Partyflock

Forumonderwerp · 695669
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.jaguar.com/global/img/jaguar_com_bsc.jpg[/img]

Schoenen 249 € Jaguar
Waarschuw beheerder
donateur
Op maat laten maken Hugo Boss pak van zo rond de 750 euro :p
gelukkig zelf niet betaald maar mijn lieve vader :p :respect: :bier:
Waarschuw beheerder
"komt uit zwolle" , Dat jij jezelf niet hebt leren verplaatsen sjaako, dat wil niet zeggen dat ik jou niet bij de ALDI in lutjebroek kan tegenkomen.
Waarschuw beheerder
Harderwijk hahahaha dat maakt het helemaal af daar zat ik totvoorkort op school, hahahah daar lopen echt 1000-en van die zgn. "Dieselgozah's" hahahahah 10 op elke straathoek ik kom niet meer bij:D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm nou ben nog nooit bij de aldi geweest de aldi zit hiero in de stad en kom nooit bij dat gedeelte dat lijkt m sterk en ik ben de enigste dieselgozah O:) en hoezo heb ik me niet laten verplaatsen??? :frusty: krijg toevallig sleutel van mn huis in januari als je dat niet bedoeld O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmmm nou ben nog nooit bij de aldi geweest de aldi zit hiero in de stad en kom nooit bij dat gedeelte dat lijkt m sterk en ik ben de enigste dieselgozah en hoezo heb ik me niet laten verplaatsen??? krijg toevallig sleutel van mn huis in januari als je dat niet bedoeld

ik wist niet dat er sloten op kartonnen dozen zaten
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahah ja bent egt grapig :X

Wil niet wetu waar jij in woont ckerz is zon vies versace opa truitje zoals op de foto wel lekker met dit weer (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=0007c59c00152dbb7e4ea2681a0078f48c]https://partyflock.nl/images/user/USERID/37631/SIZE/large.jpg[/img]

Haaai Het is mij: Dieselgozahhh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb schoenen, petjes,jassen en t-shirts van prijzen waar de gemiddelde persoon waarschijnlijk een vraagteken bij zal zetten. Maar heb ook shirtjes van de H & M en de Zara, combineren die hap...!
Waarschuw beheerder
donateur
ja goed het ik ben het jij zet je eigen foto dr niet eens op :respect: maar zon harige trui!!! stomme kut kneus :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooi shirt je lijkt joe dalton wel
Waarschuw beheerder
donateur
dank je :) jammer dat die truien van jouw mega lelijk zijn :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
binnenkort ook voor mij een pak

Waarschuw beheerder
nou gaat er hier lekker triest eraan toe zeg pfff tja ik ben idd wel benieuwd hoe Bob Bayer er nou uit ziet. ik persoonlijk vind die truien achterhaald en kan me niet voorstellen dat deze bij de jeugd nog lopen, maar goed ieder zijn ding...

ook zou ik veel trotser zijn als ik iets kan kopen wat verschrikkelijk is afgeprijst, dan kan ik me tenminste rot lachen dat ik er bijv.20 euro voor geef en dat iemand het voor 120 heeft gekocht, lijkt me veel leuker. dan schoenen van 500 euro te kopen pff kan het wel beter besteden.

mijn duurste aankop was toen ik 13 was een karl kani jas van 400 gulden had gekocht. helft papa en mama hehe
Waarschuw beheerder
Mijn leeruh rijlaarzen... petrie €289,99 :P ;)

Gewone kleding:
Immi leren broek van Miss Sixty
weet niet meer precies hoeveel... maar het was wel heel veel :P iig 130 +