Ik ben lelijk en heel lief 
Hahahahah 
Ik doe niet meer aan daten
Laat mij maar lekker lelijk zijn
Ik doe niet meer aan daten
Laat mij maar lekker lelijk zijn
Ja, omdat ik wel 'n opmerking verwachten Yorus, haha.
Ik ben niet moeders mooiste, en meestal als ik dan zoiets er neerzet.(Ik heb het weleens op 'n andere site, m'n mening gegeven op zo'n topic en toen ben ik de grond ingeboord vandaar m'n agressieve houding, maar ben heel lief hoor
)
Maar je moet niet alle teksten(Vooral niet onder m'n forumfoto) serieus pakken.Ik vond het wel 'n leuke tekst, straalt zelfvertrouwen uit
!
Ik ben niet moeders mooiste, en meestal als ik dan zoiets er neerzet.(Ik heb het weleens op 'n andere site, m'n mening gegeven op zo'n topic en toen ben ik de grond ingeboord vandaar m'n agressieve houding, maar ben heel lief hoor
Maar je moet niet alle teksten(Vooral niet onder m'n forumfoto) serieus pakken.Ik vond het wel 'n leuke tekst, straalt zelfvertrouwen uit
correct, alleen je agressieve houding niet, vandaar dat het opviel 
(was de reden waarom ik op je profiel keek)
mooi van binnen zijn rijmt niet met een agressieve houding (als we het dan over het 1e contact hebben)
je geeft hiermee een ander signaal af dan je wil en om heel eerlijk te zijn kreeg ik zin op basis van je reacties je niet zozeer de grond in te boren maar je wel een sneer te geven
(was de reden waarom ik op je profiel keek)
mooi van binnen zijn rijmt niet met een agressieve houding (als we het dan over het 1e contact hebben)
je geeft hiermee een ander signaal af dan je wil en om heel eerlijk te zijn kreeg ik zin op basis van je reacties je niet zozeer de grond in te boren maar je wel een sneer te geven
damn! hoe heet die film nou ook al weer? 
ik heb em niet gezien... maar ik heb wel voorstukjes toen op tv gezien...
met die zwarte laarzen 
hn radio?
hn radio?
ok, dan 
thanks
klinkt weer lekker, zo op de zondagavond 
thanks
meisje met zwarte laarzen zou ik niet zo snel contact mee leggen, omdat ze d'r voor mij te knap uitziet en naar mijn mening een arrogant karater heeft...
klopt, andere meisjes hebben van die vreselijke pluche beenwarmers (verbaas me telkens weer dat men daar nog steeds mee rondt loopt)
laatste aanpassing
ik krijg daar altijd zo'n Love Parade gevoel bij... Happy Happy Joy Joy!!
trek toch wat makkelijkers aan, hoef je je ook niet druk te maken of alles nog wel goed zit enzo.
trek toch wat makkelijkers aan, hoef je je ook niet druk te maken of alles nog wel goed zit enzo.
haha... anders zie ik je plaatje niet... 
maar om er ff op terug te komen..
k ben nooit op t uiterlijk afgegaan.. omdat k zelf ook niet "moeders mooiste ben"(mijn mening) dus probeer je je in te leven in anderen.. zal misschien raar over komen. maarja.
was wel een relatie ven 3 jaar. wat denk je.. was t een klote karakter..
dan snap je t ook nie meer hoor... 
k ben nooit op t uiterlijk afgegaan.. omdat k zelf ook niet "moeders mooiste ben"(mijn mening) dus probeer je je in te leven in anderen.. zal misschien raar over komen. maarja.
was wel een relatie ven 3 jaar. wat denk je.. was t een klote karakter..
laatste aanpassing
Ik vind het uiterlijk van mijn vriendin minstens net zo belangrijk als haar innerlijk, maar ik zie het niet als zwart-wit, want als je vriendin er alles aan doet om er zo mooi mogelijk uit te zien voor haar vriendje dan zegt dat ook heel veel over haar innerlijk en dat zie ik ook echt als een teken van echte liefde en een goeie innerlijke eigenschap, want zoiets doe je alleen voor de ander als je heel veel van diegene houdt
en geef het allemaal maar toe, uiteindelijk droomt iedereen van een partner die heel erg lief is en er heel erg mooi uitziet 
iedereen kijkt bewust of onbewust naar uiterlijk iemand moet je aanspreken...
het innerlijk moet gewoon bij je passen!!
het innerlijk moet gewoon bij je passen!!