Partyflock

Forumonderwerp · 696005
3936x bekeken
Waarschuw beheerder
Hoi.....:)

Ik ga binnenkort naar Side in Turkije.
Nou heb ik al op internet gezocht wat daar allemaal te doen valt. Jeepsafari, diepzee duiken, raften. Maar er staat nergens bij hoeveel geld dat ongeveer moet gaan kosten.

Dus wie kan mij helpen:p

Thanks alvast:)
O ja tips zijn altijd ook welkom:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
galatasaray cim bom bom
:D:D

Waarschuw beheerder
Ja tis echt super goedkoop daar, heb lekker wat ingeslagen toen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ok dan kusje voor jou (K)

Waarschuw beheerder
zo, net terug uit side. was geweldig. !!
net als debbellientje en vele anderen lekker veel ingeslagen!!

Waarschuw beheerder
beters toch!
wel jammer dat de kleding uit Turkije nu al naar de knoppen gaat :s valt gewoon uit elkaar hahaaha

Waarschuw beheerder
tja, 10 x wassen en de letters van je evisu shirtje gaat er van af!!
Waarschuw beheerder
without a doubt I would immediately go back there if I could...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
side was echt (Y) net terug...
apollo en light house wel ok(alleen niet drinken en roken op dansvloer is ff wennen)
ook sammy's in kumkoy is top
1 week is echt te kort gewoon:S
Waarschuw beheerder
Wij zijn 2.5 jaar geleden naar side geweest. We hadden van te voren hoge verwachtingen!.. Eenmaal aangekomen zag het er fantastisch uit!.. echt mooi.. maar het begon snel te vervelen in side.. weinig uitgaan.. en ik miste de sfeer.. Vorig jaar is een vriendin van mij geweest. Ook haar was het niet goed bevallen.De eerste week verbleven wij in het hotel Blue water resort.. echt een geweldig hotel maar wel duur!! :)..de tweede week zaten we in hotel Cesars Side.. Dit viel zwaar tegen... het had 5 sterren.. maar was het lang niet waard.. en weinig jongeren wat ik wel miste.. Het eten was ook zwaar kut!.. Vorig jaar zijn we naar salou geweest en nog een week naar Marmaris.. Dat is echt een aanrader echt vermaakt.. Maar dit jaar weer naar Salou omdat we daar vrienden hebben leren kenne en er dit jaar weer heen gaat !.. Maar als je wel naar side gaat.. veel plezier!
Waarschuw beheerder
hallo:D

ik ben voor twee jaar terug in side geweest.En het klopt wat partygirlsaskia zegt er is idd weinig te beleven helaas:s.
Een echte aanrader is raften super VET..het koste in het hotel 50 euro en bij een boekingskantoortje 15 euro en het was precies het zelfde.
En inentingen heb ik ook gehad is toch altijd beter vind ik.

heeel veel plezier