He bad guy, dan heb ik ff een andere vraag voor je!!
Waarom regaeer je dan toch?
En F-ox, tja, weet je nog gister in de 7e hemel, vallend, naar boven, van het dak op het gras, te eten, geluid, schemering, toen wist je het.............. Daarom....
Waarschijnlijk omdat je het toch een heel goede vraag vindt. De vraag trekt je aandacht en je moet gewoon reageren, je wilt het niet, maar je wordt gedwongen door je diepste ik enzo......
Je hebt geen keus...
Ooit snap je het wel...
Tot die tijd...... Sterkte!!
En F-ox, tja, weet je nog gister in de 7e hemel, vallend, naar boven, van het dak op het gras, te eten, geluid, schemering, toen wist je het.............. Daarom....
Held, ik kan gewoon niks anders zeggen..
Nu wordt alles weer helder en clear..
Daarom is idd een heel goed antword, maarja, waarom het antwoord dan daarom. en dan moet je daar natuurlijk wel een ander antwoord op geven dan daarom....
oke dan, dan ga ik da deze week maar ff probere met die vinger..
En wat moet je met de klonten doen die aan je vinger blijve plakke? In je bier gooie ofzo?
Oke, dan geloof ik wel dat je dan sneller beneden bent, maar wij hebben hier thuis een bocht in de trap en ik denk dat ik echt ergnes blijf hange...
Kan het proberen, maarja, das ook weer zoiets.
Ik vind er wel wat op.
En kim luistert niet.... Goed zo, zo mag ik het zien.
Maarja, dan komt bij mij natuurlijk de vraag boven waarom ze niet luistert... Problemen in haar jeugd, puberteit... Tja, wat zal het zijn??
Op een dag vroeg een baby aapje aan zijn moeder:
'Mama waarom zijn wij zo lelijk?'
De moeder glimlachte en zei:
"Je zou blij moeten zijn met je uiterlijk...
... moet je die persoon eens zien die dit nu aan het lezen is