Partyflock

Forumonderwerp · 697132
1 volger · 17789x bekeken
Betreft: evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
30 oktober, Gelredome

Voorverkoop eind augustus!

Nieuwe 'Tiësto in Concert' in Nederland en België

Tijs Verwest, ofwel DJ Tiësto zal na het enorme succes van het concert van afgelopen jaar wederom een geruchtmakend optreden gaan geven. Er staat ook een concert gepland in België. Tiësto in Concert in Nederland zal plaats gaan vinden in het Gelredome op zaterdag 30 oktober aanstaande. Tiësto werd afgelopen jaar voor de tweede achtereenvolgende keer verkozen tot 's werelds beste DJ.

Met de release van zijn nieuwe album 'Just Be' heeft deze wereldartiest een intensief reisprogramma achter de rug en nog voor de boeg de aankomende maanden. Bijna ieder enigszins dansminnend land ter wereld tekende zijn album met het logische gevolg dat hij die landen tevens aandoet ter promotie van zijn album. Daarnaast is Verwest nog steeds veelvuldig in de studio te vinden om te werken aan nieuwe singles en voorbereidingen te treffen voor zijn tweede concert dat de tot dusver avond van zijn leven en dat van de ruim 25.000 aanwezigen moet gaan overtreffen.

Na de primeur van afgelopen jaar waarin hij als eerste DJ ter wereld een 8 uur durend concert heeft neergezet waren de reacties lovend. De wereld bekeek met argusogen het concept en de overweldigende show die rondom Tiësto was opgetuigd. De DVD is wereldwijd geëxploiteerd en heeft in zowel Azië als het land van de entertainment en shows, Amerika, stof doen opwaaien. De prestatie van het concert door slechts een DJ in een stadion in combinatie met de overweldigende show wordt nog steeds als legendarisch ervaren door de massaal aanwezige internationale pers. Een en ander heeft ertoe geleidt dat er sterke interesse is in landen als Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten om daar ook "Tiësto in Concert" te laten plaatsvinden.

'Magic' is het thema dat gekoppeld is aan deze aankomende concerten. Dit thema biedt voor de ontwerpers nieuwe invalshoeken om een op concertgebied ongeëvenaarde show neer te zetten ondersteund door in Nederland nog nooit eerder gebruikte special effects. Inhoudelijk zal op muzikaal gebied extra aandacht besteed worden aan optredens van acts en gastartiesten. "Tiësto in Concert moet dit jaar nog beter en indrukwekkender worden als het vorig jaar al was. Ik ben me ervan bewust dat de lat hoog ligt maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een nog groter succes zal worden. Ik heb er nu alweer zin in.", aldus een enthousiaste Tiësto die heel de maand oktober geen boekingen zal doen om zich optimaal voor te kunnen bereiden.

De organisatie van 'Tiësto in Concert' ligt in de handen van ID&T, marktleider in Nederland op het gebied van dansevenementen en onder meer bekend van de organisatie achter evenementen als Sensation en Mystery Land. Internationaal timmert ID&T tevens aan de weg met eigen organisaties die in België en Duitsland het ID&T gedachtegoed tot uitvoer brengen.

Dit concert zal wederom de populariteit van 'dance' in Nederland en ver daarbuiten onderstrepen. Tiësto is daarnaast natuurlijk het levende bewijs van een Nederlandse artiest die op jonge leeftijd wereldfaam bereikt heeft en daarmee Nederland op de wereldkaart zet.
Meer informatie over de nieuwe editie van "Tiësto in Concert" en voorverkoop vindt u op www.id-t.com of [url]www.tiesto.com

[/url]
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Paf007 nee want hij kwam online met "Tiësto uitverkocht"

Uiteindelijk had ik er meer mee moeten nemen maar goed, eigen schuld, ze zijn ALTIJD te laat

Waarschuw beheerder
moeten ze maar eerder hun nest uit komen.

