Partyflock

Forumonderwerp · 696470
1855x bekeken

Waarschuw beheerder
Stel je vriend of vriendin zou voorstellen om partnerruil te doen.
Zou je het dan doen of niet???

Ik zou het echt never nooit doen..
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me ook niks

Waarschuw beheerder
echt niet

Waarschuw beheerder
no way :no:

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
echt niet!!

ben veelste hebberig ;p

Waarschuw beheerder
Voor mensen die het wel wat lijkt??
Zou je het dan met bekenden willen doen of een stel dat je niet kent??
Waarschuw beheerder
donateur
Nou als het nou echt een lekker ding is wil ik er wel over nadenken. Orlando Bloom zeg ik meteen ja tegen. :kwijl: :kwijl:

Maar effe serieus, ik zou het denk ik ook niet doen. Wil mijn schatje niet delen met een ander. :[ :[ :[

Waarschuw beheerder
donateur
nee doe ik niet aan

Waarschuw beheerder
Ik zou mijn vriend ook niet willen delen..
En je weet nooit of zoiets je relatie overleefd!!
Ook al denk je dat hij sterk genoeg is..
Waarschuw beheerder
Nee , denk het niet !!!!!

Waarschuw beheerder
Je bent 19...........en dan ga je nu al prakiseren over partnerruil??

Partnerruil is voor stellen die mekaar enkel voor de liefde en de zorg hebben, en niet genoeg hebben aan mekaars sex, maar daar graag andere bij willen hebben.............

Waarschuw beheerder
Het lijkt me dat je het eerder met onbekenden kan doen, dan heb je een grotere kans dat je ze nooit meer terugziet. Maar je zal toch enigszins erotisch opgewonden moeten worden toch en of je dat kan bij vreemden is dan de vraag :P

Waarschuw beheerder

Zie jij eerst maar eens iemand zo gek te krijgen. Ik geloof er niks van. Mij niet benaderen in ieder geval! Partnerruil sucks en is voor mensen die er niks van snappen!

Als diegene partnerruil wil ben jij niet de ware hoor!
Waarschuw beheerder
Sander heeft gesproken!! Amen!

Waarschuw beheerder
ja waarom niet....ben er wel voor in!moet ze wel lekker zijn

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met Sander eens :yes:

Waarschuw beheerder
kan ik ook aan partnerruil doen zonder partner.....:P

Waarschuw beheerder
nope

Waarschuw beheerder
Partner ruil kan je ook gewoon voor de spanning doen ect,
Het heeft dan niet meteen temaken dat de sex in je eigen rel. niets meer aan zou zijn,.
Waarschuw beheerder
no-fokking-way :@

als ik een vriendje had, en hij zou 't me voorstellen, dan zou ik toch meteen denken dat ie aan mij ALLEEN niet genoeg zou hebben :S

Dacht 't dus effe niet...

Waarschuw beheerder
Elke dag biefstuk is ook niej alles he
Waarschuw beheerder
Juicy-Peaches 3 augustus 2004 20:24
Het heeft dan niet meteen temaken dat de sex in je eigen rel. niets meer aan zou zijn,.

Inderdaad dit wilde ik dus net gaan zeggen.
Het heeft meer met de spanning te maken dan met het feit dat je relatie of de sex niet goed meer zou zijn.

Ik bedoel ik moet er nu nog zeker niet aan denken, maar ik kan me voorstellen dat er mensen die al langer met elkaar samen zijn en/of getrouwd zijn enzo dat die eens wat meer spanning zoeken en dat kan volgens mij wel op zo een manier.

Waarschuw beheerder
Het heeft dan niet meteen temaken dat de sex in je eigen rel. niets meer aan zou zijn.

Sla je de spijker precies op z'n kop meid.... dan is dus je eigen relatie niet spannend genoeg.

Sommige mensen willen alleen maar meer en meer...

(En ik maar wachten op die ene.... stelletje fuckers) :yes:
Waarschuw beheerder
"Het gras bij de buurman is ALTIJD groener"

Dus... en...?

