in Concert moet dit jaar nog beter en indrukwekkender worden als het vorig jaar al was. Ik ben me ervan bewust dat de lat hoog ligt maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een nog groter succes zal worden. Ik heb er nu alweer zin in.", aldus een enthousiaste Tiësto die heel de maand oktober geen boekingen zal doen om zich optimaal voor te kunnen bereiden.

De organisatie van 'Tiësto in Concert' ligt in de handen van ID&T, marktleider in Nederland op het gebied van dansevenementen en onder meer bekend van de organisatie achter evenementen als Sensation en Mystery Land. Internationaal timmert ID&T tevens aan de weg met eigen organisaties die in België en Duitsland het ID&T gedachtegoed tot uitvoer brengen.

Dit concert zal wederom de populariteit van 'dance' in Nederland en ver daarbuiten onderstrepen. Tiësto is daarnaast natuurlijk het levende bewijs van een Nederlandse artiest die op jonge leeftijd wereldfaam bereikt heeft en daarmee Nederland op de wereldkaart zet.
Meer informatie over de nieuwe editie van "Tiësto in Concert" en voorverkoop vindt u op www.id-t.com of [url]www.tiesto.com

[/url]
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
nog maar 4 nachtjes slapen! :D :bounce: :D
Waarschuw beheerder
vorig jaar bleef het tot het einde toe vol
niemand wilde ook maar iets missen, in ieder geval ga ik niet weg voordat Tiesto 100.000 toegiften heeft gedraaid en echt moet gaan stoppen

Waarschuw beheerder
Ik heb d'r zin in! :D

Waarschuw beheerder
kan iemand mij vertellen of je uberhaupt je eigen digitale camera mag meemenem?

al ga ik er van uit dat het niet mogelijk is:S
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het zo dat je hem mocht meenemen maar als ze je fotos zagen maken namen ze je card in beslag, en die kreeg je dus ook niet meer terug.
Waarschuw beheerder
Ik krijg nu toch echt de krieeeeeeeeeeeeeeeeebels....

:lief: :yes: :bounce: :-)

Waarschuw beheerder
Weet iemand wanneer de officiële opening begint? Ik hoorde 11 uur, maar vorig jaar was het blijkbaar 12 uur... Ik kan er nog niet om 11 uur zijn, dus wie kan me ff helpen?
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk draait hij van 11 tot 12 achter een doek en is om 12 uur de officiele opening!
Waarschuw beheerder
Dat achter een doek dj-en is echt een goede actie. Je bouwt de spanning op. Je hoort hem draaien, maar je ziet hem niet. Daarnaast draait hij dromerige plaatjes erbij, wat de sfeer en de spanning tot 12.00 echt compleet maakt.

Bij dat eerste uurtje vorig jaar zag je trouwens op het videoscherm zijn carriere voorbij vliegen, wat het trotse en blije gevoel alleen maar versterkte.

En dan de uitspatting rond 12 u. Ik kan mij dat vorig jaar nog zo voor de geest halen. Het was mijn beste partyfeeling ever. Alles klopte. :)
Waarschuw beheerder
Merel 25 oktober 2004 21:15
Waarschijnlijk draait hij van 11 tot 12 achter een doek en is om 12 uur de officiele opening!

:yes: Net als vorig jaar ja

JUIST JA, chocoflocken :yes: je verwoordt het prima 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Dutch dimension 2002 in de HMH blijft het mooist qua Tiësto solo...ondanks dat de vorige TIC zeer vet was...(y)

Mensen ik heb er zin in....Trens :lief:

En idd de opening wordt gewoon weer ouderwets kippenvel...B)
Waarschuw beheerder
Ik hoorde van het weekend dat het spektakel vanaf 23.00 uur begint.

Koppel het thema Magic en Hans Klok aan elkaar en je hebt de opening.... (is een gokje ;) )

Waarschuw beheerder
alhoewel precies op zaterdagnacht de wintertijd ingaat, zou het helemaal niet zo gek zijn(y) dat zaterdag een mooie geplande feestavond is, want dan bartst het echt los en Tiesto is al lekker in gedraaid;)

en wat de denken van de nieuwe laser effects die ze willen laten schitteren!!

