Partyflock

Forumonderwerp · 696500
Waarschuw beheerder
hey volk
ik ben er net 24 geworden en bedacht me dat ik nu ondertussen alweer 9 jaar aan t junkuh ben.
ik wil nu s weten wat andere gebruiken en hoe lang!! zelf gebruik ik af en toe xtc of mdna (maar is laatste tijd uitzondering als dit gebeurd!) en dagelijks speed en dan natuurlijk s,avonds paar jointjes om toch wat slaap te krijgen GROETUH

Waarschuw beheerder
Heb op mijn 15e voor 't eerst wiet en hasj gerookt. Heb op mijn 17e voor 't eerst XTC gebruikt. Wanneer ik voor 't eerst coke gebruikte, weet ik niet meer. Ik moet een jaartje of 18 geweest zijn. Paddo's gebruite ik op mijn 19e (denk ik) voor 't eerst (en ook meteen voor 't laatst!). MDMA gebruikte ik op mijn 22e voor 't eerst. De rest is niet noemenswaardig...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahah.. oew wat ben ik jong lees ik :P
blowen toen k 16 was.. enneh pas sinds sensation Black snackies.. de eerste keer 4, en nu nog. maar alleen op feesten. blowen in het weekend..
wil dit jaar wél mn examen halen :x

Waarschuw beheerder
Blowen sinds me 13de...drinken sinds me 15de en verder helemaal nix. Elke dag joints roken...ben wel vergeetachtig nu. Maarjaaaaaaaaaaaaaaaaa :bounce:
Waarschuw beheerder
Bij mij zat er geelwittig spul in mijn zuigfles. Ben benieuwd wat dat geweest is...
Waarschuw beheerder
totale is NATUURLIJK allround zoals de verloedering beaamt en heeft 10 dienstjaren..
- ghb
- speed
- xtc en varianten
- weed hasj en alle andere neppe softdrugs
- cocaine, rauwe of gekookt het liefst
- lsd
- ketamine
- slagroompatronen i.c.m. slagroomspuit en kleurige balonnen, oftewel N2O gas.

DIT ALLES het liefst in combo's van 7 tot me genomen i.c.m een dansvloer en harde gabberhouse

dat was het wel zo'n beetje, die rommel uit de smartsjop is het niet waard om in mijn lijssie te komen..

Waarschuw beheerder
Totale verloedering dus...:)