Je moet tevreden zijn met wat je hebt... en niet altijd meer verlangen!

PUNT!

Waarschuw beheerder
Het gras bij de buurman is ALTIJD groener

:S mijn buren hebben geen gras:S
Waarschuw beheerder
mijnes ook niet, dus ik weet waar ik 't bij moet houden :P
Waarschuw beheerder
Sla je de spijker precies op z'n kop meid.... dan is dus je eigen relatie niet spannend genoeg.

Sommige mensen willen alleen maar meer en meer...

(En ik maar wachten op die ene.... stelletje fuckers)

Er is natuurlijk ook een middenweg, je relatie kan ook spannend zijn en door partnerruil net iets spannender worden.
Dat wil dan nog steeds niet zeggen dat je eigen relatie niets waard is, door dat beetje extra spanning kan je relatie misschien wel leuker worden.

En dan is het misschien niet eens om het feit dat je met een ander iets doet, maar om de spanning die je samen voelt en alles er omheen.

Een ding dat wel belangrijk is, dat is natuurlijk dat je relatie er wel bestand tegen moet zijn, als je relatie bij voorbaat niet goed is, dan is de kans groot dat je misschien wel verliefd wordt op die ander door de aandacht die je op dat moment krijgt.

Daarom is het volgens mij zeer zeker een riskant iets, maar daar zit volgens mij nou juist de spanning en als het goed gaat dan gaat het goed, maar gaat het fout dan sla je jezelf wel voor je kop denk ik.

Waarschuw beheerder
ligt eraan waartegen ?

Waarschuw beheerder
ik zeg: monogaam is(y)

En ik zeg ....Partnerruil is (y) (y) (y) (y)
Waarschuw beheerder
Ik zeg beiden is (Y)(Y)(Y)

En dat vind ik omdat je niet iemand mag beoordelen op zijn levensstijl...

Als iemand gelukkig is met een monogame relatie is dat goed en als je gelukkig bent met een relatie waarin je openstaat voor partnerruil, waarom zou dat dan niet goed zijn ?
Waarschuw beheerder
sja, zoveel mensen zoveel meningen... gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde :D

:flower:

Waarschuw beheerder
geen partnerruil, het idee dat mijn vent met zo'n andere slut in bed zou liggen :o :[

Waarschuw beheerder
gelukkig? Vind t wel jammer
Waarschuw beheerder
< RestleSs > SC © 3 augustus 2004 20:57
geen partnerruil, het idee dat mijn vent met zo'n andere slut in bed zou liggen

Dus ik maak geen kans om te ruilen ? ik heb namelijk een onzichtbare vriendin :D dan zie je er ook niets van :P

Waarschuw beheerder
Nou echt niet dat ik dat wil.. Zou de mijne niet willen en kunnen delen!

Waarschuw beheerder
mijn vriendin is mijn rechterhand en die ruil ik echt niet. het idee al dat hij mijn rechterhand ligt te neuken. :s

Waarschuw beheerder
Een ding dat wel belangrijk is, dat is natuurlijk dat je relatie er wel bestand tegen moet zijn, als je relatie bij voorbaat niet goed is, dan is de kans groot dat je misschien wel verliefd wordt op die ander door de aandacht die je op dat moment krijgt.

Je kan nooit weten of je relatie hier tegen kan dus het is gewoon dom. Zo heb ik weleens een vriendin gehad waarvan de ouders het gedaan hadden met de buren. Nu heeft de vader van haar met de buurvrouw en zien de buurman en haar moeder elkaar niet zitten. Leuk hè... dat partnerruil!! :S

Waarschuw beheerder
Die verhalen heb ik ook al veel gehoord, dus schiet niet op. Ik zou er ook geen behoefte aan hebben. Toch iets wat je samen deelt.

Waarschuw beheerder
HardstyleAddict * 3 augustus 2004 20:49

Er is natuurlijk ook een middenweg, je relatie kan ook spannend zijn en door partnerruil net iets spannender worden.
Dat wil dan nog steeds niet zeggen dat je eigen relatie niets waard is, door dat beetje extra spanning kan je relatie misschien wel leuker worden.