Inderdaad. Ik lag er ook pas om 5 uur in. En ben nog steeds dronken.
Waarschuw beheerder
donateur
ben ook nog brak als wat

Naar DJ Luna's verjaardagsfeestje geweest op Q-Beach. Erg gezellig maar wel wat brakjes
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je Huib bedoeld.

Ga je op vrijdag of zaterdag?

Waarschuw beheerder
Inderdaad. Ik lag er ook pas om 5 uur in. En ben nog steeds dronken.

Heb ook maar 4 uurtjes geslapen en kan nu niet meer slapen.
Daar baal ik wel van, maar goed ik heb dan wel kaartjes :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
GroovyLoco 28 augustus 2004 11:15
bij ons heeft ook de helft geen kaarten, maar moeten ze maar eerder hun nest uit komen

onzin?

alsof het normaal is dat er 25000 kaarten binnen 10 minuten verkocht zijn
dit is sneller dan sensation white
ik stond voor tien uur in de rij
dat die ambtenaren ook pas tien over een box open deden kan ik weinig aan doen:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation White waren ruim 50.000 kaartjes en dit is de helft....

Er waren in 10 minute ook 25.000 white kaartjes verkocht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nutero dan ligt de fout bij die winkel en niet aan het feit dat je niet je bed uit wil komen. Ben ook met mn 3 uur slaap en halfdronken kop kaarten gaan halen...
Maar waarom ga je niet naar een winkel die al om 9 uur open is gegaan???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
goh, ik word net pas wakker.. dacht dat ik wel op tijd was als ik voor 12 uur ging :S
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze pas om 10 uur konden worden uitgeprint

Waarschuw beheerder
ja ik stond er dus om 9 uur, toen al 7 man voor me, maar omdat een vrouwtje begon te zeuren met geld en ze niet bleven uitdraaien :(
Waarschuw beheerder
is wel normaal dat het zo snel gaat, a
als je vergelijk met pop artiesten neem een
borsato op robbie williams dan is het binnen
een paar minuten over...
Waarschuw beheerder
donateur
echt he, die kantoren zijn totaal niet berekend op drukte

mijn hele weekend is verpest :(

frustratie, denk dat ik zo maar wat mensen gaan :[
Waarschuw beheerder
Nou ik ga dus werken in t buitenland en zou hiervoor terug komen maar ben ook te lang in bed blijven liggen dus helaas voor mij, bespaart me dan weer een vlucht... alhoewel ik t wel jammer vind
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga belachelijk hoog bieden op marktplaats,

wie doet er mee?

500 euro voor 2 kaartjes is best aardig? :D
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar heeft het weken geduurd voordat het uitverkocht was terwijl hij toen minstens zo populair was hoor..

Waarschuw beheerder
Ach misschien komt er nog wel een 3e concert :D
Waarschuw beheerder
net t kaartje gehaald...
10 uur stond ik netjes in de rij
kwart over 10 was het concert van zaterdags uitverkocht
nu gaan we maar vrijdag;)

Waarschuw beheerder

wie doet er mee?

500 euro voor 2 kaartjes is best aardig :D

Goed idee! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij sensation duurde het de voorafgaande jaren
ook weken voordat het uitverkocht was en nu ook
in een paar uur :S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ik was er de eerste keer bij en dat was het neusje van de zalm, wat meer mensen al hebben gezegd het is nu 3 keer in 1 week dan is het exclusieve er idd vanaf!

Waarschuw beheerder
komt door zijn bezoek aan Athene denk ik ;)

Waarschuw beheerder

wie doet er mee?

500 euro voor 2 kaartjes is best aardig?

Ja das een plan om die etters die een boel verpesten te zieken! ik ben erbij!
Waarschuw beheerder
donateur
neehoor vorig jaar was White ook binnen 3 uur uitverkocht en het jaar daarvoor binnen een dag ofzo

Alice-D 28 augustus 2004 11:27
ach ik was er de eerste keer bij en dat was het neusje van de zalm, wat meer mensen al hebben gezegd het is nu 3 keer in 1 week dan is het exclusieve er idd vanaf!

sure, maar dat is voor mij geen reden om niet te gaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Plaats eens een linkje! dan doe ik ook mee :D
Waarschuw beheerder
Pfff...Ik was op tijd!

