de DS lite gaat vanaf juni voor $130,- over de plank!
iemand al dat gedoe met rtl nieuws op de psp geprobeerd?
check de site van rtl nieuws maar en dan kopje psp
2 gig is chille, heb ik ook
Welke gedownloade spellen kun je op een 2.01 versie spelen? Of is dit helemaal niet mogelijk??
En weet iemand of in het in de nabije toekomst wellicht mogelijk wordt je 2.01 te downgraden naar 1.50 zodat je wel (alle) gedownloade spellen kunt spelen?
heb lekker versie 2.60
Geen een spel werkt meer.. Heb 2.0 draaien.. Waar ken ik ergens 2.6 vandaan halen en installeren?
Ik dacht dat dat nog niet mogelijk was...
Dat je wel van 2.00 maar niet van 2.01 kan downgraden naar 1.5...
kapot makerij van de game business
Zit nu nog te wachten Syphon Filter...
Maar goed ieder zijn ding, succes met jullie 50 games!
Waar wellicht er hoogstens 5 van worden uitgespeelt!
iemand enig idee wat dat ongeveer kost?
Btw ga hem zo denk ik eens upgraden naar FW 2.70!!
kun je zelf doen, kost niks zijn genoeg tutorials te vinden over hoe je m downgrade kan. www.pspweb.nl staat b.v. al uitgelegd hoe je t doet.
Btw ga hem zo denk ik eens upgraden naar FW 2.70!!
wat is nou een echte musthave?????
Had ik idd al wat rondgeken, maar wat ik daar ook uit begreep is het dan niet meer mogelijk om met je PSP draadloos te internetten... ?
Of is dat niet waar.
Ik dacht dat dat nog niet mogelijk was...
Dat je wel van 2.00 maar niet van 2.01 kan downgraden naar 1.5...
het ken toch echt
Je krijgt door m te downgrade indd enkele beperkingen ene daarvan zou zijn dat je de internetbrowser niet meer zou kunnen gebruiken en dat sommige spellen (GTA) het niet meer doen. Browser zou ook via 't spel wipeout te gebruiken zijn dus dat zou je al kunnen oplossen. Die site al gechecked? forum staat veel daarover.
Ik koop die paar games wel orgineel, gebruik m verder meer om in de auto films op te kijken en indd eens te internette af en toe
En spellen downloaden, tja. Als ik een spel echt goed vind koop ik em wel maar het is altijd handig om wat spelletjes te testen. Als je het niks vind kun je ze altijd weer weggooien en is het niet zonde geld