En dan is het misschien niet eens om het feit dat je met een ander iets doet, maar om de spanning die je samen voelt en alles er omheen.

Daarom is het volgens mij zeer zeker een riskant iets, maar daar zit volgens mij nou juist de spanning en als het goed gaat dan gaat het goed, maar gaat het fout dan sla je jezelf wel voor je kop denk ik.

Helemaal gelijk (Y)(Y) (Je haalt de woorden uit mijn mond)
De een vindt het iets en de ander vindt het niets.:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja maar dan betekend het dat die relatie op voorhand al niet goed zit.
Verliefd worden kun je ook op straat op het werk of in de supermarkt.
Waarschuw beheerder
Verliefd worden kun je ook op straat op het werk of in de supermarkt.

Dat is natuurlijk de meest domme vergelijking die je maar kunt maken, sorry dat ik het zeg hoor!

De kans dat je verliefd op iemand word nadat je met iemand het bed gedeeld hebt is natuurlijk vele malen groter dan dat je verliefd wordt op een 'vreemde' in de supermarkt he....
Waarschuw beheerder
Ikke gaat mee met * Kimmetje * die heeft helemaal gelijk !

Waarschuw beheerder
Dat lijkt mij ook.. je agat ook niet voor niets sexen.. Moet je je op je minst aangetrokkken voelen en dan kan je ook makkelijk verliefd worden...

Waarschuw beheerder
Nou ik hoeft mij eigen niet persee aangetrokken tevoelen tot iemand om er sex mee tehebben.
Ik bedoel als je gewoon een playmate hebt,.. just for the sex, verder niets,...
Waarschuw beheerder
Juicy-Peaches 3 augustus 2004 21:27
Nou ik hoeft mij eigen niet persee aangetrokken tevoelen tot iemand om er sex mee tehebben.
Ik bedoel als je gewoon een playmate hebt,.. just for the sex, verder niets,...

Inderdaad, ik bedoel het moet geen regelrechte hork zijn uiteraard, maar het is maar net met wat voor reden je het doet met een ander.

Zoals ik het al zei kan het vast heel spannend zijn als je iets met een ander doet, dan kun je je misschien aangetrokken voelen, maar dat hangt er dan maar net vanaf in welke mate.

Ik blijf erbij dat je op ieder moment verliefd kunt worden op een ander.

Er zijn zat mensen die het spannend vinden om hun partner met een ander bezig te zien, wie ben ik dan om erover te oordelen ?

Van mij hoeft het niet, maar ik kan nooit met zekerheid zeggen dat ik die behoefte later niet heb.

En tuurlijk maak je de drempel een stuk lager wanneer je ook daadwerkelijk sex hebt met een ander, maar daarom zijn afspraken en goed bespreken hoe en wat heel belangrijk in een relatie.

Als je al 25 jaar ofzo bij elkaar bent, maar altijd langs elkaar heen hebt geleefd en dan aan partnerruil gaat doen, tjah dan is het wachten op het moment dat het mis gaat.

Waarschuw beheerder
Nou moet ik wel anders word ik er niet geil van. Dat moet je toch wel beetje met sex.
Waarschuw beheerder
ik sex dus écht niet met iemand tot wie ik me niet aangetrokken voel hoor...

Maar ja, ik ben ik... ik zit gewoon anders in elkaar dan jullie, dat blijkt wederom :D

Waarschuw beheerder
Nee hoor kimmetje, helemaal mee eens!

Ik zou er niet tegen kunnen dat iemand waar ik gek mee ben met een ander ligt te krikken, maar ja ik zal wel ouderwets zijn.
Waarschuw beheerder
dat heeft niets met ouderwets te maken, maar met je levenswijze...

Ik zeg al hierboven dat ik er op dit moment niet aan moet denken, maar durf niet te zeggen dat ik er over een tiental jaren nog zo over denk.