Dus ik heb zin in zaterdag!!:yes:

Waarschuw beheerder
goed dat ik dit nog even lees, dacht dat t om 22uur zou beginnen. ;-) thx.

Heb er gruwelijk zin in :-D

Waarschuw beheerder
Hoe laat begint het nou 22.00 uur of 23.00 uur??
:vaag:
Waarschuw beheerder
22.00 deuren open, beetje chill muziek 23.00 de opening?

misschien gaat het zo

Waarschuw beheerder
mmm ja zou ook kunnen...maar maak niet uit heb er zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
Nog 3 dagen!!!!! Heb vandaag nog maar 25 keer naar "just be" geluisterd!
Waarschuw beheerder
ken het chica!

vooral die:

'You can travel the world, but you can't run away, from the person you are in your heart'....

blijft lang hangen
Waarschuw beheerder
LAATSTE INFO VAN ID-T

WERELDWIJDE LIVE STREAMING OP ID-T.COM
Wie niet in staat is geweest een kaartje voor Tiësto In Concert te bemachtigen, hoeft niet te treuren. Zowel het concert van vrijdag 29 en zaterdag 30 oktober is live te volgen op ID-T.com via live streaming. Beide concerten zijn te volgen van begin tot eind. Het hele programma duurt liefst tien uur. Vanaf 22.00 uur kan er via ID-T.com ingeschakeld worden op de live stream. Door het gebruik van meerdere satellieten wordt een goede kwaliteit van de uitzending bijna wereldwijd gewaarborgd.

WIN KAARTEN BIJ ID&T RADIO

Deze week maken luisteraars van ID&T Radio kans op de allerlaatste kaarten voor Tiësto In Concert. Deze hele week wordt van ’s ochtends 7.00 uur tot ’s avonds 19.00 uur, in iedere show een plaat van Tiësto gedraaid waarna de luisteraar kan sms-en naar het bekende nummer 4411 en uitleggen waarom ze denken recht te hebben op twee kaarten voor één van de concerten. Deze actie loopt de hele week.

EXTRA KAARTEN BIJ TICKETBOX

Er zijn nog een aantal kaarten voor Tiësto In Concert verkrijgbaar. Er zijn gereserveerde tickets uit het buitenland terug gekomen. Het betreft kaarten voor het concert van vrijdag 29 oktober. De tickets zijn verkrijgbaar bij de filialen van Ticketbox.

OPENINGSTIJD

De deuren van het Gelredome gaan vanaf 21.30 uur open voor de bezoekers. Vanaf 22:00 uur is er entertainment en muziek en vanaf 23:00 begint de openingsshow van Tiesto In Concert.

VIP

Bezoekers die in het bezit zijn van een VIP-kaart hebben toegang tot het speciale VIP-deck op de tribune. Voor de VIP-gasten staan er luxe barren en is er een chill ruimte. Bovendien is er voor bezoekers met een VIP-kaart een aparte entree.

GARDEROBE

Buiten het Gelredome is een garderobe aanwezig. Voor de duidelijkheid: jassen en tassen kun je dus niet binnen in het stadion kwijt. De procedure van de garderobe is als volgt: - Eerst een garderobebon kopen, dan een hanger ophalen bij de hangeruitgifte en vervolgens je jas om de hanger afgeven bij de desbetreffende balie. Bewaar je bonnetje goed, geen bon = geen jas.

WINTERTIJD

In de nacht van zaterdag 30 op zondag 31 oktober gaat om 3 uur 's ochtends de klok een uur terug. De wintertijd heeft ook effect op de lengte van Tiësto in Concert. Bezoekers kunnen een uur langer doorfeesten.

VERVOERSINFORMATIE
Werkzaamheden aan de A325

In de laatste twee weekenden van oktober werkt de provincie Gelderland aan het wegdek van de autosnelweg A325 (Arnhem – Nijmegen) tussen het knooppunt Ressen en de afslag Elden. De werkzaamheden beginnen telkens op vrijdagavond rond 19.00 uur en eindigen (naar verwachting) in de nacht van zaterdag op zondag. De eindtijd is afhankelijk van de weersomstandigheden en het verloop van het werk.

