Partyflock
 
Forumonderwerp · 696332
 
AAARGH :@ ! Schijtdorp! Waarom is hier nooit wat te doen?! Zie ik het over het hoofd ?? Vlucht het voor mij ?! Zijn er nog meer lotgenoten die weten waarover ik praat, en behoefte voelen voor een praatgroepje? :'( (6)

WTF kan je eigenlijk in deze schijt-woonplaats doen ? Wat wat wat wat wat ??????????????? :vaag: !!!
 
beter stuur je deze mensen even een pb'tje (Y)








;) (ik kan er niet over meepraten joh)
 
Nee, ik ben te lui om mensen op te zoeken ...
 
En je hebt ook nog eens 3 kwart die uit HHW komen, en zich zo schamen en het vervolgens niet op zijn/haar profiel zetten ... (Waaronder ik)
 
lastig, lastig...
 
tering wat loop je te zeiken ??? :/


je woont dicht bij t strand ....!!! of geestmerambacht... pak je brommer en ga daar heen :yes:
 
Dicht bij het strand :s Valt ook reuze mee ...

Geestmerambacht is saai man ... :S
 
wouw, doen ze bij jullie ook aan buut'n brommers kiek'n?
 
Haha, wij kennen die term niet hier, maar ik wel ... 8)
 
buut'n brommers kiek'n


nee bij ons rije ze gewoon op brommers :yes:



;)
 
dus dát ook al niet in heerhugowaard... damn :/
 
't zou leuk zijn als ik een vette discotheek hier in HHW over het hoofd had gezien .............
 
voor overdag ?? :O
 
en alkmaar ?? ook geen reet te doen cker ??
 
Nee man, voor 's avonds! :D Wa denk jij dan :D

Alkmaar was in het begin dat ik er veel kwam leuk .. Maar je kan daar bijna net zoveel doen als in Heerhugowaard :p
 
ik zou zeggen: beter verhuis je gewoon (Y)
 
tja.... kom naar zaandam :d.... dat is altijd gezellig

(komt omdat ik r woon :yes: )
 
Nee, dat is helaas niet mogelijk ....

Ik moet roeien met de riemen die ik heb .. Maar ik ben ze eventjes kwijt, en hoop ze weer te vinden

:vaag:
 
- Op vrijdagavond gezellig bij De Febo in Middenwaard hangen.
- In Marlène de boel op stelten zetten.
- Reigersdalers pesten.
- In De Swan of Millers een biljartje leggen.
- Een overzicht maken welke wijk welke kleur lantarenpaal heeft.
= Een Crossband-grouppie worden.

Veel plezier! :vaag:
 
proto weet je wat ik zou doen..>>> ik zou nu de trein pakken en naar ~wen~ gaan.. en met haar een terrasje pakkuh als ik jou was :yes:

:kwijl:
Jaja Midenwaard onveilig maken B)

(leuke bezigheid als je 15 bent 8))
 
Febo is SUF .. Vies eten, lange wachttijden ... Middenwaard is nog suffer .. Elke vrijdag avond hangen is niet fijn! :frusty:

Marléne .. Hoe wil je dat doen? Alle ouwe lullen 't café uit zetten ? :p

Reigersdalers pesten .. Dan krijg je weer van die 15 jarige vrouwelijke freaks achter je aan gehuppelt, omdat ze het zielig vinden, en dat ze dat wel eventjes tegen de politie willen zeggen : Vaag: Nee, dank u ... :p

Biljartje leggen: Kijk, dat is nou leuk voor als je 's avonds geen flikker te doen hebt! (Y) Die onthoud ik ff (Ook al is millers über saai)

8)

Conclusie: Als je de puntjes op de i zet, is er alsnog geen ruk te doen hier ... :D
 
aranka doet dat nog dagelijks :yes:


;)
 
ik ben twee jaar geleden van het meest kleine, saaie, gereformeerde kutdorp dat er bestaat verhuisd naar rotterdam, vanwege studie etc. was een prima keuze (Y)
koffieshop twee deuren verderop, pizzaria aan het eind van de straat, tramhalte één straat verderop, bushalte twee straten verderop, supermarkt drie straten verderop, afhaalchinees vier straten verderop, ga zo maar door.

een échte aanrader!

ik zou nu de trein pakken en naar ~wen~ gaan.. en met haar een terrasje pakkuh als ik jou was

dat kan natuurlijk ook, ware het niet dat ik al een terrasje-afspraak heb voor vandaag B)
 
Grmbl .. De grote stad is ook gewoon veel fijner :( Moet ffies mn papiertjes binnen hebben, dan kan ik eventueel op mezelf ... Maar in een dorp kan ik rust vinden, en kan ik tenminste hard draaien op mn kamer .. Dat kan niet snel in de stad, tenzij je groepen allochtone jongeren voor je deur wilt hebben, omdat je "racistische" muziek draait ...