Vorig jaar had ik pas dat kaartje na een maand ofzo gehaald! En toen deed het ook nog twee maanden voordat uit het verkocht was!

Nu komt volgens mij veel dagjespubliek!
Waarschuw beheerder
donateur
hate that
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.marktplaats.nl/markt/diversen/kaarten/117502.htm

http://www.marktplaats.nl/markt/diversen/kaarten/117507.htm

http://www.marktplaats.nl/markt/diversen/kaarten/117508.htm

een paar

Waarschuw beheerder
ik heb al een bod van 601 euro en 1 van 2001 euro... :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
LOL!!!

Je kan er idd nu goud aan verdienen aan buitenlanders!

Waarschuw beheerder
Je kan ook redelijk realistisch blijven, het hem echt laten verkopen en puntje bij paaltje niet op komen dagen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ghehhe, ik ben de hoogste bieder

Zuigen jullie mee??

Waarschuw beheerder
mensen goed bezig:D
Waarschuw beheerder
Voor me stond een man die vroeg welke zitplaatsen hij nog kon krijgen...

komt me bekend voor;)
Waarschuw beheerder
Wilde ook kaarten halen om 10.15u, kreeg toen al n berichtje dat t al uitverkocht was...
Wel supersnel...
Maar nu gaan we naar de editie in Hasselt, en nog n stukkie goedkoper ook! ;)

Waarschuw beheerder
Echt humor.........
Waarschuw beheerder
donateur
site ticketbox:

De kaarten voor Tiesto in Concert zijn via de verkooppunten uitverkocht. Via het Internet is reservering tijdelijk niet mogelijk, probeer het op een later tijdstip alsjeblieft nogmaals.

Waarschuw beheerder
I schok me de tering toen ik las dat het alweer was uitverkocht. Toch maar op de gok naar mijn sigarenboer gegaan en wat bleek zij hat er veel te veel uitgedraaid voor de zaterdag dus ik kon er zo 2 mee nemen. Het syteem gaf inderdaad aan dat het was uitverkocht. Ben nu wel even heel erg gelukkig was echt onwijs bang dat het uitverkocht zou zijn.

Waarschuw beheerder
Heb jij even geluk!

Waarschuw beheerder
Dit is idd te grappig. Zoiets kan mijn dag goed maken. Beetje luitjes fucken die ons geld afwillen troggelen! pak ze!!! hEERLIJK
Waarschuw beheerder
donateur
zijn die kaartjes op die groene ticketbox kaartjes gedrukt? Of ID&T kaarten?

Waarschuw beheerder
Maar nu gaan we naar de editie in Hasselt, en nog n stukkie goedkoper ook!

goedkoper maybe, maar totaal nie vergelijkbaar met de 'echte' Tiesto in concert.

Waarschuw beheerder
id&t kaarten

Waarschuw beheerder
Yep id&t kaarten
Waarschuw beheerder
Dat bieden is idd een leuk spelletje..op welke mag ik?
Waarschuw beheerder
donateur
Jij mag over mijn bod heen gaan hoor

Waarschuw beheerder
Je mag op elke bieden waarop je wil bieden.

Ik blijf ook in de toekomst gewoon bieden op de shit. Hee, welke nerd kan hiervoor een Bot bouwen? Die gewoon elke keer direct gaat bieden als er nieuwe tiesto kaarten op markplaats gezet worden?
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=tiesto&pv=all&g=21&u=4&s=50&m=0]

ga je gang :)
Waarschuw beheerder
Geef die link eens...:p...

Er was volgens mij ook een malloot bij mij in de rij die 9 kaarten haalde...zei ik zo: ''jah die kuthandeleren verpesten het voor iedereen, klootzakken'' ....nah...dat gezicht van hem haha!

Maar ik had een rustige ticketbox...en ze draaiden daar ook continu uit. Daarom altijd proberen bij die fillialen, ondanks dat het uitverkocht lijkt!