Gevolgen voor het verkeer in het weekend van 29,30 en 31 oktober:

In dit weekend wordt de Westbaan (Arnhem – Nijmegen) aangepakt. Automobilisten vanuit Nijmegen richting Arnhem moeten nu ook omrijden via de A15, de A50 en de A12.

WERKZAAMHEDEN AAN HET SPOOR OP ZATERDAG 30 OKTOBER
In verband met werkzaamheden aan het spoor op het traject Utrecht en Ede en op het traject Nijmegen en Oss rijden hier bussen in plaats van treinen. Op zaterdagochtend 30 oktober rijdt NS een aantal extra treinen over een alternatief traject, in dit geval via Amersfoort naar Utrecht. Vanuit Amersfoort en Utrecht kun je verder reizen naar je bestemming in de Randstad. Als bezoeker van Tiësto In Concert krijg je het advies om iets eerder uit het Gelredome te vertrekken en gebruik te maken van onderstaande treinen. Voor reizigers naar overige bestemmingen gelden geen beperkingen.

Reisadvies op zaterdag 30 oktober
Extra treinen van Arnhem naar Utrecht (via Amersfoort)

Vertrek Arnhem: 06.16 Aankomst Utrecht Centraal: 07.36
06.46 07.54
07.16 08.36
07.46 08.54

Om 06.49 vertrekt er een extra trein van Arnhem naar Tiel.

Voor meer reisinformatie: www.ns.nl en
www.id-t.com/tiestoinconcert/2004

PENDELBUSSEN

Tussen station Arnhem Centraal en het Gelredome rijden er pendelbussen van Connexxion.

TIESTO IN CONCERT DVD

Net als vorig jaar verschijnt er ook dit jaar een DVD registratie van Tiësto In Concert. De dubbel DVD met veel extra features ligt vanaf drie december in de winkel.
Waarschuw beheerder
Thanks voor de info (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Onwijs bedankt voor de informatie!!

Ik heb er echt zin in, heb enkel nog maar Tiësto in de auto.. Ben bang dat ik vrijdag de muziek niet meer aan kan horen ;)

vooral die:

'You can travel the world, but you can't run away, from the person you are in your heart'....

blijft lang hangen

Inderdaad!!! Maar dat is in tegendeel tot bij andere nummers NIET irritant!
Waarschuw beheerder
chica21 26 oktober 2004 19:04
Nog 3 dagen!!!!! Heb vandaag nog maar 25 keer naar "just be" geluisterd!

ik heb vandaag bijna alle platen die ik heb van tiesto aan mekaar gemixt

ik heb totaal geen zin in Tiesto in Concert dus :p
Waarschuw beheerder
Adagio for strings is het bij mij!!!

Die aankondiging: '25.000 people in this thrilling dome' is hetgene wat bij mij voor kippenvel zorgt! :D
Waarschuw beheerder
pffff die dvd ja, de opening jeetje. Nog steeds krijg ik er ook kippenvel van....

Ik draai ook steeds alles van hem om lekker in de Tiesto-mood te komen....iedereen heeft er echt zin in en ik ook....

Waarschuw beheerder
Ook ik kan niet wachten! Zeker met die verhalen van jullie van vorige keer. Ben toen niet kunnen gaan en baalde flink. Maar nu ben k dr bij!! :D

Wij zijn al 's middags in t centrum, wat eten, voordrinken en opladen (als dat al nodig is) om zo om 23 uur helemaal los te gaan voor de komende uren (zelfs een uur langer!!:))

Tot zaterdag!!

Waarschuw beheerder
DAMN... dit is echt niet normaal meer...!! Heb allang niet meer zo uitgekeken naar een feestje!! :D Nog 2 nachtjes slapen!!

Waarschuw beheerder
Heb ik ook ja! Meestal weet je al ongeveer van een feest wat je kunt verwachten, maar nu...

OK, veel platen liggen natuurlijk al vast die gaan komen, maar ik verwacht ook wel een aantal nieuwe platen die nog niemand kent..