:vaag: !
 
dat kan natuurlijk ook, ware het niet dat ik al een terrasje-afspraak heb voor vandaag


sorry kerel... dan houd t op.. weet ik t ook niet meer :nee:

maar vraag of ze morgen r ook al 1 heeft staan ?? :9.. heb je morgen wel wat te doen iig

;)
 
hard draaien op mn kamer .. Dat kan niet snel in de stad, tenzij je groepen allochtone jongeren voor je deur wilt hebben, omdat je "racistische" muziek draait ...

dat valt reuze mee hoor :jaja:

mijn buurman (ook op drie hoog) draait ook altijd keihard, en dan blijkbaar het liefst urban en r&b. dus dan houden we nog wel eens een battle wie de meeste teringherrie kan maken.
hij z'n urban, ik m'n ruffneck B)

ik heb de beste man overigens nog nooit ontmoet
 
Denk niet dat mn vriendin het zo tof gaat vinden ;) Dan zou je denken: "Ga naar haar toe!" .......... Ze woont niet bepaald op fietsafstand :(
laatste aanpassing
Goed gedaan wen (Y)

Ik ben ook verhuisd van een achterlijk klein kutdorpje (naast Heerhugowaard en nog veeeeel kleiner, saaier, bekrompener en met nog veeel minder te doen) naar de 'Big City' en dat was inderdaad een hele slimme keuze.
Al zeg ik het zelf ;)
 
NOG SAAIER ?!?! Is dat mogelijk? Vast en zeker Obdam of Langedijk? :D
Die eerste ja :$
 
Ik ben ook verhuisd (...) naar de 'Big City' en dat was inderdaad een hele slimme keuze.

beter luister je dus naar aranka (Y)
laatste aanpassing
 
Obdam :frusty:

Maar als het daar kermis is, is het ZEKER super daar :D Kermis HHW daarintegen niet ... Zal maar niet zeggen waarom :/
Nou echt super :/

Als je er woont is het DE happening van het jaar.
Best zielig, mensen werken de hele zomer alleen maar voor die 4 dagen lam :S
Ik hou niet zo van kermis Wen 8)
 
ckerrrrrrr zuipen :yes:


ach het is allemaal 1 pot nat .. alles wat boven zaandam ligt .. warmhuizen , scahgen groet etc etc.. 1 pot saai :D
 
Ghehe, kermis (Y) :D

4 dagen lam .. Hmm .. Scheelt, ik ben nooit lam .. Sterker nog, ik drink bijna nooit .. Thuis dronken zijn, is nog fijner dan buiten dronken zijn in HHW :D
 
Ik hou niet zo van kermis Wen

here the same arank...
 
ach het is allemaal 1 pot nat .. alles wat boven zaandam ligt .. warmhuizen , scahgen groet etc etc.. 1 pot saai

Kan je geen ongelijk geven ....
Ik drink niet eens.

Dan is de kermis echt een HEL ;)
 
Den ben je nog niet in de kermis van HHW geweest Aranka :D Hel is er niks bij
 
kermis zuigt :yes:....behalve op vrijdag avond hiero.. dan is r vuurwerk... zit r dan vlakbij en ik hoef mn deur niet eens uit :p
 
Jajajajajajajaja stad is beter als dorp, dat weet ik nu wel, stop maar met inwrijven ... :[
woon vlakbij kom je naar den helder toe dat is lekker gezellig:vaag:
 
stad stad stad stad stad...
:[

:nee: ik vind t heel sneu voor je :yes:... maar als ik jou was had ik echt je brommer gepakt (als je die hebt) en naar hargen aan zee getuft of zo :yes:
 
Hargen ?! Daar zitten krabben man !!! :vaag:

Bergen is dan een stuk leuker! Daar zit ook een geil bos ... :$
 
Ik drink niet eens.

sjezus arank, de overeenkomsten tussen ons beginnen een beetje griezelig te worden...
 
whahahaha...
daar zit ook een geil bos


:yes:

heb geen krab gezien trouwens hoor zaterdag :nee:
 
heb geen krab gezien trouwens hoor zaterdag


?? Niet eens ?

heb er hele trauma's aan over gehouden ... Was aan het voetballen met wat vrienden, trap met mn blote voeten op een JOEKEL van een krab ... :S Echt groot was dat ding! :kots:
 
ach gossie toch.... je moet dus gewoon niet gaan voetballen ;) :nee: