Partyflock

Forumonderwerp · 696069

Heb ik gelijk of niet? Het gaat uiteindelijk om iemands INNERLIJK! Moet dit compenseren met het uiterlijk volgens jou? Of doet het uiterlijk je werkelijk helemaal niks?
laatste aanpassing
Ik ben lelijk en heel lief O:)

Wanneer kan ik je op komen halen? :)
Hahahahah :P

Ik doe niet meer aan daten :no:

Laat mij maar lekker lelijk zijn :P

stoeipoes, jij hebt andere pluspunten:

je staat bekend als een geile donder... :9
Ja, omdat ik wel 'n opmerking verwachten Yorus, haha.
Ik ben niet moeders mooiste, en meestal als ik dan zoiets er neerzet.(Ik heb het weleens op 'n andere site, m'n mening gegeven op zo'n topic en toen ben ik de grond ingeboord vandaar m'n agressieve houding, maar ben heel lief hoor :$)
Maar je moet niet alle teksten(Vooral niet onder m'n forumfoto) serieus pakken.Ik vond het wel 'n leuke tekst, straalt zelfvertrouwen uit ;P!

Uiterlijk is een lastig punt. Iedereen zegt wel van uiterlijk doet er niet toe maar iedereen let er wel op.
Mensen leren je pas kennen als je "opvalt". Qua gezicht en of kleding.

stoeipoes, jij hebt ook andere minpunten:

je staat bekend als een aandachtsgeile donder...

correct, alleen je agressieve houding niet, vandaar dat het opviel ;)
(was de reden waarom ik op je profiel keek)
mooi van binnen zijn rijmt niet met een agressieve houding (als we het dan over het 1e contact hebben)

je geeft hiermee een ander signaal af dan je wil en om heel eerlijk te zijn kreeg ik zin op basis van je reacties je niet zozeer de grond in te boren maar je wel een sneer te geven :d
wat serieus op de zondag avond 8)

maarre "Ik ben niet moeders mooiste" is een mening... en niet die van mij ;)

en "...Jong, maar mooier dan sommige mokkeltjes.." is mooi gesproken :respect:
laatste aanpassing

je word er zelf ook serieuzer door he marcello ;)
damn! hoe heet die film nou ook al weer? :S
je kent m? :)
ohja Q .. als je er zin in heb.. op hn radio.. terror :9
laatste aanpassing

welke heeft het minst mooie innerlijk denken jullie?

ik heb em niet gezien... maar ik heb wel voorstukjes toen op tv gezien...
met die zwarte laarzen ;p

hn radio?
haha 2e van links.. :9
2e van rechts kan ook.. 8)

maargoed is niet te zien he.. is een foto.

--->house nation radio<--- B)
laatste aanpassing
Het zullen allemaal wel lieverdjes zijn, dat zie je zo ;P

ik weet het nog niet.... moet goed kijken...
ok, dan (y)

:jaja: :kwijl:

maar euh over die foto :bloos: haha t ging over innerlijk.. kun je dus niet zien :)
laatste aanpassing
meisje met zwarte laarzen zou ik niet zo snel contact mee leggen, omdat ze d'r voor mij te knap uitziet en naar mijn mening een arrogant karater heeft...
k vind t een strikvraag :/
ghehe maar die met de zwarte laarsjes valt op tussen t groepje..
wel vage foto...

nou ja, strikvraag.... er zal geen antwoord van mij op komen, want dan zou ik 1 van de 4 kwetsen
klopt, andere meisjes hebben van die vreselijke pluche beenwarmers (verbaas me telkens weer dat men daar nog steeds mee rondt loopt)
laatste aanpassing
verbaas me telkens weer dat men daar nog steeds mee rondt loopt

k ken er nog een die er zo over denkt :jaja:
ik krijg daar altijd zo'n Love Parade gevoel bij... Happy Happy Joy Joy!!

trek toch wat makkelijkers aan, hoef je je ook niet druk te maken of alles nog wel goed zit enzo. :S
<-- stuitert rond :jaja:
haha... anders zie ik je plaatje niet... ;p
mja kan nie echt stil zitten nu :9
haha
maar om er ff op terug te komen..
k ben nooit op t uiterlijk afgegaan.. omdat k zelf ook niet "moeders mooiste ben"(mijn mening) dus probeer je je in te leven in anderen.. zal misschien raar over komen. maarja.

was wel een relatie ven 3 jaar. wat denk je.. was t een klote karakter.. :S dan snap je t ook nie meer hoor... :(
laatste aanpassing
Innerlijk is wel heeel belangrijk...

maar laten we eerlijk zijn: het ook wil ook wat...

welke heeft het minst mooie innerlijk denken jullie?

+ + + DOES + NOT + COMPUTE + + + NOT + ENOUGH + DATA + + +

Een lekker kutwijf is NIKS

Een lieve lelijkerd is ook NIKS...

Het gaat zeker om iemands innerlijk! Maar hij moet ook wel een beetje knap zijn vind ik hoor.. ik heb een paar exen en die zijn ook niet één van de knapsten :vaag: maar wel SUPERlief!
Als je een vent heb waar het innerlijk helemaal toppie is en het uiterlijk ook! Dan eh, zit je goed toch :p wees blij dan :D

Zo zeg julie zijn flink bezig geweest hier!
:D leuke binnenkomst :D

Eerst gaat het om het uiterlijk dan pas om het innerlijk.
Maar je selecteerd zeker op uiterlijk...
Ik vind het uiterlijk van mijn vriendin minstens net zo belangrijk als haar innerlijk, maar ik zie het niet als zwart-wit, want als je vriendin er alles aan doet om er zo mooi mogelijk uit te zien voor haar vriendje dan zegt dat ook heel veel over haar innerlijk en dat zie ik ook echt als een teken van echte liefde en een goeie innerlijke eigenschap, want zoiets doe je alleen voor de ander als je heel veel van diegene houdt :lief: en geef het allemaal maar toe, uiteindelijk droomt iedereen van een partner die heel erg lief is en er heel erg mooi uitziet :d

mijn innerlijk en me uiterlijk is verot

dus mij boeid het niet

Waneer gaat me ban eens af ?
Het gaat 99% om het innerlijk.

Zolang je 's ochtends maar niet schrikt van het uiterlijk ;)

Whahaha jah :jaja: :P

ik denk dat voor een langere relatie het innerlijk toch belangrijker is...maar uiterlijk is ook belangrijk (vind ik dan)
iedereen kijkt bewust of onbewust naar uiterlijk iemand moet je aanspreken...
het innerlijk moet gewoon bij je passen!!

DarkSkywise - 1 augustus 2004 22:23

Wil er hier trwns nog een leuke meid daten? Ik ben leuk en aardig en zie er niet uit :P

Aantal serieuze reakties tot op heden ondanks mooie praatjes over innerlijk: 0
uiterlijk is natuurlijk wel belangerijk,maar er moet toch ook wel een beetje inhoud in die persoon zitten anders gaat het toch snel vervelen.