En wie kwamen er ook al weer allemaal live mee optreden? Just Be zal ie live doen met Kirsty, maar kwamen Gabriel & Dresden ook niet langs voor iets? Ik meen dat ergens gezien te hebben.... Dus dan zou het wel eens kunnen dat er een Tiesto remix van de nieuwe motorcycle komt ofzo?

En weet iemand misschien nog meer namen?

Elkaar een beetje opnaaien om er nog meer zin in te krijgen is niet verkeerd :jaja:

Waarschuw beheerder
Way Out West feat T. Kelshall - Mindcircus (Gabriel and Dres

Andain - Beautiful Things (Gabriel and Dresden Mix)

Freefall feat Jan Johnston - Skydive

evanescence-hello_(trifactor_vs_g_and_d)-msac.mp3

mag ie in dat extra uurtje van mij allemaal draaien:D

Waarschuw beheerder
Eventueel hopen dat Armin van Buuren ook is uitgenodigd op zijn set mooi duo samen Tiesto& Armin!:D:D

Op het album Just Be heeft hij ook een geweldige (remix) met Enya (opera zanger) dus laat staan dat zij waarschijnlijk ook op het toneel verschijnt:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eens kijken of we wat flugeltjes kunnen gaan verkopen!
cya Friday!
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00076fa900142c4ede08ab581a007068a6]http://members.lycos.nl/roedykarel/foto/tiestoopbouw.JPG[/img]

Klein voorproefje

Waarschuw beheerder
donateur
Zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
maaruh kon je nou om half 10 naar binnen ? en het begint om 22.00 toch ...
Waarschuw beheerder
21.30 deuren open
22.00 'achtergrondmuziekje' ;-P
23.00 Tiesto begint met draaien
00.00 grand opening

:-)

Waarschuw beheerder
donateur
achtergrondmuziekje'

Hahah ben benieuwd ...
Ben zoiezo benieuwd naar alles vorige x niet geweest maar wel de dvd gezien en dat ziet er echt vet uit ..

Hoor alleen van veel mensen dat het vorige x tedruk was en veel te warm , hopelijk dit x niet
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat voor kleren ik aan moet doen :/

(jaja, komt over net een wijf, I know O:) )

Waarschuw beheerder
ja man ik weet t ook nie...echt wel minder..ik heb al 3 stelletjes nieuw gekocht..maar mis gewoon iets...maar ja wat :vaag: is toch niet gezond meer...heb er zo'n zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
Uh, nou weet ik het wel..

Ben 'ff' naar de magik store :vaag:
Waarschuw beheerder
Ben ik ook al geweest Qomb@tiQon, maar echt veel soeps hadden ze er niet helaas.
Waarschuw beheerder
Tja een Tiesto shirt is wel cool. Ik trek zelf gewoon iets aan wat lekker danst, zodat ik me gang kan gaan.

Straks eerst weer even langs Gelredome om te kijken hoe het er uit ziet, morgen even naar de tests kijken misschien dat Tijs er zelf wel is, even een fotootje met hem.

Maar nog 3 nachtjes mensjes dan gaan we LOS!
Waarschuw beheerder
Check Tiestoworld Voor meer foto's die ik heb gemaakt heb!
Waarschuw beheerder
OH, ik wil nu 2 uur in de trein zitten vor de magik store..? Hebben ze echt niets moois?:$

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie slaan door...wat moet ik aan naar Tijs?...:/ :s

Hij heeft al een vriendin dus hij paalt geen groupies meer...:p
Waarschuw beheerder
Verkeerde opmerking :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet waar Tiesto overnacht :p ;-)
Waarschuw beheerder
Dezelfde dj-booth als vorig jaar...Dat is op zich goed, alleen niks verniewends onder de zon.

En ik zie weer die BOL! Lekker afgezaagd! Vorig jaar had die bol ook weinig effect...
Waarschuw beheerder
Kijk je links op die site? Dat staat onder 2003. Toch?
Waarschuw beheerder
Ja al die foto's zijn van de opbouw van TIC 2003