En wat ik ook al probeerde uit te leggen is dat het niet zozeer om de andere persoon gaat, maar om de spanning die het met zich meebrengt waar je samen van kan genieten.

Waarschuw beheerder
ik sex dus écht niet met iemand tot wie ik me niet aangetrokken voel hoor...

Maar ja, ik ben ik... ik zit gewoon anders in elkaar dan jullie, dat blijkt wederom

Daar ben ik t nou wel weer mee eens.....ik ga ook niej sexuh met iemand waar ik me totaal niet aangetrokken tot voel....!
Waarschuw beheerder
Nee maar aantrekkingskracht is er natuurlijk wel als je met iemand iets doet, anders leg je in eerste instantie geen contact met elkaar.
Waarschuw beheerder
Nee maar aantrekkingskracht is er natuurlijk wel als je met iemand iets doet, anders leg je in eerste instantie geen contact met elkaar.

Sorry, maar dat vind ik weer een bullshit zin.

Aantrekkingskracht is er volgens jij als je met iemand iets doet?

Die aantrekkingskracht moet er zijn VOORDAT je iets met iemand doet...

Geen aantrekkingskracht? Geen feestje!
Zo simpel zie ik het...
Waarschuw beheerder
oh wacht even... ik merk nu dat je die opmerking van jou op meerdere manieren kunt interpreteren :$

Ik was iets te snel geloof ik... sorry...

Waarschuw beheerder
jij was het er net mee eens van niet :s...

trouwens ik snap de uitleg wel, alleen die spanning die zou ik nou nooit zo zoeken.. Moet ik hem maar egens ander suithalen, maar zou de mijne nog steeds niet willen delen.

Waarschuw beheerder
Neej ik ben wel in voor partnerruil....maar dat betekent niej dat ik gelijk de 1e de beste ga wippuh hoor......!

Waarschuw beheerder
nee nooit zou ik partnerruil willen doen,als je een ander wilt neuken dan maak je het toch gewoon uit en doe je het!!!!:D
Waarschuw beheerder
Nee ik ben het er niet mee eens dat ik veel voor diegene moet voelen voordat ik met diegene naar bed zou gaan.

Als er al een bepaalde aantrekkingskracht is dan is de stap voor mij iig niet moeilijk om het met iemand te doen.

Mensen die een one nightstand hebben die kennen de ander ook nog niet/niet goed en hebben dus wel een bepaalde aantrekkingskracht.

En zoals ik hier dus al een aantal keren heb gezegd zou ik er nu zeker ook niet aan moeten denken, als ik een vriendin heb wil ik haar niet met iemand delen.

Maar als je zolang met elkaar samen leeft en beiden een extra spanning in je leven wilt en alles goed bespreekt wat wel kan en wat niet kan en wat de spelregels zijn (want het is gewoon een soort spel) en je weet van jezelf en elkaar dat het goed zit, dan denk ik dat er weinig mis kan gaan.
Waarschuw beheerder
Haha Duiveltje ... Das ook een goeie :D:D(6)
Waarschuw beheerder
Ik snap je wel hoor, *HardstyleAddict * :D
Je moet niet denken dat ik je de grond in boor omdat ik toevallig kritiek geef, maar met sommige dingen ben ik het gewoon niet helemaal eens.

Kijk dat mensen spanning opzoeken, dat moeten zij weten. Ieder z'n ding...

Ik zeg alleen dat IK dat niet zo zou doen.
Net wat Partychickie zegt; ik zou die spanning dan ook ergens anders zoeken, maar niet door middel van experimenteren in je relatie. (er zijn GENOEG andere manieren om een relatie spannend te houden :9)

Waarschuw beheerder
JA nou ze heeft wel gelijk inderdaad.. Dan hou je het toch bij vriendschap alleen.

Waarschuw beheerder
k heb dr een stopwoord voor:

bleghhhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
geloof me...........je moet alles meegemaakt hebben in je leven...(Bijna alles dan) Maar partnerruil op zeker(Hoewel ik t zelf nog nooit gedaan heb hoor...dat moet ik er wel bij vertellen

Waarschuw beheerder
Waarom moet je dat meemaken dan? Noem eens 1 goede reden (die ik ook goed vind he)
Waarschuw beheerder
* Kimmetje * 3 augustus 2004 21:52
Ik snap je wel hoor, *HardstyleAddict *
Je moet niet denken dat ik je de grond in boor omdat ik toevallig kritiek geef, maar met sommige dingen ben ik het gewoon niet helemaal eens.

Kijk dat mensen spanning opzoeken, dat moeten zij weten. Ieder z'n ding...

Ik zeg alleen dat IK dat niet zo zou doen.
Net wat Partychickie zegt; ik zou die spanning dan ook ergens anders zoeken, maar niet door middel van experimenteren in je relatie. (er zijn GENOEG andere manieren om een relatie spannend te houden )

Ik voel me ook zeker niet aangevallen hoor :D

Een goeie discussie vind ik altijd interessant en wil daar nog wel eens te diep in op gaan :D

Wat ik iig bedoel te zeggen dat ik het niet raar vind als iemand de behoefte heeft om op deze manier wat meer spanning in zn relatie te brengen.

Ik vindt ook dat je nooit kunt zeggen dat je er nooit open voor zult staan want dat weet je nooit :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Partychickie 3 augustus 2004 22:04
Waarom moet je dat meemaken dan? Noem eens 1 goede reden (die ik ook goed vind he)

Die reden die jij goed vind die bestaat niet, omdat jij er op dit moment op voorhand al tegen bent.

Dus welke reden je ook geeft jij hebt je mening al klaar en dus zul je niet kunnen/willen begrijpen wat er nou leuk aan is.

Waarschuw beheerder

Ik weet t niet....ik ben uitgeluld......ik vind gewoon dat je t meegemaakt moet hebben....!Ik ben ff uitgeluld haha..je hebt t voor elkaar hahahaha

Waarschuw beheerder
hij zegt toch je moet het mee gemaakt hebben, nou ik wil weleens weten waarom?

ALs er een goede reden komt ben ik misshcien oovertuigt. Mijn reden om het niet te doen is, omdat ik die van mij niet zou willen delen met een ander en ik zelf ook geen behoefte heb bij iemand anders spanning te gaan zoeken.

Waarschuw beheerder
Juij gizmick ;)
Waarschuw beheerder
Partychickie 3 augustus 2004 22:10
hij zegt toch je moet het mee gemaakt hebben, nou ik wil weleens weten waarom?

ALs er een goede reden komt ben ik misshcien oovertuigt. Mijn reden om het niet te doen is, omdat ik die van mij niet zou willen delen met een ander en ik zelf ook geen behoefte heb bij iemand anders spanning te gaan zoeken.

Maar als jij die behoefte niet hebt dan is er ook geen reden om het te doen.

De reden om het niet te doen is zelfs dat jij er geen behoefte aan hebt.

Waarschuw beheerder
hmzzzzzzzzzzzz......tja word je stil van......maar t is net zoals een trio...moet je ook meegemaakt hebben...dat heb ik wel meegemaakt....nou daar heb ik eg geen spijt van.....en mn meisje toendertijd ook niet(was met een vrouw erbij trouwens)....ergens groei je er ook door naar elkaar toe vind ik.......daarna ben je weer blij dat je lekker saampjes bent
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat klopt en ik heb dus ook een reden waarom die behoefte er niet is...

gizmick ik begrijp wel dat het allemaal spannend is, maar ik denk dan zo'n trio is leuk als vrijgezel toch? Maar waarom in een relatie.. moet je elkaar gaan delen met iemand anders.. dat zou ik niet kunnen ( en misschien ook wle niet willen), vandaar..

Waarschuw beheerder
Het heeft zeker met spanning te maken......maar het hoeft echt niet perse alsje vrijgezel bent.Ala je een vriend of vriendin hebt,en je hebt t er samen over ,en t lijkt jullie allebei wel spannend....nou waarom zou je t niej doen dan? Je kan me toch niet vertellen dat jij er helemaal niet nieuwsgierig naar bent!!!!!
Waarschuw beheerder
Het gaat niet zo zeer om het delen, jij ziet het als delen, maar je kunt het ook zien als plezier hebben met elkaar.

Als er een iemand is die het voelt als delen dan moet je er niet aan beginnen, dan staat er dus 1 iemand niet volledig achter en is het gedoemd om fout te gaan.

Waarschuw beheerder
Gizmick.. daarom zei ik ook als vrijgezel misschien, amar niet in een relatie.. maar om eerlijk te zijn ik zit er niet echt over te dromen nee ;)..

Waarschuw beheerder
Komt nog wel.....eens zal je denken die Gizmick en die Hardstyleaddict hadden toen toch wel gelijk op PF
Waarschuw beheerder
Haha kijk die gizmick gaan in dit topic (Y) hij heeft een punt .. en ik als man moet hem tog gelijk geven :D:D:D

Waarschuw beheerder

Ten eerste moet je denk goed met elkaar bespreken wat je allebei precies onder partnerruil verstaat. Vaak wordt er bij partnerruil gelijk gedacht aan het neuken met een andere man of vrouw. Ik ben echter van mening dat dit helemaal niet het geval hoeft te zijn.
Mijn mening is dat je met een ander stel sex kunt hebben tot op zekere hoogte, echter is het wel van belang om met elkaar goede afspraken te maken over hoe ver je zou willen gaan.
Ik moet er ook niet aan denken dat mijn vriend bij een ander meisje naar binnen gaat.
Ik persoonlijk sta echter wel open voor dit soort dingen tot op zekere hoogte.

Waarschuw beheerder
hahahha ja m000000i heb nog nooit zoveel getypt man

Waarschuw beheerder
Haha waarom.. Niet alle mensen hebben daar behoefte aan ;)... Maar als het zo is dan durf ik het best toe te geven als die dag komt hoor ;)
Waarschuw beheerder
C.T 3 augustus 2004 22:25
Haha kijk die gizmick gaan in dit topic hij heeft een punt .. en ik als man moet hem tog gelijk geven

niet zo groots doen he :D het is nog altijd jongetje :D ;) :P

Waarschuw beheerder
Maar als het zo is dan durf ik het best toe te geven als die dag komt hoor

Die dag komt ooit
Waarschuw beheerder
Je zegt tog het mannelijke geslacht *HardstyleAddict * ;);) dus ik heb een punt als ik het zo zeg :D;):p
Waarschuw beheerder
Partychickie 3 augustus 2004 22:26
Haha waarom.. Niet alle mensen hebben daar behoefte aan ... Maar als het zo is dan durf ik het best toe te geven als die dag komt hoor

Maar het is ook niet verplicht dat je die gevoelens ook hebt, het probleem is dat mensen het al snel als ranzig en abnormaal veroordelen en dat is iets wat ik niet snap.

Als iemand die keuze maakt en zich er happy onder voelt wie ben ik of jij of wie dan ook om te zeggen dat ze ranzig of abnormaal bezig zijn.

Ik zie het meer als een manier van leven en mensen leven nou eenmaal anders en zullen de meningen hier hoe dan ook over uiteen lopen.

Deze discussie kan ik eindeloos volhouden maar zoals ik het nu zie blijft de discussie doorgaan zonder dat er echt een punt wordt gezet :D
Waarschuw beheerder
-1
C.T 3 augustus 2004 22:28
Je zegt tog het mannelijke geslacht *HardstyleAddict * dus ik heb een punt als ik het zo zeg

nou voor deze ene keer dan :D
Waarschuw beheerder
whaha :D:D gelukkig pieeeuw ;):d

Waarschuw beheerder
Ja maa rik vind dat iedereen zelf moet weten wat ie doet, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.. begrijpen doe ik het niet, want als ik dat zou doen, zou ik het misschien zelf ook wle interessant vinden...
Waarschuw beheerder
Inderdaad en zolang je het niet begrijpt zal er een oneindige discussie blijven :D

Ik vind het ook zolang best zolang mensen mij ook maar in mn waarde laten en mij er niet mee lastig vallen.

Waarschuw beheerder
ja wie weet.. Eigenlijk gaat het er gewolon om of je het zou doen of niet, punt ;)

Waarschuw beheerder
ja en je moet t toch geprobeerd hebben........hahahahaha ....daar gaan we weerrrrrrrr LOL

Waarschuw beheerder
:P.. Ik pas ervoor :P
Waarschuw beheerder
Inderdaad het is gewoon een kwestie of je ervoor in bent of niet.

Ben je er niet voor in, njah dan niet

Ben je er wel voor in, dan is dat net zo goed

:D

einde discussie :D

Waarschuw beheerder
moet kunnen vind ik.....

Waarschuw beheerder
kijk dat willen we zien

Waarschuw beheerder
zien????....... voelen is het toch
Waarschuw beheerder
Alle2

Waarschuw beheerder
jah das helemaal beter natuurlijk

Waarschuw beheerder
donateur
zeker weten nee!!
en ik zou heel boos worden als hij zoiets zou voorstellen ook!

Waarschuw beheerder
nou ben je der klaar voor.......

Waarschuw beheerder
ik helemaal
Waarschuw beheerder
Ik Ook !

Waarschuw beheerder
ik ook......heb alleen geen partner is toch geen probleem met partner ruil ;-)

Waarschuw beheerder
heb ik wel voor je

Waarschuw beheerder
dank je gizmick je bent een schat...(K)

Waarschuw beheerder
haha jij ook....kuzzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
>>>naughty girl<<<19 3 augustus 2004 23:01
ik ook......heb alleen geen partner is toch geen probleem met partner ruil

als jij dan je onzichtbare vriend ruilt dan ruil ik mn onzichtbare vriendin :D

Is dat misshien een idee ?

Waarschuw beheerder
neej joh...ik had al een goeie oplossing

Waarschuw beheerder
goed idee hardstyleaddict gaaan we doen met onze onzichtbare vrienden....

Waarschuw beheerder
me vriend en ik gaan naar dancevalley ga jij ook met je vriendin..
Waarschuw beheerder
ja inderdaad, ze wilde eerst niet mee, maar nu jouw vriend komt gaat ze ook mee ;)

Waarschuw beheerder
oooh mooi kan ik daar eff je lekkere vriendin zien want ik ga toch wel met je meissie toch...;-)
Waarschuw beheerder
:O dat was niet de bedoeling ;) tenzij ik mee mag doen natuurlijk :P

Waarschuw beheerder
van mij wel maar dan word het weer een trio en zijn we bij deze tropic dus verkeerd....

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/695814.html

Waarschuw beheerder
whahah ze zullen ons vanzelf zien liggen , staan, zitten op dance valley...

Waarschuw beheerder
nog 4 nachtjes slapen..... en dan......feetsuuuh

Waarschuw beheerder
Waarom niet als je maar binnen de grenzen van je afspraken blijft.
Waarschuw beheerder
Zou kunnen, jongen of meid.
Maar als het een jongen is van mij afblijven en dan maar met z'n 2en heelijk die meid verwennen!

En ja met 2 meiden onbeschrijvelijk

Waarschuw beheerder
Euh ik wil best ruilen,maar heb een probleempje ben ik bang

Ik heb geen partner :S

Dus tja,word dan toch vrij moeilijk :P

Waarschuw beheerder
met 2 meiden is toch veel lekkerder intellectual killer....
Waarschuw beheerder
donateur
never nooit niet nee
en mn vriend ook niet

maar goed wat een ander doet, moet ie zelf weten
val mij dr alleen niet mee lastig :)
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet met n goede maat van me partnerruilen dalijk krijgen we ruzie en me vriendschappen zijn toch wel minstens zo belangrijk als me vriendin :jaja:
Waarschuw beheerder
Nee...:s

Waarschuw beheerder
Gelukkig wil mn vriend ook geen partnerruil!!