ga vet flippe van GHB, das gewoon lkr
GHB nu met 0% VET!
Pleur op
Pleur op
Geef er niks om wat jullie allemaal lullen
als je de dosering weet kan er niks verkeerd gaan
Ben die andere rommel wel zat !!!
dat verkankerde gevoel enz enz
( jullie weten wel beter)
zeggen wel van VET!!!!!!!!! ma diep van binne
denk je zkr wel kut man,.... waarom doe ik dit..
[ ben ook al 100000xxxx gestopt ]
Weet dat zelf ook wel dat elke zat. super vet is
,ma verkankerd zijn is nie zo geweldig gevoel
vind ik dan...
paar kilo's aan komen zie ik liever
you only lives ones
als je de dosering weet kan er niks verkeerd gaan
Ben die andere rommel wel zat !!!
dat verkankerde gevoel enz enz
( jullie weten wel beter)
zeggen wel van VET!!!!!!!!! ma diep van binne
denk je zkr wel kut man,.... waarom doe ik dit..
[ ben ook al 100000xxxx gestopt ]
Weet dat zelf ook wel dat elke zat. super vet is
,ma verkankerd zijn is nie zo geweldig gevoel
vind ik dan...
paar kilo's aan komen zie ik liever
you only lives ones
GHB >> Grote Hoeveelheden Bier 
Gewetj...
Neej, GHB doe ik niet....
Het is wel handig zo'n afkorting.....
Als bv je ouders het woordt GHB meepikken....
Neej, GHB doe ik niet....
Het is wel handig zo'n afkorting.....
GHB echt nooit. hoef ik niet strond spul. ken iemand is er door nu in internaat geplaatst zit nou donder op met dat spul olifanten verdovings middel jezus dat ga je toch niet als mens zijn gebruiken of wel dan?
laatste aanpassing
oww nou boeie ik hoef niet eens teweten wat het is.
kga het toch niet gebruiken
pep en pillen is voor mij genoeg kga ook nog een keer coke proberen denk ik maar dan voor een keer of zow
Als je een beetje teveel G gebruikt, wordt je ook heel erg misselijk en omhels je de wcpot, maar in de goede dosering (voorzichtig doseren, rustig slok voor slok vermengt met cola (proef je tenminste niet hoe goor het is, of althans minder) opdrinken en dan is het inderdaad Geil Hemels Bronwater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed Humeurs Beestjes. Ook wel een flexibele Snowy. Geniet er ten alle tijden van.
Net zo als de autodrop dus. Het zal verboden moeten worden!!!
Consumentengids Snowy (sinds een jaar of
heb ik reeds meerdere malen gespiegeld met de alcoholische variant.
Conclusie:
Niet alleen pep is voor winnaars maar ook bovengenoemde humeursverbeteraars op doktersadvies behoort tot deze categorie.
Voordeel in vergelijk:
Een weekend zo als vanaf 8 jaar geleden tot heden (verleden is dus nog steeds heden)is op 3 weken na toen het jong in Russia was nog nooit onderbroken geweest. Voel mij er alleen maar beter op worden. Hiermee bedoel ik: Ik merk aan mij totaal geen stagnatie of verslechtering van algehele fysieke en mentale vermogen. Er wordt alleen maar progressie geboekt.
Na ook maar een dag te hebben doorgetrapt op de alcoholische variant is er wel degelijk achteruitgang te constateren. En ja het is het een of het ander.
Deze gegevens berusten op een zeer volledig en betrouwbaar 8 jarig onderzoek.
GHB bedankt jonguh
Net zo als de autodrop dus. Het zal verboden moeten worden!!!
Consumentengids Snowy (sinds een jaar of
heb ik reeds meerdere malen gespiegeld met de alcoholische variant.
Conclusie:
Niet alleen pep is voor winnaars maar ook bovengenoemde humeursverbeteraars op doktersadvies behoort tot deze categorie.
Voordeel in vergelijk:
Een weekend zo als vanaf 8 jaar geleden tot heden (verleden is dus nog steeds heden)is op 3 weken na toen het jong in Russia was nog nooit onderbroken geweest. Voel mij er alleen maar beter op worden. Hiermee bedoel ik: Ik merk aan mij totaal geen stagnatie of verslechtering van algehele fysieke en mentale vermogen. Er wordt alleen maar progressie geboekt.
Na ook maar een dag te hebben doorgetrapt op de alcoholische variant is er wel degelijk achteruitgang te constateren. En ja het is het een of het ander.
Deze gegevens berusten op een zeer volledig en betrouwbaar 8 jarig onderzoek.
GHB bedankt jonguh
Als het jong (Johny Bravo (Alias Snowy)) er aan is... Dan zijn immitaties als geiten en koeien die staan te grazen in de wei en kapitein van een schip totaal geen probleem!

![[NL] Para-Ratje [NL]](/images/user/20807_3638606.jpg)