Ik vond het eigenlijk wel leuk om een intellectuele discussie aan te gaan over of iemand dom is als hij een laag IQ heeft. Want dat geloof ik niet. Maar je hebt gelijk Doctor.
De meeste mensen komen hier niet om wijsheden op te schrijven maar om te ontspannen en lol te hebben. Daarom is het misschien onzinnig om je te ergeren aan iemand anders uitspraken of leefwijze op dit Forum. Het blijven meningen! Zolang je elkaar maar respecteerd en niemand anders probeerd te kwetsen.
De meeste mensen komen hier niet om wijsheden op te schrijven maar om te ontspannen en lol te hebben. Daarom is het misschien onzinnig om je te ergeren aan iemand anders uitspraken of leefwijze op dit Forum. Het blijven meningen! Zolang je elkaar maar respecteerd en niemand anders probeerd te kwetsen.
mijn IQ is 109.. 
het IQ van een ieder is hetzelfde als een ieder ander,maar qua iq ben je erg afhankelijk van levenssituatie..
omgang met vrienden familie,kennissen..enz..
omdat het brein nog erg onbekend is voor de gezondheidszorg is het speculeren wat de doktoren doen naar de hoogte van je brein inhoudt.
dit is mijn theorie!
als je een pas geboren baby bij een aapje zou ztoppen zal het de zelfde sympthomen over nemen als de aap..en zo denk ik dat het bij elk zoogdier wel eens kan zijn.
vaag gelul het is vrijdag dat door gedenk..
pfffff
kunnen jullie weer verder
omgang met vrienden familie,kennissen..enz..
omdat het brein nog erg onbekend is voor de gezondheidszorg is het speculeren wat de doktoren doen naar de hoogte van je brein inhoudt.
dit is mijn theorie!
als je een pas geboren baby bij een aapje zou ztoppen zal het de zelfde sympthomen over nemen als de aap..en zo denk ik dat het bij elk zoogdier wel eens kan zijn.
vaag gelul het is vrijdag dat door gedenk..
pfffff
kunnen jullie weer verder
voorbeeld:
het ene aapje heeft een ei en het andere ook
beiden proberen ze dit ei open te maken,maar dit lukt maar bij 1 aapje en hij zegt het niet verder tegen het andere aapje hoe hij dit open heeft gemaakt..
dan weet dat aapje wat het ei open heeft gekregen in principe meer..
dus heeft hij een hoger IQ?
leg mij dit dan maar eens uit
het ene aapje heeft een ei en het andere ook
beiden proberen ze dit ei open te maken,maar dit lukt maar bij 1 aapje en hij zegt het niet verder tegen het andere aapje hoe hij dit open heeft gemaakt..
dan weet dat aapje wat het ei open heeft gekregen in principe meer..
dus heeft hij een hoger IQ?
leg mij dit dan maar eens uit