Partyflock

Forumonderwerp · 695987

Waarschuw beheerder
Oke welk restaurant vinden jullie dat het eten heel lekker is, en welk restaurant absoluut niet?
Vertel er ook even bij in welk dorp/stad dat restaurant is :)

Voor mij: BBQ restaurant in Beuningen heel erg lekker, en heel erg vies was MR. Jacks in Nijmegen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vet van ed :P

Waarschuw beheerder
New Dutch in Nijmegen, maar dan alleen om te lunchen en niet als avond eten :jaja:
Waarschuw beheerder
Castell,manzano,steakhouse amstelveenseweg 170(voor de echte vleeseter is dit een aanrader!)
nachtwacht,Prins H,eetkamer v\d jordaan,en teppan yaki in t Okura hotel:yes:

allemaal gelegen in Amsterdam!

Waarschuw beheerder
Israelisch restaurant Gaia in Tiel!!!! Beste spare ribs, EVER!!!!!
Japans restaurant Yokohama in Eindhoven is echt :kwijl:
Steakhouse Longhorn in Oirschot is ook echt goed!

Waarschuw beheerder
Alle chinese wok restaurants!
Veel eten voor weinig geld :D
Waarschuw beheerder
donateur
Beste: Nobel, Ballum Ameland
Piet paaltjes, Leeuwarden

slechtste: de Heksenketel, Nes Ameland

Waarschuw beheerder
Lekkerste restaurant van mijn vakantie: Altek in Bodrum (Turkije) :P

Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar MC donalds ofzo :P

Waarschuw beheerder
18Twintig, Ferdinand Bolstraat 18-20,
De Kelderhof, Prinsengracht 494,
Hostaria, 2e Egelantiersdwarsstraat 9

Allemaal te vinden in Amsterdam,

Goed en lekker eten:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Amsterdam
Castell

heel lekker stuk vlees
wagamama

de oosterse Mc Donalds
Cocagne pas geopend op de overtoom, elke dag 1 menu 4 a 5 gangen, erg lekker en gevarieerd.

Haarlem
Metzo lekker en gezellig
Nobel net geopend en erg lekker eten.
de Ark voor gezelligheid en de snelle voordelige hap.

Bloemendaal
La Cappanina super lekkere italiaan, voor afhalen maar vooral om lekker daar te eten
Vreeburg (sateetjuh!)

Tsja, zo kan ik nog wel ff doorgaan, zal niet beginnen over "slechte" restaurants, want 1 slechte ervaring wil niet zeggen dat het altijd slecht is.

Waarschuw beheerder
ik heb onlangs gelunched bij eetcafé 'de magneet' aan de oudedijk in kralingen (rotterdam)(MagnEETcafé). onwijs lekker gegeten en je krijg een goeie hoeveelheid op je bord. voor een student niet echt low-budget maar gezellige sfeer en ontzettend lekker eten (luxe broodjes uit de oven, met klodders creme fraiche en ga zo maar door, of heerlijke soep, of flinke porties salade met gerookte kip en sinaasappel...) (Y)

en een tip die ik een tijd geleden van een partyflocker kreeg (weet niet of hij hier al gereageerd heeft, geen zin om dat op te zoeken):

een restaurant waar de kok komt vragen wat je níet lekker vindt, en op basis daarvan een vijfgangenmenu voor je klaarmaakt...

Het restaurant heet De Ondeugd, Ferdinand Bolstraat 13-15, 1072 LA Amsterdam. tel: (020) 6720651. http://www.ondeugd.nl/

Het menu is heerlijk, het restaurant zit in de Pijp, dat is de naam van die buurt. Gezellig veel cafeetjes, restaurantjes, van alles wat.

Redelijk duur. Voor een bijzonder avondje vind ik het zeker niet duur, menu kost 50,- euro, wat je drinkt ligt aan jezelf. Ik heb er twee hele leuke avonden gehad.

Als je gaat reserveren, vraag dan (als je met z'n tweeen gaat eten) of ze een plaatsje kunnen vrijhouden tussen de gordijntjes. Dunne linnen lakens, romantisch, maar af en toe wel heel irritant als je wat wil bestellen. Obers zien je nog welleens over het hoofd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt er een beetje aan hoe veel je wil uitgeven ..

Maar voor Gelderland kan ik Hotel Groot Heideborg aan bevelen (Garderen) erg goed restaurant.

Iets luxer maar wel knus en romantisch..
Hotel Restaurant Wientjes in Zwolle.

Nog iets duurder.. maar dan wel perfect eten..
Alliance Restaurant de Librije (Zwolle) 2 sterren.

Nogmaals.. als het niets uit maakt wat het kost..
Probeer es een Avondje of 2 Amstel Hotel .. echt geweldige service. mooie hotel kamers en veel rust in het hotel.

Mijn droom Restaurant/Hotel is nog steeds:

Hotel de l'Europe Amsterdam.

Als ik ooit ga trouwen :D

[img cacheid=0006f7430012b3038fa53a4f1a00617180]http://images.travelnow.com/hotelimages/s/004000/004784A.jpg[/img]

:D
Waarschuw beheerder
Den Haag: Sissende Sampan: Heerlijke authentiek Thais restaurant waar je voor 13,13 euro een 5 gangenmenu krijgt die hun voor je samenstellen. Elke dag een ander menu. Je kunt dus niet zelf kiezen, maar ik heb nog nooit iets niet lekker gevonden daar. Helemaal top. 2 Thaise dametjes in een open keuken..geweldig!!!

Leiden: Del;phi : Grieks restaurant. Reserveer wel, want tis elke dag vol. Heerlijk grieks eten. Verzin het en het staat op de kaart.

Katwijk: Karalis: Fantastisch Italiaans restaurant (zit ook in Leiden). Neem de Macaroni Speciale als je van lekkere pasta houdt!

Voorhout: Massada: Fantastisch sfeervol restaurant met een leuke verfrissende kaart. Neem absoluut de sate of de massada spies. Werkelijk verrukkelijk. Maar pas op...1 x hier sate eten is nooit meer ergens anders sate lekker vinden.

Burgerveen: Eveleens: Haal hier je broodje paling. Goddelijk gewoon.

Waarschuw beheerder
Wokoffame in Dordrecht is heerlijk gewoon :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
restaurant de opera in Den Bosch!!! (Y)
Waarschuw beheerder
Bella Napoli in Zwolle, Italiaans Restaurant/Pizzaria. Beter is er niet :P:P

Waarschuw beheerder
de mengelmoes in denbosch (Y)

daklozen restaurant!
voor 2€ vreet je jezelf helemaal vol :jaja:

Waarschuw beheerder
de mac :D whehehe
maar serieus...een wokrestaurant is ook leuk :D en lekker!
en gewoon chinees vind ik ook lekker!
maar ga eigenlijk nooit op ontdekkingstocht naar restaurants :P

maar Yvonne waar zit dat bbq restaurant in beuningen dan?
misschien een keer uitproberen dan :9

Waarschuw beheerder
eej muts, zit boven megapool (tenminste zo heette het eerst, megapool is failliet volgens mij :9)

Ik ben laatst ook wezen wokken, Wijchen (alverna) was ook echt lekker :kwijl:
En zo'n turks restaurant bij de graafseweg (ankara heet ie volgens mij) is ook lekker :yes:
Shish kebap :respect: